quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:12 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
dikke spuug en TR soldier 12 posts later![]()
ja aanbid iemand maar die niet eens normaal kan vertellen wat hij bedoeltquote:
ik (wij) zijn de geitenneukers MAAR vergeet niet dat jij en jou soorten de geiten zijn en wij neuken jullie KAPOT en dan mogen jullie over homo zijken maar daar heb ik schijt aan!!! ik weet dat dat niet zo isquote:
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:10 schreef Nashje het volgende:
Wil je mijn buddie zijn?
nee ik hoef geen buddies ofzo manquote:
hahahahaha k lach je UIT .. waarom zo dom reageren?quote:
poterverdorie. kom toch uit die antibreezah dip zeg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:26 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
hahahahaha k lach je UIT .. waarom zo dom reageren?
omdat ik je niet als buddie wil? loser ben je zeg![]()
ey ik poep o pje jij bent een poepzak man .. ga leven zoeken in plaats van je als een klein kindje te gedragen als je je zin niet krijgt ( mij als buddie kan je niet krijgen weetje) ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
poterverdorie. kom toch uit die antibreezah dip zeg.
stomme kutzak
ik ben hier nieuw en k opende een topicquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:30 schreef OG-Loco het volgende:
DikkeSpuug.
TR_SoldieR.
^ , waarom ben je in GODSNAAM dit topic begonnen?
ik heb jou al in me macht knaap. jewétog ik own jou handmatig hard.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:29 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ey ik poep o pje jij bent een poepzak man .. ga leven zoeken in plaats van je als een klein kindje te gedragen als je je zin niet krijgt ( mij als buddie kan je niet krijgen weetje) ...
droom verder misschien wordt je nog ooit wakker gemaaktquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik heb jou al in me macht knaap. jewétog ik own jou handmatig hard.
pwnz0rz mahahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |