Haha.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:54 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
dus je verstaat geen nederlands? kan niet he je bent zelf tog nederlander
ja jij toen je in groep 3 zat en ik nu nog steeds en hij komt goed van pasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:55 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Haha.
Dat soort opmerkingen maakten wij in groep 3.
Zit je nog steeds in groep 3?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:56 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja jij toen je in groep 3 zat en ik nu nog steeds en hij komt goed van pas![]()
als jij het leuk vindt .. ja man ik zit in groep 3 .. ben je nu blij? vast wel tog?quote:
Ja. Welke school?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:58 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
als jij het leuk vindt .. ja man ik zit in groep 3 .. ben je nu blij? vast wel tog?
de zelfde school als waar jij op zitquote:
Maar je bent niet belangrijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja wel doe maar man je vindt mij belangrijk en gaat tijd voor mij maken om een diss voor me te schrijven haha..
schrijf jij maar een diss jongen je krijgt er gelijk 1 trug als ik je diss ''goed'' vindt
ga immigreren MOFFERDquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Ga integreren, ramadannerd.
Daar hebben we geen groep 3.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:00 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
de zelfde school als waar jij op zit
dus dan weet je ook gelijk of ik in groep 3 zit ja of neequote:
Wat een leuk grapje.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
dus dan weet je ook gelijk of ik in groep 3 zit ja of needus hou maar weer op
wat jij een grap noemt noem ik een feit .. de waarheidquote:
Ik had het over jou.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:04 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
wat jij een grap noemt noem ik een feit .. de waarheid![]()
ik ben ook geen grapquote:
Je woorden komen niet hard aan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:05 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik ben ook geen grap.. me woorden komen hard aan dus je gaat steeds over iets anders lullen ..
blijf nou is een x bij hetzelfde onderwerp
bewijs dat maar volgende x k heb ff geen zin meer weetje k heb oko andere dingen te doen in plaats van 24 uur 8er pc te zitten als k vanavond of morgen ofzo hier weer kom check k je reactie wel en dan gaan we wel weer verder ltr hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |