Zoeen heb ik ook m'n werkquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:03 schreef Henno het volgende:
ik hoor weleens mensen pwned zeggen, wat dan klinkt als 'poewnd' oid... 'omg je bent zo poewnd'
doosquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Kiwi-Doos het volgende:
mmm dan haat je me... jammer dan.....
rofl/ roflmao / omfg / omg / lol / weak / btw( en dan bedoel ik geen belasting nee )/ L / FFS / PWND / OONT / hoor je me minstens 15x per dag zeggen.......
OMFGROFLMAO!!!!!!111111one one one zero bbq
nul een nul nul een nul een een nul een een nul een een een een nul een een een nul nul nul nul nul nul een nul nul nul nul nul nul een een nul nul een nul nul nul een een nul een nul nul een nul een een nul nul nul een een nul een een nul een nul nul nul nul een een een nul een nul nul nul nul een nul nul nul nul nul nul een een nul een nul een een nul een een een nul een nul een nul een een een nul een nul nul nul een een nul een een een nul nul een een nul nul een nul een nul een een een nul een een een nul een een nul nul nul een nul nul een een nul een nul nul een nul een een nul nul een nul een nul nul een nul nul nul nul een nul nul een nul nul nul nul nul nul nul een een een nul een nul nul nul een nul een nul nul nulquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:05 schreef nietzman het volgende:
Een een nul nul nul nul nul nul een een een een een een een nul nul een nul nul nul nul een een een nul nul een een een een nul nul een nul nul nul nul nul een een een een een een een nul nul nul nul nul nul nul een een een een een een een nul nul een nul nul nul nul een een een nul nul een nul nul nul nul nul nul nul nul nul een een een een een een een een een een nul een nul een nul een nul een een nul nul nul nul nul nul nul nul nul een een een een een een een nul nul een nul nul nul nul een een een nul nul een, whehehe.
Zeg je dan ook echt 'en nul nul bee'?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
n00b is leuk om te zeggen
Oh?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
treehugger blijf eens ontopic
er is niks mis met vatzige nerds die computertaal in IRL gebruiken
Hoe spreek je dat nou weer normaal uit dan??quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik zeg idd ook wel eens omg
en als mensen dan oh my god zeggen vind ik ze raar
ooo mmmm geeeequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat nou weer normaal uit dan??![]()
"W T F, mate???"quote:
N00bquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |