ik zeg wel eens onbewust inmezelf shut the fuvk upquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef mymoodfentje het volgende:
ik haat mensen die serieus woorden als LOL en IMO gebruiken in het dagelijks leven....echt afschieten...
oija das echt LOL...of haaa lollll what the fuck enzo...![]()
![]()
ik zeg idd ook wel eens omgquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:34 schreef sitting_elfling het volgende:
ORLY ... LOLLEROMFG![]()
![]()
![]()
nah ik betrap me er zelf ook wel eens op, dat als ik ergens sta te vloeken ik continu OMG zeg. En dan niet oh my god .. maar gewoon omg omg omg. En dingen zoals lmao en rofl zeg ik ook vaak
dat is vaak wat 'overdone' ja ... Komt ook niet serieus over als iemand hard schreeuwt OH MY GOD :|quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik zeg idd ook wel eens omg
en als mensen dan oh my god zeggen vind ik ze raar
treehugger blijf eens ontopicquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:39 schreef oor het volgende:
ik ga er een modje bij roepen
Slotje
wat een Kuttopic
Spam
n00b
etc
Maar hoe spreek je dat uit dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:34 schreef sitting_elfling het volgende:
nah ik betrap me er zelf ook wel eens op, dat als ik ergens sta te vloeken ik continu OMG zeg. En dan niet oh my god .. maar gewoon omg omg omg. En dingen zoals lmao en rofl zeg ik ook vaak
trol, ik ben ontopicquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
treehugger blijf eens ontopic
Niksquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:57 schreef zhe-devilll het volgende:
ik zeg vaak ZUCHT in rl
wat is daar nu mis mee![]()
ik zeg het!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef crossover het volgende:
[..]
NiksDat is toch ook geen computertaal
Zoeen heb ik ook m'n werkquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:03 schreef Henno het volgende:
ik hoor weleens mensen pwned zeggen, wat dan klinkt als 'poewnd' oid... 'omg je bent zo poewnd'
doosquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Kiwi-Doos het volgende:
mmm dan haat je me... jammer dan.....
rofl/ roflmao / omfg / omg / lol / weak / btw( en dan bedoel ik geen belasting nee )/ L / FFS / PWND / OONT / hoor je me minstens 15x per dag zeggen.......
OMFGROFLMAO!!!!!!111111one one one zero bbq
nul een nul nul een nul een een nul een een nul een een een een nul een een een nul nul nul nul nul nul een nul nul nul nul nul nul een een nul nul een nul nul nul een een nul een nul nul een nul een een nul nul nul een een nul een een nul een nul nul nul nul een een een nul een nul nul nul nul een nul nul nul nul nul nul een een nul een nul een een nul een een een nul een nul een nul een een een nul een nul nul nul een een nul een een een nul nul een een nul nul een nul een nul een een een nul een een een nul een een nul nul nul een nul nul een een nul een nul nul een nul een een nul nul een nul een nul nul een nul nul nul nul een nul nul een nul nul nul nul nul nul nul een een een nul een nul nul nul een nul een nul nul nulquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:05 schreef nietzman het volgende:
Een een nul nul nul nul nul nul een een een een een een een nul nul een nul nul nul nul een een een nul nul een een een een nul nul een nul nul nul nul nul een een een een een een een nul nul nul nul nul nul nul een een een een een een een nul nul een nul nul nul nul een een een nul nul een nul nul nul nul nul nul nul nul nul een een een een een een een een een een nul een nul een nul een nul een een nul nul nul nul nul nul nul nul nul een een een een een een een nul nul een nul nul nul nul een een een nul nul een, whehehe.
Zeg je dan ook echt 'en nul nul bee'?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
n00b is leuk om te zeggen
Oh?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
treehugger blijf eens ontopic
er is niks mis met vatzige nerds die computertaal in IRL gebruiken
Hoe spreek je dat nou weer normaal uit dan??quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik zeg idd ook wel eens omg
en als mensen dan oh my god zeggen vind ik ze raar
ooo mmmm geeeequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat nou weer normaal uit dan??![]()
"W T F, mate???"quote:
N00bquote:
quote:
Of: in mijn ogenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
in my (humble) opinion ^^
Nee. Niemand zegt in gewoon nederlands lol in die context. Dat geforceerde klinkt juist zo debiel. In die zin vind ik het minder irritant als iemand stfu roept.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:31 schreef De_Postbode het volgende:
Het leuke van LOL is dat het al een overeenkomende betekenis in het Nederlands heeft, en het dus niet eens voor nerdtaal hoeft door te gaan wanneer je het tussen je zinnen gooit.![]()
'Hallee' is geen computertaal, vlerk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:45 schreef Herald het volgende:
ik zeg IRL steeds vaker zulks, hallee, boh gek zoeen gare en jeweets
Het wordt doorgaans toch echter eerder opgevat als dat je iets niet leuk of flauw vindt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:31 schreef De_Postbode het volgende:
Het leuke van LOL is dat het al een overeenkomende betekenis in het Nederlands heeft, en het dus niet eens voor nerdtaal hoeft door te gaan wanneer je het tussen je zinnen gooit.![]()
Jij werkt met Maikuuul z'n neef?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:06 schreef RedFever007 het volgende:
"Du bist poewnd" zegt ie dan
Wel vaak ROFL, maar dan ga ik meestal ook echt onderuit van het lachenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef mymoodfentje het volgende:
ik haat mensen die serieus woorden als LOL en IMO gebruiken in het dagelijks leven....echt afschieten...
![]()
ik weet niet hoe slim jij bent, maar LOL is een nederlands woord hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef mymoodfentje het volgende:
![]()
FPS Doug.quote:
Ik ben gestopt met vertalen bij 'Wat is er mis....'quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:13 schreef DikkeSpuug het volgende:
\X/@+ 1$ 3|2 |\/|1$ |\/|3+ |-|3+ $|*|23|<3|\| \/@|\| 33|\| (0|\/||*|_|+3|2+@@|+j3?
[)@+ j|_|||13 |-|3+ |\|0|_| |\|13+ |<3|\||\|3|\| |}3+3|<3|\|[) |\|06 |\|13+ [)@+ 1|< 33|\| |\|3|2[) |}3|\|
Betekent is met een t, kneus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:13 schreef DikkeSpuug het volgende:
\X/@+ 1$ 3|2 |\/|1$ |\/|3+ |-|3+ $|*|23|<3|\| \/@|\| 33|\| (0|\/||*|_|+3|2+@@|+j3?
[)@+ j|_|||13 |-|3+ |\|0|_| |\|13+ |<3|\||\|3|\| |}3+3|<3|\|[) |\|06 |\|13+ [)@+ 1|< 33|\| |\|3|2[) |}3|\|
m037 1k |4413nd w0rd3n d4n?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef DikkeSpuug het volgende:
moet ik laaiend worden dan?
wtf als in what the fuck, of wtf als in wee tee ef?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef moomoo het volgende:
ik zeg regelmatig omg, lol, wtf, stfu, n00b, owned, en irl.
ik zit op een ICT academie![]()
Geen F5?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als m'n bierglas leeg is en ik wil het bijgevuld hebben dan roep ik altijd F11..
en hadden ze wel LOLLERZ ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:20 schreef Quannum het volgende:
Onlangs vroeg ik in de supermarkt of ze nog OMG's en WTF's hadden voor m'n BBQ.![]()
elmaaooquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
En lmao is al helemaal een tongbreker lijkt me.
efelf?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als m'n bierglas leeg is en ik wil het bijgevuld hebben dan roep ik altijd F11..
da-is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:44 schreef intoxicated het volgende:
In het echt met je nickname worden aangesproken is anders ook best kut![]()
Vaak ook 'lolz0r' en 'n00b'.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef yosander het volgende:
Ik zeg soms wel dingen als 'rofl' 'lol' 'wtf' en heeeeeeeel soms 'hendig sjiek'.
Jouw avatarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef yosander het volgende:
Ik zeg soms wel dingen als 'rofl' 'lol' 'wtf' en heeeeeeeel soms 'hendig sjiek'.
Of tegen collega's: 'du bist gepwnt wie unne n00b'quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef yosander het volgende:
Nou, dat nog nét niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Of tegen collega's: 'du bist gepwnt wie unne n00b'![]()
YA RLY.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:16 schreef Delnooz het volgende:
mensen serieus...ORLY?
o...really...
mijn god....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |