Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist X-men2 met mijn ouders gekeken.
ow vertel...quote:
Nee, het was eigenljik een grapje.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow vertel...
heb je minder goed contact mer ze nu je out bent
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow vertel...
heb je minder goed contact mer ze nu je out bent
heb je nog broers of zusjes?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het was eigenljik een grapje.
Maar sowieso is het contact binnen dit gezin niet echt helemaal goed, maar dat heeft vrij weinig te doen emt mijn vorige posts.
2 zussen, beide uit huis. Eén komt in het weekend thuis, en de ander komt sporadisch binnevallen eens in de maand.quote:
nee hoor dat heb ik best, maar het ook net zo goed serieus kunnen zijnquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee hoor dat heb ik best, maar het ook net zo goed serieus kunnen zijn
als je daar moeite mee hebt probeer eens melatonine, bij kruidvat te krijgen onder nachtrust extraquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dan ook, ik ga naar bed. Ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt voordat de slaap me vat.
Ik doe niet aan slaappillen en dergelijken. Ik denk dat de oorzaak gewoon opgelost moet worden, en niet het symptoom.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je daar moeite mee hebt probeer eens melatonine, bij kruidvat te krijgen onder nachtrust extra
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe niet aan slaappillen en dergelijken. Ik denk dat de oorzaak gewoon opgelost moet worden, en niet het symptoom.
Ikke volgende week met Bradquote:
volgens mij is dat echt een baggerfilmquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ikke volgende week met Brad![]()
![]()
Ik wil eigenlijk nog naar Silent hill maar die draait hier niet.
wil je dan écht iets ironie's horenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:26 schreef error het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond![]()
maar ik wou het niet intypen, want dan wordt TMM boos op me
[ironie]
Zo, nu eerst een bromazepammetje
[/ironie]
Geen idee. Angel liet de trailer zien en dat zag er wel stoer uit. En ik ben wel weer toe aan een leuke horrorfilm.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt een baggerfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |