quote:
Nee, dat bedoel ik niet. Lyr snapt hopelijk wel waar ik op doel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet het.
Jij en ik staan er saampjes ook op..![]()
Gezellig met Lyr op de aanhanwagen.
![]()
Uiteraard, ik heb haar zelf gepaint.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef Lathund het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Lyr snapt hopelijk wel waar ik op doel.
Het is een bepaalde manier van naar woorden kijken, en je went er erg snel aan als je wat oefent. Eerlijk gezegd zijn de meeste van de woorden die ik hier paint, al verzonnen op de middelbare school door Lathund en mezelf. Daar tekende ik ze nog met potlood. Het is een kijk op taal die door veel mensen als 'flauw' wordt aangeduid, maar die erg grappig (en hoogstaand) kan zijn als je erdoor gegrepen bent.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:57 schreef Impry het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan de woorden die je gebruikt? Want bij de meeste is het niet echt moeilijk om er een tekening bij te verzinnen, maar je moet maar op het woord komen
waaromquote:
We have a winnerquote:
We hadden 'm al.quote:
Aard-appel variantquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:32 schreef sjamp0o het volgende:
[[url=http://f5.putfile.com/5/14903311113.jpg]afbeelding][/url]
Aardappel
Bahahahahaha![]()
[Paint]Multi-interpretabele woordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:13 schreef i2Them2 het volgende:
Bestaat wc-bril al?
Shit een minuut te laat![]()
ik was je voorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:44 schreef thealterego1 het volgende:
[afbeelding]
Oogappel (heel slecht getekend)
Hehe, eigenlijk moet er ergens een overzicht komen met alle woorden die geweest zijn, met de search kon ik het niet vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:58 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
ik was je voor
[Paint] Multi-interpretabele woorden deel 2 *O*
Goed idee, maar inmiddels wel een beetje veel werk geworden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:09 schreef thealterego1 het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk moet er ergens een overzicht komen met alle woorden die geweest zijn, met de search kon ik het niet vinden
Als de OP in het volgende deel (als dat er komt uiteraard) voor mij is, dan zal ik een overzichtje maken met links etc.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:09 schreef thealterego1 het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk moet er ergens een overzicht komen met alle woorden die geweest zijn, met de search kon ik het niet vinden
quote:
met dank aan de Dirk Jan:quote:Op maandag 29 mei 2006 19:45 schreef lnino het volgende:
ik kan beter fotoshoppen, maar toch:
[afbeelding]
hangjongere
dan komt dadelijk ook vanzelf het vliegwiel, of wat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:31 schreef Timis.ro het volgende:
Eigenlijk een slechte...maargoed:
Spinnewiel
[afbeelding]
haha, nog niet eens aan gedacht..maaruh..leef je uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan komt dadelijk ook vanzelf het vliegwiel, of wat?
he nou, denk je een keer een leuk idee te hebben....quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:17 schreef Keffo het volgende:
[..]
met dank aan de Dirk Jan:
[afbeelding]
Hangjongeren
en nog indrukwekkend ookquote:
Daar was ik dus mee bezig vlak voordat ik weg moest vanavond.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Khad weer eens niks te doen:D
[afbeelding]
Appelwangetjes/Appelwangen
De easy wayquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:28 schreef Eltonno het volgende:
Kon hem in de voorgaande topics niet vinden, dus:
[afbeelding]
Koeienletters
tevens een tvp
dat tevens tvp had ik er niet bijgezetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:28 schreef Eltonno het volgende:
Kon hem in de voorgaande topics niet vinden, dus:
[afbeelding]
Koeienletters
tevens een tvp
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:28 schreef papierclipje het volgende:
hmmm valt een beetje dood, dan maar een beetje matige (tis ook al beetje laat)
[afbeelding]
een sollicitatie-brief
Dan vind ik deze beterquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:23 schreef Jelleee het volgende:
Geen idee of deze is geweest..
Sorry, was geen paint.. een ge'edite foto.
Kunstgebit..
jammer van de kikker want hij lijkt me grappigquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef Loyke het volgende:
[[url=http://img56.imageshack.us/img56/9583/opscheplepel0fs.th.jpg]afbeelding][/URL]
opscheplepel
Foute host en bovenal geen paint.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef Loyke het volgende:
[[url=http://img56.imageshack.us/img56/9583/opscheplepel0fs.th.jpg]afbeelding][/URL]
opscheplepel
Wordt tijd Lyr...is lang geleden dat jij aan de slag bent geweestquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef Lyr het volgende:
[..]
Foute host en bovenal geen paint.
Ikzelf ga na het weekend ook weer aan de slag.![]()
quote:Remcorky Remcorky - vrijdag 16 juni 2006 @ 00:58
groen - geel
viola holt
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:42 schreef warrel het volgende:
Ohjee, nog één.Hihi.
Vibra-Tor
[afbeelding]
\quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef Loyke het volgende:
opscheplepel
nice one!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef Timis.ro het volgende:
en nu kap ik er echt mee voor vandaag
Ruiten Aas
[afbeelding]
tnx...quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:57 schreef Remcorky het volgende:
[..]
nice one!
enne zeikstengel... je piepers stonden op zeker
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:49 schreef warrel het volgende:
Ik keek gisteren samen met vriendlief het commentaar na de voetbal. Ik vind voetbal helemaal niet zo leuk dus ik zat met mijn hoofd héél ergens anders.Opeens hoorde ik dit woord. En tsjah..
![]()
Balverlies.
[afbeelding]
HAHAHA jaja topper!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:49 schreef warrel het volgende:
Ik keek gisteren samen met vriendlief het commentaar na de voetbal. Ik vind voetbal helemaal niet zo leuk dus ik zat met mijn hoofd héél ergens anders.Opeens hoorde ik dit woord. En tsjah..
![]()
Balverlies.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef Bak_Beest het volgende:
[afbeelding]
Om even in dezelfde hoek te blijven: Cumshot
hahah superquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:00 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
tnx...
nu maar een slechte dan![]()
Dagboek
[afbeelding]
met als groot voorbeeld de spin uit de Toastboy-serie van www.fat-pie.com?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:31 schreef Timis.ro het volgende:
Eigenlijk een slechte...maargoed:
Spinnewiel
[afbeelding]
Hahaha...nooit eerder gezien, maar ik zie wel enige vergelijkingenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
met als groot voorbeeld de spin uit de Toastboy-serie van www.fat-pie.com?
Goeie paintskills!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:43 schreef Timis.ro het volgende:
Politiek correct
Hoofd-Doek
[afbeelding]
TNX...als je de topics doorkijkt zie je dat ik echt begonnen ben als nikskunner hoor....door wat te oefenen hier is het een stuk verbeterd....en goede voorbeelden van anderen. ik heb veel opgedaan van andere tekenaars, met schaduwen en kleurveranderingen waardoor alles een stuk realistischer oogtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Goeie paintskills!Hoe lang doe jij nou over zo'n tekening?
En verder ook! Leuk!![]()
Goed bezig!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef Ezo1989 het volgende:
Hey mensen ik ben bezig met een database van al deze Multi-interpretabele woorden maare ik kan al jullie namen er niet in verwerken.. ik ben zoizo al 30 seconden bezig per plaatje.. maar het resultaat is te zien op www.open-tibia.com/paint het is handig als je wilt weten of jou idee al eerder is geweest. als ik klaar ben met al die 1000 (?) plaatjes dan maak ik een woorden lijst met ideen van plaatjes =)
Hey wat gaaf!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef Ezo1989 het volgende:
Hey mensen ik ben bezig met een database van al deze Multi-interpretabele woorden maare ik kan al jullie namen er niet in verwerken.. ik ben zoizo al 30 seconden bezig per plaatje.. maar het resultaat is te zien op www.open-tibia.com/paint het is handig als je wilt weten of jou idee al eerder is geweest. als ik klaar ben met al die 1000 (?) plaatjes dan maak ik een woorden lijst met ideen van plaatjes =)
He, goed gezien!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:10 schreef MoChe het volgende:
[..]
dat is iid een doordenker aangezien bananen fruit zijn
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef Sehnsucht het volgende:
M4d Pa1ntsk1llzz!!!1~1!2
[afbeelding]
Glassex
reserveringquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
re-servering... dinner is served. again...
http://tinypic.com/quote:Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef Togo het volgende:
Dan maar mijn creatie. Badjas
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Igen het volgende:
Nou, ééntje nog.
[afbeelding]
Eigenlijk had ik een keer 's avonds, naar aanleiding van dit topic, 20 zulke tekeningetjes op notitiebriefjes gemaakt en ingescand. Toen ben ik er alleen niet meer aan toe gekomen om ze over te painten.
Het is 'hen', niet 'hun'..quote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Igen het volgende:
Nou, ééntje nog.
[afbeelding]
Eigenlijk had ik een keer 's avonds, naar aanleiding van dit topic, 20 zulke tekeningetjes op notitiebriefjes gemaakt en ingescand. Toen ben ik er alleen niet meer aan toe gekomen om ze over te painten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |