Whahaha pauper ! Wie luisterde er nou naar van velthuysen ! sukkelquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie zijn cker BreEzAHAHzs en 13 dat julllie dit leuk vinden!
Hier zit hetzelfde gelach in als bij evers man!
door jullie blijft 538 gewoon bestaan he
Jijquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:41 schreef Speedski het volgende:
[..]
Whahaha pauper ! Wie luisterde er nou naar van velthuysen ! sukkel![]()
Neuh ik ben een x bij giel beelen en henk westbroek geweest die zijn veel stoerderquote:
Yepquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huh zwelgje ben je in de studio geweest?
Bedoel jou ook niet maar de TSquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:08 schreef Likkende_Lassie het volgende:
haha
klagen over rick? heb nix te klagen, alleen te klagen dat mensen klagen..
die staat wel in mn msn, alleen niet online nuquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn klacht is dat ik er maar niet doorkom bij die koningkaak@hotmail.com.
Zwelgje was te druk met andere dingenquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
die staat wel in mn msn, alleen niet online nu
en die dames zijn vaak niet erg spraakzaam![]()
zwelgje zei ook niks![]()
Ik probeer op allerlei manieren de uitzendingen te beïnvloeden en af en toe lukt dat aardig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
die staat wel in mn msn, alleen niet online nu
en die dames zijn vaak niet erg spraakzaam![]()
zwelgje zei ook niks![]()
ja met drinken zeker ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:18 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Zwelgje was te druk met andere dingen
per telefoon zeker ? ik heb het 1 keer geprobeerd maar kwam er niet doorheenquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik probeer op allerlei manieren de uitzendingen te beïnvloeden en af en toe lukt dat aardig.![]()
![]()
ik klaagde toch ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:21 schreef zwelgje81 het volgende:
MIDNR #4 "kennen sie die elephant und die mause?" hier verder positief praten
In dit topic mag je alleen maar klagenhahaha
Slam FM iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:29 schreef Tommeke het volgende:
Wat een sukkel is dat zeg! Altijd loopt ie maar te kletsen, en hij vindt zichzelf zo grappig, maar ondertussen hoor je amper muziek, alleen die kanker teun
Slam Fm
Niet ze hebben stomme evers lachjes en grapjes , en de hele tijd van die kutliedjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
gozer, snap het nou, voor de muziek moet je dr niet wezen
Humor hebben ze zeker wel en vooral om die EJ met z'n kut opmerkingen kan ik om lachen
En martha was ff heel fout, hoop dat rick dit leest en dat hij zulke wezens niet meer moet binnen laten...
Ja, mooi zoquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:57 schreef oor het volgende:
http://rickvanvelthuysen.(...)Klaagt+u+even+mee%3F
je topic staat op zijn weblog
True , weinig leuks aan 538 ( meer) , vind alleen Dennis Ruyer nog gaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja, veel dingen kunnen nep zijn, boeit me niet![]()
Dit forum is ook nep, ik heet eigenlijk ook geen Likkende_Lassieenz.
Verder vind ik bijna alle DJ's van 538 slecht (N) , hoewel Ruud de Wild nog wel eens leuk kan zijn....
Ik vind radio 3 10 x leuker dan nog in de nacht met Alex vd Lugt enzquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef oor het volgende:
mgoed op tv is er geen fuck, op de radio in de nacht is er ook geen fuck. behalve MIDNR.
Giel beelen is ook te soft geworden in de ochtend.
Wat ! zelfs jij als radio djquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:24 schreef Nolius het volgende:
Ik vind het altijd wel humor
Maar ik ben op dat tijdstip vrij weinig meer wakker, tegenwoordig.
Nee !! ik bedoelde dat jij zelfs als dj , Rick v V goed vindquote:
aktie radioquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Waar is Nolius DJ dan ?
http://www.actionradio.nlquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Waar is Nolius DJ dan ?
Gelukkig wel!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er zijn toch nog mensen die je niet kennen![]()
Mensen met een weblogquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:57 schreef oor het volgende:
http://rickvanvelthuysen.(...)Klaagt+u+even+mee%3F
je topic staat op zijn weblog
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef Qunix het volgende:
Vanuit zijn weblog:
Het is maar Fok!forum.... Geen paniek hoor.
Qunix | 24/05/06 09:11 | ip: 175f23da
quote:Dat zijn van die 13/jarige breezer kindjes, laat ze lekker
wesley | 24/05/06 12:05 | ip: 38e95d96
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:36 schreef its_me_ het volgende:
Luister dan niet
Het echte MIDNR topic: MIDNR #4 "kennen sie die elephant und die mause?"
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
True , weinig leuks aan 538 ( meer) , vind alleen Dennis Ruyer nog gaan![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:53 schreef oor het volgende:
Rick Rick Rick Rick Rick Rick Rick Rick RickiedieRickiedieRickiedieRickiedie Rick Rick Rickkkkkie van V
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:14 schreef Camplo het volgende:
Post eens een foto, wie the fuck is die kneus?
Die foto is van 1999quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
HIER LIJKT HIJ JONG![]()
![]()
!!!!11
In het echt is hij lelijk hoor
wat een eerste postquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef maylo19 het volgende:
Midden in de nacht rick is de beste!!!!!
als het niks vinden verspil je tijd dan niet en ga fijn naar Radio 2 ofzo!!
Midden in de nacht Rick De gekste!!!!
Ja tochhhh!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef maylo19 het volgende:
Ja tochhhh!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Juist, meisjequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef maylo19 het volgende:
Ja tochhhh!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hij is nu veel dikker hahaha
Deed ik dat danquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Sebasser, wil je me niet achtervolgen van het ene topic naar het andere?![]()
Die wesley heeft nog gelijk ook over die 13 jarige breezers op fokquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef maylo19 het volgende:
Ja tochhhh!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd op fok! buiten PUB rond de 19 jaar hoor..quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die wesley heeft nog gelijk ook over die 13 jarige breezers op fok![]()
Meer bellers, grappen en andere dingen, minder muziek.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:05 schreef Tomhoog het volgende:
Ricky !!!
alleen wel wat minder bellers doen joh die zijn niet grappig zeker niet als jij met je tunnel komt aanzetten
En meer Henkie tijdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Meer bellers, grappen en andere dingen, minder muziek.![]()
Maar jochie, ik quotte maylo en richtte mijn reactie daaropquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd op fok! buiten PUB rond de 19 jaar hoor..
Minder bellers, meer grappen en andere dingen, minder muziekquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Meer bellers, grappen en andere dingen, minder muziek.![]()
Ook goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:27 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Minder bellers, meer grappen en andere dingen, minder muziek![]()
Ja ik vind het jammer dat E-j niet zo vaak meer prank-calls met Duitsers doet enzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:27 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Minder bellers, meer grappen en andere dingen, minder muziek![]()
Nee kneus,ik ben chauffeur en 29.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie zijn cker BreEzAHAHzs en 13 dat julllie dit leuk vinden!
Hier zit hetzelfde gelach in als bij evers man!
door jullie blijft 538 gewoon bestaan he
Mark in de darkquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij denkt echt dat hij grappig is he![]()
Stomme middenindenachtrick
Hij kan nog wat leren van Mark in the Dark !
Dat was pas een nachtdj !!![]()
Jewel zegquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij zei iets over de TS...ik denk niet dat de TS dat wilt horen![]()
![]()
Don't fuck met Marks zijn stem en maartenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mark in de darkAlleen die stem al.. En die ene "Maarten" die altijd in uitzending kwam.. Dan geef maar Henk! En je moet gewoon niks van MIDNR serieus nemen want dan is het idd een kloteshow.. Maat 't is gewoon een en al humor!
Die ken ik jaahquote:
Hahahah jah dat was echt grappig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die ken ik jaah![]()
Je had EJ na het toeteren moeten horen toen ie de berichten voorlas waar er getoeterd was !
Ik verstond er toen totaal niks vanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:56 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Hahahah jah dat was echt grappig.
Ik vind de show zó slecht dat het goed is.
Haha de allereerste reactie in 2007 pas haha.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb net weer eens een half uurtje geluisterd en moest weer janken
Maar goed het is gewoon puberradio wat nooit leuk zal worden
Wat wel leuk is , is die utregter die belt
Ja omdat hij in de grotten van de topics zich bevondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha de allereerste reactie in 2007 pas haha.![]()
![]()
![]()
Klopt het topic zat zeg maar diep in de put.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja omdat hij in de grotten van de topics zich bevond
Echt het IQ van een Rick-luisteraar he![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Klopt het topic zat zeg maar diep in de put.
Leuk dat toch nog iemand erin reageert.![]()
Uiteraard, ik ben trots op je, als jij het niet had gedaan, dan had er niemand meer in gepost.quote:
Deze zin in combinatie met de poster en zijn gemiddelde reactie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb net weer eens een half uurtje geluisterd en moest weer janken
Maar goed het is gewoon puberradio wat nooit leuk zal worden
Wat wel leuk is , is die utregter die belt
Omdat ik het weer eens ging proberenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Deze zin in combinatie met de poster en zijn gemiddelde reactie.![]()
Dan vind ik MIDNR toch leuker.Besides,waarom luister je er naar als je er geen kut aan vindt? Ga dan naar Sky Radio.
BTW, die Utrechter die belt is gewoon Erik-Jan.![]()
Helaas eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik luisterde het eerst op geregelde basis, maar nu vind ik het best slecht geworden.Meer van hetzelfde enzo.
Goed verdedigd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat ik het weer eens ging proberen
Gezien zijn postgeschiedenis vind ik van niet. Dan is de humor van MIDNR toch stukiken beter.quote:
Niks, dat geouwehoer maakt MIDNR zo leuk. Weer eens wat anders dan wat andere zenders doen: saaie kutmuziek draaien.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:08 schreef Qunix het volgende:
Lex Harding en Erik De Zwart zijn steeds veranderd en zijn steeds iets nieuws begonnen. Rick was onder hen en nu voelt hij dat dat nog steeds zo is... Rick wilt het liever niet snel veranderen, zijn doen en laten van nu.
Ook zo iets.... Wat moet dan verandert worden?
Zei ik dan dat hij humor had, nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien zijn postgeschiedenis vind ik van niet. Dan is de humor van MIDNR toch stukiken beter.
Nee, met iets wat er niet is kan idd niks mis zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En met Paultjuhhh zijn humor is niks mis mee.![]()
Maar hij heeft wel humor en daar is inderdaad niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, met iets wat er niet is kan idd niks mis zijn.
Eens.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks, dat geouwehoer maakt MIDNR zo leuk. Weer eens wat anders dan wat andere zenders doen: saaie kutmuziek draaien.
Bij MIDNR blijf je tenminste nog wakker.
Jammer dat het nu al minstens een jaar precies hetzelfde gaat. De sleur raakt er aardig in. Elke dag draaien ze weer hun eigen kutnummer, dat wordt toch niets. En dan hebben ze nu dus al een jaar niets nieuws bedacht etc, geen leuk geouwehoer van E-J en zo kan ik nog wel wat opnoemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks, dat geouwehoer maakt MIDNR zo leuk. Weer eens wat anders dan wat andere zenders doen: saaie kutmuziek draaien.
Bij MIDNR blijf je tenminste nog wakker.
Precies, daarom ben ik inmiddels ook al afgehaakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jammer dat het nu al minstens een jaar precies hetzelfde gaat. De sleur raakt er aardig in. Elke dag draaien ze weer hun eigen kutnummer, dat wordt toch niets. En dan hebben ze nu dus al een jaar niets nieuws bedacht etc, geen leuk geouwehoer van E-J en zo kan ik nog wel wat opnoemen.
's Nachts zijn alle radiozenders behoorlijk standaard.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:10 schreef Sander170 het volgende:
Klopt, al die andere radiozenders zijn zo standaard.
Rick praat lekker over van alles en nog wat.
Doet 3fm ook hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:10 schreef Sander170 het volgende:
Klopt, al die andere radiozenders zijn zo standaard.
Rick praat lekker over van alles en nog wat.
MIDNR is idd wel lekker om bij wakker te blijven als dat moetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:14 schreef MrX1982 het volgende:
Rick van Velthuysen is cool.
De muziek keuze bij 538 is alleen bagger gelukkig is tijdens MIDNR weinig muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |