quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan geen buitenspel staan bij een doeltrap.
Ja, z'n eigen keeper deed dat. Of snap ik nu iets niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Speelt een medespeler van de spits hem de bal in zo'n situatie aan dan is het wel buitenspel.
Het is gewoon een regel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Ja, z'n eigen keeper deed dat. Of snap ik nu iets niet?![]()
Kee, duidelijk! Regels zijn regels he.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is gewoon een regel.
Doeltrap = geen buitenspel.
Dus een pass vanaf de eigen helft zou dan wel mogen? Was Frank de Boer vaak blij mee geweest danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:48 schreef Nashje het volgende:
Het is geen buitenspel omdat die doeltrap op hun helft wordt genomen.
Dan heb jij blijkbaar al tieten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:06 schreef VoreG het volgende:
Krijg nou tieten, is dat echt zo?
Ik dacht dat het buitenspel was.
Ehmm? Dat bedoel ik juist eigenlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:58 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Dus een pass vanaf de eigen helft zou dan wel mogen? Was Frank de Boer vaak blij mee geweest dan
Ik leerde voetballen toen ik 6 was, leg dit maar eens uit aan een jochie die incidenteel z'n bed nog wel 's wet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
Regelkennis wordt tegenwoordig niet meer bijgebracht als je leert voetballen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:38 schreef Sport_Life het volgende:
Tenzij je heel ver kan gooien vanaf de eigen helft..
Buitenspel heeft drie keer niks te maken met waar degene die de pass geeft staat. Het gaat erom waar de ontvanger staat. Nu is het met een inworp en een doeltrap sowieso onmogelijk, maar bij een gewone pass/vrije trap van eigen helft kan je wel degelijk buitenspel staan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ehmm? Dat bedoel ik juist eigenlijk.
Wat hij zegt .... als dat niet zou gelden, dan zouden er heel wat minder buitenspelgevallen zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 06:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
maar bij een gewone pass/vrije trap van eigen helft kan je wel degelijk buitenspel staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |