Oké, oké, ik val door de mand. Ik ben een stoffige oude manquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef Marsepein het volgende:
Dude, geef je colleges ... ik dacht dat dat altijd stoffige oude grijze mannen waren die hun sporen in het bedrijfsleven of in de politiek al hadden achtergelaten.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:24 schreef Marsepein het volgende:
Ik vond al dat je typte met zo'n lage stem
Wat doe je dan voor soort werk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:59 schreef Marsepein het volgende:
Zo, de 2 klussen in Aalst zijn geklaard, fijn weer 3 uur in de auto zitten naar Utrecht toe.... Dat is een minder fijne kant van mijn job![]()
Zit jij in de IT???quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:10 schreef Marsepein het volgende:
IT ... op 2 lokaties ... Utrecht (NL) en Aalst (BE). Veel kan ik van afstand, maar een fax repareren of een pc ruilen is wat lastig, en dat waren de 2 klussen voor vandaag.![]()
Hier kon ik op wachten natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Zit jij in de IT???
Ik dacht altijd dat dat lekkere nerds met strakke kontjes en harde tietjes waren![]()
![]()
En dat heb ik niet gecheckt op de meet![]()
Arty vertelt mij ook nooit watquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:28 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hier kon ik op wachten natuurlijk
Arty wist wel wat ik deed hoor, we hebben het er eventjes over gehad.
Nu ga ik weer rijden en ff lunchen. Tot vanvond.![]()
Oh, ik dacht dat er een meet was ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef Marsepein het volgende:
Was er iets gisteravond? Ik bedoelde gewoon tot ziens in SC en zo
Alweerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:45 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er een meet was ofzo.
Ja Marsepino en ikke hebben dus een geheime passionele vuige zinderende allesverzengende dampende wellustige met-wilde-seks-in-de-avonden-doordrenkte motelverhoudingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:27 schreef arithaterhorst het volgende:
wat was er dan, "vanavond"?
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja Marsepino en ikke hebben dus een geheime passionele vuige zinderende allesverzengende dampende wellustige met-wilde-seks-in-de-avonden-doordrenkte motelverhouding![]()
Maar dat is geheim.
Ik slaap vooral veelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:10 schreef Marsepein het volgende:
Zeg eh.... zijn alle klussers een lang weekend weg, of is er een andere reden dat het hier zo stil is in K&W![]()
Ik denk het. Of ik heb opnieuw iets onder de leden. Voel me verder prima, ben alleen zóóó moequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:20 schreef Marsepein het volgende:
Ben je aan het uitzieken Dude?
Het hangt in de lucht. Hoor veel mensen proesten en steunen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:41 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben aardig opgeknapt, maar de vrouw van is nogal griepjes. Hangt op de bank en doet niet veel. Hopenlijk gaat het morgen beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |