quote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef Urquhart het volgende:
Hatem wie?
Die is tocb al weg?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe maar 2 tickets. De andere voor Nicolae.
de Solex dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd of deze jongen de loodzware erfenis van Hatem Trabelsi aankan. Wordt hij een tweede brommer of blijkt het een aftandse Solex?
quote:Ogararu rond met Steaua
Van onze Telesportredactie
BOEKAREST - George Ogararu (28) gaat ervan uit Ajax te verruilen voor zijn oude club Steau Boekarest. De verdediger kreeg toestemming om met de Roemenen te praten, bereikte een akkoord en wacht nu op overeenstemming tussen Ajax en Steau.
Beide partijen liggen nog ver uit elkaar, maar Ogararu rekent erop dat er vandaag witte rook komt.
Een willekeurige jeugdspeler moet dat beter kunnen dan Ogararu, of leiden jullie niks meer op?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:48 schreef Pritt het volgende:
Ik wil hem eigenlijk niet kwijt, wie moet dan rechts op het moment dat Silva geblesseerd is?
Van der Wiel of eventueel Oleguer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:48 schreef Pritt het volgende:
Ik wil hem eigenlijk niet kwijt, wie moet dan rechts op het moment dat Silva geblesseerd is?
Ik kan me dat verhaal in de VI van jaren geleden nog herinneren dat hij zei dat hij vroeger op de straat altijd de slechtste speler was en dat hij toen daarom extra zijn best is gaan doen. En dat eindigt dan als speler bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Prosac het volgende:
Toch bizar om te zien hoe het kan verkeren.
Eerste jaar nog positief, daarna snel verval.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef Urquhart het volgende:
Hatem wie?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Urquhart het volgende:
Strik eromheen...
quote:'Ogararu keert terug naar Amsterdam'
George Ogararu is vanaf het nieuwe seizoen weer te bewonderen bij Ajax, zo meldt de Roemeense krant Gazeta Sporturilor. De rechtsachter werd het voorbije seizoen gehuurd door Steaua Boekarest.
"Ik ben tevreden dat we ons met Steaua hebben gekwalificeerd voor de Europa League, maar nu keer ik terug naar Ajax", zo zou de verdediger zelf hebben aangekondigd in het dagblad uit zijn vaderland.
Ogararu is niet de enige speler die na een huurperiode terugkeert in Amsterdam. Ook Dennis Rommedahl, die tijdelijk bij NEC Nijmegen speelde, en Albert Luque (verhuurd aan Málaga) melden zich in de hoofdstad.
Ogararu hoopt op een nieuwe kans onder de nieuwe hoofdtrainer Martin Jol. Hij verloor zijn basisplaats sinds de komst van Bruno Silva en de doorbraak van Gregory van der Wiel.
Doel bereikt, ik hoef mijn best niet meer te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kan me dat verhaal in de VI van jaren geleden nog herinneren dat hij zei dat hij vroeger op de straat altijd de slechtste speler was en dat hij toen daarom extra zijn best is gaan doen. En dat eindigt dan als speler bij Ajax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |