quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:12 schreef BadRabbit het volgende:
Nee alleen van de beste spelers, dus de aankopen van Ajax![]()
![]()
En hij verdiend hetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef Ricky_ het volgende:
Typisch 1 pagina topic.
Kijk maar aan het begin van het seizoen is een heel goede voetballer en ik heb hem toch wel een keer of 4 zien spelen denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef Tigger1968 het volgende:
Ben jij een kind van evert ten napel met dat superlatieven-gezwets van je??
De geweldige dit.....de ongelofelijke hem.....de magestrale zus-en-zo......ow ajacied,ik snap het nu wel.
Was meer voor de topic-starter.....die vind alles wat beweegt superquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kijk maar aan het begin van het seizoen is een heel goede voetballer en ik heb hem toch wel een keer of 4 zien spelen denk ikEn das nog altijd meer als jou of niet
![]()
dan neem ik het natuurlijk trugquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Was meer voor de topic-starter.....die vind alles wat beweegt super![]()
Dan is het okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Was meer voor de topic-starter.....die vind alles wat beweegt super![]()
Zijn naam is niet Michael Ball.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:03 schreef Eilanden het volgende:
Of misschien wel een fiets met twee lekke banden?
Hij is 8 keer gescout manquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef cultheld het volgende:
Typische makelaarsaankoop.
© by Steefquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef cultheld het volgende:
Schijnt sterk aan de bal te zijn, maar is af en toe slordig in de dekking en positioneel een zwerver.
Potverdikkie, en dat allemaal op basis van iemand anders z'n mening.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef cultheld het volgende:
Schijnt sterk aan de bal te zijn, maar is af en toe slordig in de dekking en positioneel een zwerver.
Wat begrijp je niet aan "schijnt" ?quote:
Dan moet je ook niet zeggen dat het een typische makelaarsaankoop isquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "schijnt" ?
Dan kun je alles wel vertellen wat schijnt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "schijnt" ?
he dat las ik ook al op Ajax talk!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef cultheld het volgende:
Ik las het net ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
he dat las ik ook al op Ajax talk!
Dit dusquote:MvG weet ook wel dat-ie in de 1-tegen-1 het lastig heeft en dat-ie in de omschakeling wat lui en slordig is.
De dingen die MvG als goede punten aanstipt, heb ik ook gemeld.
Laten we zeggen dat er niet veel betere rechtsbacks op de markt waren en dat deze jongen makkelijk viel binnen te halen via de huismakelaar.
Valt best mee, die jongen vond ik juist goed 1 op 1 in die paar keer dat ik hem zagquote:
Het is steef hequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Valt best mee, die jongen vond ik juist goed 1 op 1 in die paar keer dat ik hem zag![]()
psies. 'echte' experts vinden hem juist verdedigend (dus ook 1 op 1 ) sterker dan Trabelsi...... dus het is allemaal afwachtenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Valt best mee, die jongen vond ik juist goed 1 op 1 in die paar keer dat ik hem zag![]()
Maar Ajax was toch 4de geworden afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:12 schreef BadRabbit het volgende:
Nee alleen van de beste spelers, dus de aankopen van Ajax![]()
![]()
4e? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Ajax was toch 4de geworden afgelopen seizoen
Dan kun je moeilijk de beste zijn.
O jawel hoor, wij zijn altijd de beste.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Ajax was toch 4de geworden afgelopen seizoen
Dan kun je moeilijk de beste zijn.
Dat is niet de mening van cultheld hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Pas op cult, het is een speler van Ajax, wel positief zijn he!
Iemand die de meeste voetbalcompetities op DVD heeft en wedstrijden meerdere keren bekijkt, vertrouw ik eerder dan die Talpa-zwetsers (de zogenaamde experts) die roepen dat "er een goede kop op zit" en dat ie "verdedigend sterk is", wat ze baseren op een paar samenvattingen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij durft de mening van steef in twijfel te trekken!?!?!?!!!
Ik had het wel gelezen. Cult brengt het, dus die wordt 'beschoten'...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is niet de mening van cultheld hoor.
Wel goed lezen!
Ah joh een beetje dollen mag tochquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iemand die de meeste voetbalcompetities op DVD heeft en wedstrijden meerdere keren bekijkt, vertrouw ik eerder dan die Talpa-zwetsers (de zogenaamde experts) die roepen dat "er een goede kop op zit" en dat ie "verdedigend sterk is", wat ze baseren op een paar samenvattingen.
Natuurlijk moet je een speler eerst zelf aan het werk zien, maar verwachtingen moeten ook ergens op zijn gebaseerd.
L'OM.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er geen andere clubs aan de markt voor hem?
Whehehequote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
Nederland was al buitenland voor hem.
Foto graagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Elke wedstrijd een close up van zn vrouw en hij is zijn aankoop al waard
Middelmaat volgens Cultquote:
Beetje late reactie, maarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan heeft Steef er weinig kijk op
Inderdaad, zo zwak bij die goal weer. je hebt er niets aan....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Urquhart het volgende:
Strik eromheen...
Daar kan je nog lelijk in vergissen. Op de een of andere manier staan buitenlandse clubs in de rij om 'onze talenten' te kopen: Urby, Maduro etc. Terwijl ze niks, maar dan ook niks voorstellen. Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:33 schreef Radegast het volgende:
Raak je aan de straatstenen niet kwijt deze speler, hoelang staat 'ie nog onder contract bij Ajax?
Ogararu is geen talent. Daar is hij te oud voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar kan je nog lelijk in vergissen. Op de een of andere manier staan buitenlandse clubs in de rij om 'onze talenten' te kopen: Urby, Maduro etc. Terwijl ze niks, maar dan ook niks voorstellen. Onbegrijpelijk
Heeft Steef toch weer goed gezien..quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef cultheld het volgende:
Ik wil graag een back met goede knie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:48 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil graag een brommer uit Tunesie op rechts...
Grygera en Stam verbloemden veel.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:13 schreef Pritt het volgende:
Toch vond ik hem vorig jaar best ok.
En zonder annuleringsverzekering graag.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:34 schreef MaxC het volgende:
Enkeltje Boekarest graag
Doe maar 2 tickets. De andere voor Nicolae.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:34 schreef MaxC het volgende:
Enkeltje Boekarest graag
Prachtig om dit nog eens te lezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Een Roemeense speler die een sensatie zal gaan worden als rechtsback bij Ajax.
Bij Steau heeft ie geleerd wat winnen is en zal dat bij Ajax voortzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |