OMFG!quote:
Ik sprak nog niet zo lang geleden een fokker in MSN die er claimde er op eentje te zitten.quote:
Kijk, nu is 'ie weer bruin!!!111oneelevenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik sprak nog niet zo lang geleden een fokker in MSN die er claimde er op eentje te zitten.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:47 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Misschien genoot je er wel van, en heb je het verdrongen
Jij hebt toentertijd weken krom gelopen toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:19 schreef Aventura het volgende:
Je moet wel héél erg dronken zijn wil er iets tegen je wil en ongemerkt je aars kunnen binnendringen. Als het niet vrijwillig gebeurt en je niet grondig hebt voorbereid is het wel heel moeilijk om er iets in te krijgen. Als je maat zich echt aan je heeft vergrepen (hoe goed ken je hem eigenlijk?!) dan had je flink gebloed en zeker wel een paar fissuurtjes gehad hoor.
Inderdaad, had nog weken lastquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij hebt toentertijd weken krom gelopen toch?![]()
Matig, ik weet het.
*glimlacht*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij hebt toentertijd weken krom gelopen toch?![]()
Matig, ik weet het.
De TS ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef tisauch het volgende:
Wat een topic, lig compleet in een scheur.![]()
..niet van achteren?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef Aventura het volgende:
En weer verder, want dit topic mag niet dicht (orders van boven).
I agree, had m ook geopend in sex. Maar anyways, iedereen lacht er slechts om en dat moet ik dan ook maar doen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Als dit serieus is dan dan dan moet het niet in ONZ staan
Ik ben dus niet de enige.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:31 schreef renz0r het volgende:
* renz0r flashback naar Jackass the movie met die condoom en autootje
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:34 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik had daar net voor carnaval ineens last van (had me in bed keihard tegen de muur gestoten...).
Zeg dat nu nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:31 schreef renz0r het volgende:
* renz0r flashback naar Jackass the movie met die condoom en autootje
Interessant! Maar dan zou ik me een dergelijk pijnlijk moment moeten herinneren... dat is ook niet het geval!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:34 schreef SwiffMeister het volgende:
Kan goed wezen dat je je stuitje gekneust hebt.
Ik had daar net voor carnaval ineens last van (had me in bed keihard tegen de muur gestoten...). Daar wor je nie blij van, daar blijf je nog zeker een week of 4 last van hebben, daarna ebt het langzaam weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |