Ooit eens een virtueel stoppie gedaan op een abs motorquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zie alleen regenwolkjes op knmi.nl![]()
[..]
Dat zei ik toch al
Een gewone stoppie is hard remmen, zodra het op een endo begint te lijken komt er techniek bij kijken.
Ok om het goed te doen doe je er wel verstandig aan wat techniek aan te leren ok
[..]![]()
Onvoorstelbaar ook wat sommige mensen op het net zetten
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het geweldig vind dat je uit jezelf smilies gebruiktquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:00 schreef bwt het volgende:
[..]
om zo onderuit te knallen.![]()
zo zonde van je bike zeg![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:40 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
EVENquote:Dit kan even duren....
die foto heb ik zelf al lang niet meerquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Lul er niet omheen en post die foto van je reet hier
[..]
Wat lul je
Kom op, kontje in de morgen en de dag verloopt zonder zorgen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:08 schreef Faithy het volgende:
[..]
die foto heb ik zelf al lang niet meer![]()
Dat mogen we graag zelf bepalen.quote:Ach, je mist er niets aan![]()
Check het hoofdstuk "Frame", steering head bearingsquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:21 schreef dribbel79 het volgende:
Wat is Engels voor balhoofdlager??
NIKSquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:20 schreef hollander172 het volgende:
Kom op, kontje in de morgen en de dag verloopt zonder zorgen.![]()
Heb je die 1e al betaald ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:32 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
NIKS
Geen idee of dat van Jekkers is, 't enige da'k van hem ken is iets met een goudvis en zee....![]()
![]()
Om Rausje nou te vragen om het te vertalen, krijg 'k weer een fikse factuur
En alleen de vogels vliegen van oost naar west Berlijn,worden niet terug gefloten en ook niet neergeschoten.Klein Orkest waar Harry Jekkers zanger wasquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:32 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
NIKS
Geen idee of dat van Jekkers is, 't enige da'k van hem ken is iets met een goudvis en zee....![]()
![]()
Om Rausje nou te vragen om het te vertalen, krijg 'k weer een fikse factuur
Dan moeten ze in leeftijd gaan rekenen en dat kunnen ze niet.Alleen in geldquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh,
vanmorgen sollicitatiegesprek gehad, zeiden ze dat ze jongere kandidaten zochten![]()
Hadden ze toch in m'n cv kunnen lezen![]()
Is niet gelukt, ik was binnen een half uurtje al klaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een friet uur![]()
is dat een heel uur lang friet freten
![]()
Om m''n teleurstelling te verwerken ga ik in het zonnetje een paar rondjes sturenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dan moeten ze in leeftijd gaan rekenen en dat kunnen ze niet.Alleen in geld.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh,
vanmorgen sollicitatiegesprek gehad, zeiden ze dat ze jongere kandidaten zochten![]()
Groot gelijk,het is tenslotte droog.Wel op blijven letten he,en niet te veel in gedachten verzinken,zie je volgende week toch graag weer terugquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Om m''n teleurstelling te verwerken ga ik in het zonnetje een paar rondjes sturen![]()
Laat dat nu eigenlijk mijn huidige werkgever zijn ..quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan moet je gelijk over reiskosten vergoeding beginnen
ze laten je wel voor niets opdraven
terwijl zoals je al zelf zei dat ze het van te voren konden weten.
ik heb dus ooit van Syntegra een flinke vergoeding gekregenomdat ze mij lieten komen voor een baan die ik helemaal niet wilde hebben
ik had op iets anders gesolliciteerd
dus dat gelijk bij het gesprek aan de orde gebracht
![]()
Zonnetje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Om m''n teleurstelling te verwerken ga ik in het zonnetje een paar rondjes sturen![]()
Duuhuhuh, de echte reden zal ook wel iets in de trant van "ik zie in jou geen leuke collega" ofzo zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh,
Wat voor werk zoek je eigenlijk ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:00 schreef Rib-i het volgende:
Ik vond het al heel wat om uitgenodigd te worden voor een gesprek![]()
Ik totaaal nietquote:
Wet gelijke behandelingquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh,
Hoor ik daar iemand "rondje!" zeggen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:32 schreef Faithy het volgende:vakantiegeld is onderweg
840 euri netto
ben ik uit het rood
Ga er wel even vanuit dat je vakantiegeld zwaarder belast wordt dan gewoon salaris (het wordt tegelijk met salaris uitbetaald)...quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:32 schreef Faithy het volgende:vakantiegeld is onderweg
840 euri netto
ben ik uit het rood
Dus in principe geef je het waarschijnlijk gewoon elke maand uit samen met je vaste lastenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij krijgen het vakantiegeld per maand uitbetaald![]()
zo word opsparen wel moeilijk hoorik had er nog nooit van gehoord dat het vaker gebeurde bij bedrijven, om het vakantiegeld per maand uit te betalen
![]()
Dan valt het in ieder geval niet onder bijzonder tarief.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
zo word opsparen wel moeilijk hoorik had er nog nooit van gehoord dat het vaker gebeurde bij bedrijven, om het vakantiegeld per maand uit te betalen
![]()
Dat klinkt bekend ... Waar werk je eigenlijk ... ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik totaaal niet
![]()
![]()
En zo is het maar net
Posten die reetIk heb het immers ook al gedaan
wat begrijp je niet aan het woord netto?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ga er wel even vanuit dat je vakantiegeld zwaarder belast wordt dan gewoon salaris (het wordt tegelijk met salaris uitbetaald)...
En dan...... sta je dan op "nul"quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:32 schreef Faithy het volgende:vakantiegeld is onderweg
840 euri netto
ben ik uit het rood
Tsssss.....das dus mooi K#T, heb je nogal wat discipline nodig om dat niet elke maand te verbrassen......wist niet dat bedrijven er zulke strekenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |