wel uuuh, nee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:53 schreef Thomas_ het volgende:
wel uuuh omdat het onz is? is er dan een topic vermist?
Ván mijn moeder.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik mag het niet zeggen voor me moeder !
daarvoor is dit topic ook moet je ff doorgeven op www.vermist.nlquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:00 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb geen Sierra Leone gezien, wel ene Alfred Cole die lijkt sprekend op die gast.
Heb ik me die toch gezienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef Thomas_ het volgende:
[afbeelding]
Naam: Maikuul Van Der Hendig Sjiek
Geboorteplaats / jaar: Maastricht, 1989
Vermist sinds: De nacht van 12 Mei 2006
Laatste woonplaats: Maastricht
Land: Nederland.
Uiterlijke kenmerken: Donker bruin haar, bruine ogen, blanke huidskleur, 1.78 m. slank postuur. Op het moment van verdwijning droeg Maikuul een lichtblauwe spijkerbroek, een zwarte hendig sjieke jas met nepbond capushon. zie andere foto
Gezocht door: Politie
Extra info: Rijdt op een bruinachtige Fox (met verroeste uitlaat) en maakt daar graag slippen mee zie foto
[afbeelding]
Maikuul gaat om met ongure types, hierdoor wordt een afrekening in het criminele circuit niet uitgesloten
Het is nu te laat. Die vind je nooit in het donker.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:51 schreef Thomas_ het volgende:
[afbeelding]
Geboorteplaats / jaar: Sierra Leone, 1990
Weg sinds: Maandag 9 januari 2006
Laatste woonplaats: Dedemsvaart
Land: Nederland
Uiterlijke kenmerken: Kort zwart kroeshaar, donkerbruine ogen, getinte huidskleur, 1.65 m. flink postuur.
Gezocht door: Derden
Extra info: Sinds maandag 9 januari 2006 wordt de 15-jarige Alfred Cole uit Dedemsvaart vermist.
Ik dacht laat ik die mensen eens helpen die hem zoeken. Wie heeft Sierra Leone gezien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |