Precies. Mevrouw denkt het allemaal beter te weten.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Misschien dat een dergelijke reactie verklaart waarom relatief veel FOK!kers "een of andere faithy" niet uit kunnen staan![]()
Hahaha... optimistje.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:02 schreef Yankee_One het volgende:
Morgen mag ik voor de 2e keer rijden![]()
Hopen dat ik de stad uit mag
Als het goed is krijg ik morgen de theorie boeken, kunnen we daar over 2/3 weken examen in doen. Ik zal ook eens vragen hoeveel lessen hij denkt dat ik nodig heb, kunnen we examen al plannen.
* Zin in![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 mei 2006 18:32 schreef Rembooo het volgende:
* Rembooo heeft roze papiertje in de pocket
misschien ben ik wel overoptimistisch, maar ben ook enorm gemotiveerd!quote:Op maandag 29 mei 2006 19:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hahaha... optimistje.Theorie leren is opzich een makkie, maar het is raadzaam om pas na een les of 10 theorie te gaan doen, puur omdat je dan de meeste situaties al hebt meegemaakt, wat het makkelijker maakt om je theorie examen te maken. En praktijkexamen zou ik helemaal mee wachten als ik jou was.
Je hebt morgen pas je tweede les, en je moet nog zoveel leren, als je nu een examen zou plannen die bv. over 2 maanden is, heb je grote kans dat je er nog helemaal niet klaar voor bent, en dan zak je geheid. Maar goed, dit is een tip van mij, wat je uiteindelijk doet moet je zelf weten.
Ik ben in augustus begonnen en leste ook twee keer per week totdat ik examen ging doen. In februari theorie gehaald en n april kon ik pas voor het eerst afrijden. Dus tot april 2 keer per week gelest, en ik had het vrij snel onder de knie, dacht ook dat ik het zo zou halen, ook erg gemotiveerd enzovoorts. Ik wil je echt niet ontmoedigen hoor, maar hou rekening ermee dat je langer bezig zult zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
misschien ben ik wel overoptimistisch, maar ben ook enorm gemotiveerd!
praktijkexamen wil ik begin september ongeveer doen = 14 weken - minus vakanties. mimimaal 2x per week lessen, moet lukken toch?
bedankt voor je advies, maar theorie ga ik toch zo snel mogelijk halen. ik heb ook verschillende keren gelezen dat je sneller leert wanneer je aan het autorijden bent en je beheerst de regels, vandaar
gefeliciteerdquote:Op maandag 29 mei 2006 18:32 schreef Rembooo het volgende:
* Rembooo heeft roze papiertje in de pocket
Precies ja, ik heb dat ook altijdquote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Misschien dat een dergelijke reactie verklaart waarom relatief veel FOK!kers "een of andere faithy" niet uit kunnen staan![]()
En ik kan haar ook al niet uitstaanquote:
Hmm, volgens mij is er maar 1 van jullie 2 arrogant, en ik kan je de kleine hint geven dat jij dat niet bentquote:Op maandag 29 mei 2006 20:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En ik kan haar ook al niet uitstaan
Maar dat is nit alleen hier op Fok, dat was al begonnnen op fastfw, toen ze mij voor arrogant begon uit te maken
eindelijk!!!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef JosvG het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is er maar 1 van jullie 2 arrogant, en ik kan je de kleine hint geven dat jij dat niet bent
Ik geloof dat ze ooit een weddenschap wilde houden hoe vaak ik zou zakken, voordat ik was begonnen met lessen, omdat ze het schijnbaar beter wist [/hap]
Dat is niet (altijd) waar, ik rij ook bij een kleine rijschool (alleen mijn instructrice) en zij koopt steeds ruim van te voren zoveel mogelijk plaatsen in, als ze geen leerlingen voor die plaatsen heeft verkoopt ze ze weer aan andere rijscholen. Ik ben 2 weken geleden gezakt en morgen ga ik voor de herkansing. Het is gewoon persoonsafhankelijk, hoe hard wil de instructeur voor zijn leerlingen lopen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:49 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Ligt er aan bij wat voor rijschool je gaat natuurlijk. Toen ik met lessen begon heb ik opgebeld, en werd ik gevraagd of ik de volgende dag om 11 uur kon. "uh... ja" Terwijl voor een grote rijschool je waarschijnlijk op een wachtlijst terecht komt. Voordeel van een grote rijschool is by the way dat je korter van te voren je examen kan plannen. Een grote rijschool koopt gewoon *tig examenplekken in, terwijl een kleine rijschool dat heel gericht moet doen, en dus ook een grotere kans op 'nare' tijden heeft.
Wat was de naam van de examinator?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
balen dat jij ook gezakt bentEn nee, ik rij niet in Groningen, maar in Amersfoort, dus das niet echt in de buurt
waarom heeft het dan toch zo lang geduurd?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben in augustus begonnen en leste ook twee keer per week totdat ik examen ging doen. In februari theorie gehaald en n april kon ik pas voor het eerst afrijden. Dus tot april 2 keer per week gelest, en ik had het vrij snel onder de knie, dacht ook dat ik het zo zou halen, ook erg gemotiveerd enzovoorts. Ik wil je echt niet ontmoedigen hoor, maar hou rekening ermee dat je langer bezig zult zijn.
2e keerquote:
Natuurlijk ga ik door, anders is het helemaal zonde van het geld en heb er nu weer hartstikke veel vertrouwen in. Het ging gewoon zo goed vandaag, nou moet het de volgende keer wel lukkenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:50 schreef its_me_ het volgende:
Wat kut Sylvana!
Hoe zie je de toekomst? Ga je wel door?
Ik had echt al wel verwacht dat het bij je examen ineens een stuk beter zou gaan. Ik had ook vlak voor mijn examen nog 2 uur les waar ik echt kut reed. Maar ik kan me niet voorstellen dat je na zoveel lessen als jij gehad had nog niet kunt rijden, dus volgende keer haal je het gewoon makkelijkquote:Op maandag 29 mei 2006 22:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik door, anders is het helemaal zonde van het geld en heb er nu weer hartstikke veel vertrouwen in. Het ging gewoon zo goed vandaag, nou moet het de volgende keer wel lukken( tenzij ik weer zo'n mierenneuker heb natuurlijk
)
Omdat je niet zomaar alles meteen onder de knie krijgt. Gemiddeld heeft iemand 40 á 45 lessen voor ie z'n rijbewijs heeft. Ik heb er nu 51 weg, wel wat meer lesuren weg. Maar toen ik voor de eerste keer afreed had ik 38 lessen gedaan, en moet binnenkort voor de 3e keer op. Natuurlijk verschilt het wel per persoon, maar ik schaar mezelf nu even onder de gemiddelde lesser.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom heeft het dan toch zo lang geduurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |