Ik ken het gevoel dudequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:18 schreef renz0r het volgende:
Ik wilde ff lekker plingelen op mn gitaar, is mn plectrum kwijt. Tuurlijk heb ik reserves maar dit is mn favo plectrum die hééérlijk speelt
*Verder zoekt*
Egt nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef Dickbride het volgende:
Echte mannen spelen zonder plectrum...
Jij ben zo'n akkoestische homo ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef Dickbride het volgende:
Wat een onzin. Met een plectrum kun je nu eenmaal dingen die je met je fikken niet kan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef Dickbride het volgende:
quote:
sugereer jij nou dat gitaarspelen kut isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:29 schreef felic. het volgende:
Plectrum kwijt zijn is kut. Gitaar spelen des te meer
sterf.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Gitaarspelen is zo voor van die homojosti's die het mannetje willen zijn op een camping![]()
Hoor de homojosti gaan danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Gitaarspelen is zo voor van die homojosti's die het mannetje willen zijn op een camping![]()
Nee, ik zeg het.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
sugereer jij nou dat gitaarspelen kut is![]()
Ga jij eens subtiel een sneltrein koppen ofzoquote:
Ga jij nu maar eens eindelijk een fiets jatten..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ga jij eens subtiel een sneltrein koppen ofzo![]()
Ga jij eens subtiel respect hebben voor andermans meningquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ga jij eens subtiel een sneltrein koppen ofzo![]()
Flikker een afgrond in.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:39 schreef felic. het volgende:
[..]
Ga jij eens subtiel respect hebben voor andermans mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |