Ik ken het gevoel dudequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:18 schreef renz0r het volgende:
Ik wilde ff lekker plingelen op mn gitaar, is mn plectrum kwijt. Tuurlijk heb ik reserves maar dit is mn favo plectrum die hééérlijk speelt
*Verder zoekt*
Egt nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef Dickbride het volgende:
Echte mannen spelen zonder plectrum...
Jij ben zo'n akkoestische homo ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef Dickbride het volgende:
Wat een onzin. Met een plectrum kun je nu eenmaal dingen die je met je fikken niet kan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef Dickbride het volgende:
quote:
sugereer jij nou dat gitaarspelen kut isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:29 schreef felic. het volgende:
Plectrum kwijt zijn is kut. Gitaar spelen des te meer
sterf.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Gitaarspelen is zo voor van die homojosti's die het mannetje willen zijn op een camping![]()
Hoor de homojosti gaan danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Gitaarspelen is zo voor van die homojosti's die het mannetje willen zijn op een camping![]()
Nee, ik zeg het.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
sugereer jij nou dat gitaarspelen kut is![]()
Ga jij eens subtiel een sneltrein koppen ofzoquote:
Ga jij nu maar eens eindelijk een fiets jatten..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ga jij eens subtiel een sneltrein koppen ofzo![]()
Ga jij eens subtiel respect hebben voor andermans meningquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ga jij eens subtiel een sneltrein koppen ofzo![]()
Flikker een afgrond in.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:39 schreef felic. het volgende:
[..]
Ga jij eens subtiel respect hebben voor andermans mening
Kan die niet, de mislukkelingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ga jij nu maar eens eindelijk een fiets jatten..![]()
Doe het lekker zelf met je gothic waterhoofdquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:40 schreef felic. het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf met je gothic waterhoofd![]()
Jawel hoor, maar aangezien je zo'n zwartkijker bent zeg ik maar niks meer, voordat je nog in jezelf gaat krassen ofzo.quote:
Sorry das het andere reltopicquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ga jij nu maar eens eindelijk een fiets jatten..![]()
Jij noemt ook alles en iedereen gothic he?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:40 schreef felic. het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf met je gothic waterhoofd![]()
Das pas de eerste keer sinds ik hier lid ben hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jij noemt ook alles en iedereen gothic he?![]()
Ik ben geen zwartkijker hoor, ik ben positief over plectrums en gitaren, jij bent hier de negatieve, dus misschien moet je je poephoofdje even laten weken in een bak zwavelzuur.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:41 schreef felic. het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar aangezien je zo'n zwartkijker bent zeg ik maar niks meer, voordat je nog in jezelf gaat krassen ofzo.
Tis voor je eigen bestwil![]()
Haha lees je ff in tatta. Ik begon niet met de verkapte doodsverwensingenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben geen zwartkijker hoor, ik ben positief over plectrums en gitaren, jij bent hier de negatieve, dus misschien moet je je poephoofdje even laten weken in een bak zwavelzuur.
Graagquote:
Hoezo verkapt hij zij gewoon sterfquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef felic. het volgende:
[..]
Haha lees je ff in tatta. Ik begon niet met de verkapte doodsverwensingen![]()
ff kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Graagmeneer verveelt mij een beetje.
Heb je van die groene dunlops?
Ja die mensen zijn erquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:47 schreef cYbErTiM het volgende:
en je kan echt VEEL zonder plectrumdat echt nooit niet met plectrum kan (naja kan misschien wel maar dan moet je wel idioot achterlijk snel zijn met dat ding)
En anders om ook hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:47 schreef cYbErTiM het volgende:
en je kan echt VEEL zonder plectrumdat echt nooit niet met plectrum kan (naja kan misschien wel maar dan moet je wel idioot achterlijk snel zijn met dat ding)
Check em wegrenne Hahaaa!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee paarsequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:46 schreef VASND het volgende:
[..]
maar 1 in je portomoneequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:49 schreef renz0r het volgende:
Jazeker alleen maar Dunlop (net als mn favo)
4 grijze (2 ervan --> 1 is mn favo die gevonden isen 1 in mn portomonnee, u never know
)
1 gele
1 oranje
1 groene
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |