quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:22 schreef flyguy het volgende:
s dat die hele slechte B-acteur.... in het rijtje steven seegal en van Damme.. die dolf nog wat of zo
Chielus +1quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:25 schreef Chielus het volgende:
Dolf Lundgrun dan?
ziggyziggyziggy +1quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
The Exorcism of Emily Rose
Let op je taal.. Dat is "VAGINA WEER TE LAAT"quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:41 schreef flyguy het volgende:
KUT WEER TE LAAT!
sorry ReSpawn....quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:42 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Let op je taal.. Dat is "VAGINA WEER TE LAAT"
Jazeker!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:59 schreef Sokolsky het volgende:
Christian Slater toch?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:59 schreef Chielus het volgende:
en waarschijnlijk is de dame dan Valentina Vargas
Hm, dat was iig een jaar gelden nog niet zo, maar als afgelopen jaar de regels zijn verandert dan hoor ik het graag.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Maar wel te laat.
en volgens mij valt het opzoeken van de dvd om het juiste antwoord te weten te komen ook onder opzoeken.
Die discussie heb ik niet meegekregen, dus zal ik me er niet verder tegenaan bemoeien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hm, dat was iig een jaar gelden nog niet zo, maar als afgelopen jaar de regels zijn verandert dan hoor ik het graag.
Dat is veranderd. De algemen tendens is dat je het nu gewoon moet weten, en elke vorm van opzoeken vals spelen is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hm, dat was iig een jaar gelden nog niet zo, maar als afgelopen jaar de regels zijn verandert dan hoor ik het graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |