quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:44 schreef Sokolsky het volgende:
Wil je niet zo vloeken?
Nogmaals: er is ook een remake van. Die staat in dit topic.
La Jetée van Chris Marker. Uit 1962 natuuriljk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
La Jeree ofzo? De film waar Twelve Monkeys op gebaseerd is.
ik vond hem wel leuk afgezien van de enorme plotholesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar The Butterfly Effect
kijk eens grad night zou ik zeggen.........quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:59 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zie dat ik 'm een 3 gegeven heb. Was blijkbaar in een gulle bui. Die scène bij z'n buurman moet de slechtste scène zijn die ik ooit in een film gezien heb. En ja, ik heb Plan 9 from Outer Space gezien.
je bent nog steeds aan het nagenieten he.... heerlijk is dat af en toequote:Op woensdag 24 mei 2006 00:00 schreef Sokolsky het volgende:
Na het aanschouwen van dat gedrocht heb ik ook twee maanden geen films meer kunnen kijken. Ik wordt nu nog regelmatig badend in het zweet wakker met die tronie van Kutcher op m'n netvlies...
2 goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:10 schreef Sokolsky het volgende:
Match Point
Crimes and Misdemeanors
Sweet and Lowdown
Melinda and Melinda
Interiorsquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
We hebben nog een
Film met als titel hetgene waar des Bouvrie zich mee bezig houdt.
quote:Film met een kleur in de titel
Septemberquote:Film met een maand als titel
quote:Film met een geslacht in de titel
Alicequote:Film met een vrouwennaam als titel, wat tevens de titel is van een Tom Waits album
Broadway Danny Rosequote:Film met een bekende straat in de titel
Celebrityquote:Film met een titel die verwijst naar bekende mensen
Onder andere, ja. Maar films daarover spelen niet per se in die tijdquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het zullen vast films over de oude Grieken en Romeinen zijn.
Titanic was al genoemd. LOTR: ROTK is inderdaad goed.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Dances with wolves?
Titanic?
LOTR: ROTK
Kom nog van een forum waar editten de norm was en posten verspillen een doodszondequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:04 schreef Sokolsky het volgende:
Niet editten he cwk...
Nee, haar bekendste film (en de daarop volgende tvserie) waren niet engelstalig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:22 schreef AtigA het volgende:
the new world?
Nee, haar film werd niet genomineerd voor beste buitenlandse film destijds.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:31 schreef Sokolsky het volgende:
Catalina Sandino Moreno? Nee, denk het niet.
mr_anonimous +1quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Mean Machine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |