quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:31 schreef -Mo- het volgende:
- Howard over S6/China: "unfortunately I don't think much of the story will take place in China"
Dat had ik even gemistquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Merkie het volgende:
Dat wist -Mo- 2 pagina's terug ook al met inside information te vertellen.
[..]
Kan juist heel erg cool zijn. Jack die uit handen moet zien te blijven van de Chinezen en tegelijkertijd andere dingen moet oplossen (geen terroristische aanslagen a.u.bquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:47 schreef DaMart het volgende:
Maar als Jack ontsnapt, dan zitten die Chinezen volgend jaar waarschijnlijk weer achter hem aan. Het wordt dan wel een beetje erg eentonig hoor...
Ga een aanslag plegen in Amerika, om hem te vernellen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:12 schreef Wytze het volgende:
ik ben boos dat season 6 nog niet klaar is
Ja, maar dat hebben we al een beetje gezien he, in S4 en S5.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:49 schreef Bellator het volgende:
[..]
Kan juist heel erg cool zijn. Jack die uit handen moet zien te blijven van de Chinezen en tegelijkertijd andere dingen moet oplossen (geen terroristische aanslagen a.u.b).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's starting!
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef CloudStrife het volgende:
Possible first spoilers season 6 cast info!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's starting!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook niet of dit echt is. Schijnt bij een castingsbureau te zijn gekomen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:18 schreef qu63 het volgende:
Die Lisa wordt wel een lekker CTU-personage weer
en DM, Jack staat ook niet in het lijstje vermeld, maar doet nog steeds mee he
Maar ik hecht nu niet al te veel waarde aan deze spoilers omdat ze pas net zijn begonnen met schrijven.. als de eerste episode af is zien we wel weer verder
ik neem aan van wel, het begin moet er toch al wel in grote lijnen staan, anders kan je het einde niet zo schietenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Myers het volgende:
Maar ze weten dan dus wel al in grote lijnen wat ze ongeveer met het seizoen willen doen?
Het was een reactie op de eerste optie die ik heb gequoot.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:18 schreef qu63 het volgende:
en DM, Jack staat ook niet in het lijstje vermeld, maar doet nog steeds mee he
Maar ik hecht nu niet al te veel waarde aan deze spoilers omdat ze pas net zijn begonnen met schrijven.. als de eerste episode af is zien we wel weer verder
Hehehe, ze schrijven alles eigenlijk on-the-go. Althans, ze schrijven de eerste vier afleveringen en daarna gaan ze pas verder het plot inelkaar draaien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Myers het volgende:
Maar ze weten dan dus wel al in grote lijnen wat ze ongeveer met het seizoen willen doen?
http://community.tvguide.com/thread.jspa?threadID=800002269quote:Despite how Monday's season finale left off, the sixth season of Fox's 24 will not pick up with Jack Bauer riding a slow boat to China as a political prisoner. "I don’t think much of the story will take place in China," executive producer Howard Gordon tells the trade mag TV Week. "It's just an impractical thing given the real-time constraints, because it would take Jack 16 hours — three-quarters of the [season] — to get back to L.A." If Jack's imprisonment isn't the hook for 24's January '07 return, what is? Howard shared no details, noting, "I just started writing the first [episode] this morning" — meaning only two or three main characters have been killed thus far.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:18 schreef qu63 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef Myers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg trouwens bezoek van een vriend van me, dis alle afleveringen heeft opgespaard om achter elkaar te kijken. Ik heb dus aflevering 1 maar even afgespeeld, en hij werd al erg enthousiast om de rest te bekijken.
Overigens is het wel grappig om zelf het seizoen weer vanaf het begin te zien, en dan de kleine hints te herkennen waar later op door wordt gegaan. Zoals Martha die tegen Charles zegt dat Palmer iets wist dat met Logan te maken had.
http://www.24spoilers.tvheaven.com/quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:38 schreef jdiezrequejo het volgende:
wat was nou ook alweer die 24 spoiler site?
spoiler.heaven.com? iets in die trant ofzo
thanx, klopt heb ze ook niet gelezen dit siezoen amar wil het altijd wle nalezenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://www.24spoilers.tvheaven.com/
Maar ik moet zeggen, de vorige seizoenen las ik nog wel eens spoilers, maar dit seizoen eens niet. En ik kan zeggen dat het veel leuker is om 24 te volgen zonder dat je weet wat er gaat gebeuren.
je moet je nu registreren op het forum, en die registratie was gesloten geloof ik. Dus of je uiteindelijk iets te lezen krijgt is maar de vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:41 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
thanx, klopt heb ze ook niet gelezen dit siezoen amar wil het altijd wle nalezen
Om te kijken in hoeverre ze er naast zaten of niet
zag het jah, niet dus..quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
je moet je nu registreren op het forum, en die registratie was gesloten geloof ik. Dus of je uiteindelijk iets te lezen krijgt is maar de vraag natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
"This car can go from 0 to CTU in one commercial break"![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Op het officiële 24 forum, hebben ze wel wat leuks bedacht: bumperstickers voor Jack. Zitten wel leuke tussen
"This car can go from 0 to CTU in one commercial break"![]()
![]()
![]()
"If you can read this, you definitely drive faster than Curtis"
"I N-E-V-E-R brake for terrorists"
Die link klopt nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Op het officiële 24 forum, hebben ze wel wat leuks bedacht: bumperstickers voor Jack. Zitten wel leuke tussen
dat was zalig moment idd, had dat echt niet verwacht toen eigenlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
.. krijg je net zo'n moment als met Tony in S4!
maar de movie kom na seizoen 6 of tijdens seizoen 6 pas.. dus ligt eigenlijk niet voor de hand liggend..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:45 schreef Del_Toro het volgende:
wat als 24 the movie over z'n "china ervaring" gaat
dus s5 - movie - s6
De vader van Jack is nu op tv. Moeten we het daar maar mee doen.quote:
waar?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vader van Jack is nu op tv. Moeten we het daar maar mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |