Hij was gewoon een Engelsmanquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vond die homo-exman wel goed bij haar passen.
Neequote:Op woensdag 24 mei 2006 08:45 schreef Richardfun het volgende:
c0nd0r, hoe staat het ermee? weer zga dood?
idd, ze hebben het netjes gedaan. Niet overdreven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:22 schreef Bergie88 het volgende:
De grimeurs hadden wel een mooit staaltje werk vericht. Hoe verbouw ik het gezicht van Kiefer Sutherland![]()
the lost boysquote:
Eigenlijk he.. had Jack toch wat te verliezen.. en dat is dus wat er nu gebeurdquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:15 schreef Merkie het volgende:
A year and a half ago, I was warned that my life was in danger, by someone within the government. I was told the only way I could stay alive was to create the illusion that I was dead. I was forced to deceive people that I loved. My only daughter will never forgive me. As I see the depth of your corruption unfold, I have no doubt that you are that source of danger. David Palmer was a great man, he was a great president, he was also my friend. He tried to warn me about you and now he is dead. Other people tried to help me, and they are dead too. So mister Logan, I hope you understand, I have absolutely nothing to lose. You are gonna be held accountable for your part of everything that happened today. You are not gonna be able to hide behind the presidency. Right here, right now, you are gonna face justice! And make no mistake about this, this is personal. If you think for a second that I am scared to put a bullet in your brain, you don’t know me.
Jack!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef dapluiz het volgende:
Vond het trouwens wel wazig dat chloe ineens getrouwd is geweest, leek wel of ze een reden nodig hadden om iemand binnen te halen voor die apparatuur.
Verder leek het me ook niet echt een type die voor iemand als chloe zou gaan ofzo
pssst, 24Insidequote:Op woensdag 24 mei 2006 02:42 schreef Merkie het volgende:
Op fox.com/24:
"WATCH THE LASTEST EPISODE WITH "PRESIDENT LOGAN"
Lastest? Het is toch last of latest?
WAT?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef scanman01 het volgende:
Toch wordt het nog wat tricky volgend jaar. Jack kan natuurlijk in aflevering 1 van seizoen 6 niet nog steeds gevangen zitten, want dat kom je in de problemen met 'real time'. Jack kan dan nooit binnen een paar uur al weer in L.A. zijn.
Er zijn dus drie mogelijkheden: Of Jack ontsnapt in de prequel... of seizoen 6 speelt zich helemaal af in China (als hij daar heen gaat tenminste).... of Jack speelt niet of nauwelijks mee in seizoen 6 (wat zou kunnen gezien het geheime bericht 'Jack is dead' op de foto in aflevering 24).
ja, maar dat schreef ik ook. Jack kan ontsnappen in de prequel, maar hoeveel mensen hebben nooit een prequel gezien. Die zouden geen idee hebben wat er is gebeurd als Jack aan het begin van seizoen 6 al weer vrij is. En ontsnappen in deel 1 kan wel, maar dat heeft hij vele uren nodig om weer in L.A. te komen. Dus dan zou seizoen 6 zich al bjna in China moeten gaan afspelen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:38 schreef Virus3000 het volgende:
In de prequel van seizoen 5 en seisoen 5 zelf heeft ook een aardige tijd tussen gezeten dus het kan best dat die boot gewoon aankomt in china...
wow, ik kan niet 7 maanden wachten hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Daar staat dus achterstevoren geschreven "Jack is dead". Ook staat er nog iets over een 'phone man' en een zooitje nummers.
Dat stond dus op de foto van Edgar en Chloe.
idd slechtste actrice in de heule seriequote:Op woensdag 24 mei 2006 08:58 schreef Dethroned het volgende:
Ik vond het supergoed einde. Eindelijk een goede season finale !
Het enige wat ik echt van harte hoop, is dat we nooooooooit meer mrs logan hoeven te zien. Ze was bijna net zo irri als Sherry
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Daar staat dus achterstevoren geschreven "Jack is dead". Ook staat er nog iets over een 'phone man' en een zooitje nummers.
Dat stond dus op de foto van Edgar en Chloe.
Ik vond ze sowieso niet zo sterkquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef Merkie het volgende:
http://www.tvgasm.com/archives/24/002177.php
Een nieuwe. Alleen hij's niet zo grappig meer![]()
.
Ik denk dat de VP nog altijd voorrang heeft, dus in het nieuwe seizoen zullen we Hall Gardner als president zien denk ik.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:37 schreef Merkie het volgende:
Hoop het wel. Ik denk dat Heller in leven is gehouden zodat hij idd de president kan zijn. En er is dan iemand binnen de regering die tenminste moeite voor Jack gaat doen.
Haha ja, ik keek net ook nog effe terug en ik moest ook keihard lachen om die bek van Mikequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Dethroned het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Die blik van Mike Novice. PRICELESS![]()
Zo moet je het ook niet zien. Het is een 'verborgen aanwijzing' van de makers aan de kijkers. Dat het op de kaart van Chloe staat, slaat idd nergens opis inderdaad onzin.... maar ze stoppen wel vaker van die dingetjes in een aflevering. Het komt niet voor niets zo duidelijk in beeld natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet opgevallen!
Hoezo zou dat daar staan?! Dat wisten hun toch heulemaal nog niet?
Jupquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef Wytze het volgende:
Start season 6 ook gewoon weer in Januari ?
Dit Non-stop gebeuren beviel me wel goed eigenlijk
Laten we ff vooruit denken dan. Kiefer heeft nog bijgetekend voor drie seizoenen. Maar dit hoeft niet te betekenen dat hij de rol van Jack blijft spelen. Script schrijver aka regiseur o.i.d. is ook mogelijk. Mischien moeten we het volgend seizoen wel doen met onze nieuwe Jack ---> Curis Maning. Dat lijkt mij wel lachuh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo moet je het ook niet zien. Het is een 'verborgen aanwijzing' van de makers aan de kijkers. Dat het op de kaart van Chloe staat, slaat idd nergens opis inderdaad onzin.... maar ze stoppen wel vaker van die dingetjes in een aflevering. Het komt niet voor niets zo duidelijk in beeld natuurlijk.
Het lijkt mij eigenlijk heel sterk. '24' kan niet echt zonder Jack volgens mij. En als Curtis de nieuwe hoofdrolspeler zou gaan worden, hadden ze hem ook vast wel een rolletje gegeven in afl 23 en 24. Hij zat gewoon in geen van twee afleveringen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Laten we ff vooruit denken dan. Kiefer heeft nog bijgetekend voor drie seizoenen. Maar dit hoeft niet te betekenen dat hij de rol van Jack blijft spelen. Script schrijver aka regiseur o.i.d. is ook mogelijk. Mischien moeten we het volgend seizoen wel doen met onze nieuwe Jack ---> Curis Maning. Dat lijkt mij wel lachuh.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:47 schreef Jivis het volgende:
Seizoen 6 zal wel weer een paar jaar later zijn en dan blijkt Jack voor de Chinese geheime dienst te werken ofzo
Het lijkt me dat het daar afspeelt eigenlijk, meestal komt er naar een paar seizoenen in een serie een ontzettende twist, dan gaan ze ineens iets anders doen. En na Los Angeles 5x van alle hoeken gezien te hebben (en waar bijna alle gebouwen en loodsen leeg staanquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk heel sterk. '24' kan niet echt zonder Jack volgens mij. En als Curtis de nieuwe hoofdrolspeler zou gaan worden, hadden ze hem ook vast wel een rolletje gegeven in afl 23 en 24. Hij zat gewoon in geen van twee afleveringen!
Verder zit je dus met het 'real time' concept. Als Jack aan het begin van seizoen 6 nog steeds gevangen zit, dan kan het haast niet zo dat hij nog een rol gaat spelen... of het moet geheel in China spelen. Jack kan niet even bevrijd worden en dan naar L.A. terug keren, want dan is hij gewoon te lang onderweg. Allemaal vraagtekens dus. De enige oplossing lijkt mij dat Jack bevrijd wordt in de prequel (die over een paar maandjes waarschijnlijk wel wordt vrijgegeven), maar dan is het weer zo vreemd voor die vele mensen die de prequel niet zien voordat seizoen 6 begint. Dus ook dat ligt niet echt voor de hand. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Welke prequel waar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef Merkie het volgende:
In de prequel wordt Jack gemarteld en komt er aan het eind een bericht van een Chinees in de trend van "Mr Bauah, it seems you're going back home soon."
Nog voor 2 seizoen...Dat '3 seizoen, was inclusief seizoen 5'.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Laten we ff vooruit denken dan. Kiefer heeft nog bijgetekend voor drie seizoenen. Maar dit hoeft niet te betekenen dat hij de rol van Jack blijft spelen. Script schrijver aka regiseur o.i.d. is ook mogelijk. Mischien moeten we het volgend seizoen wel doen met onze nieuwe Jack ---> Curis Maning. Dat lijkt mij wel lachuh.![]()
Dan nog duikt het 'real time' probleem op. Als Jack in afl 1 wordt geruild, dan kan de rest van het seizoen zich niet in L.A. afspelen. Of Jack moet de helft van de dag niet meedoen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:57 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat Jack aan het begin van seizoen 6 geruild wordt voor een één of andere Chinese gevangene die de VS heeft. Beetje het Die Another Day idee.
Of Jack zit aan het begin in het vliegtuig op 1 uur afstand van LAXquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog duikt het 'real time' probleem op. Als Jack in afl 1 wordt geruild, dan kan de rest van het seizoen zich niet in L.A. afspelen. Of Jack moet de helft van de dag niet meedoen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |