En die reactie van jou heeft wel niveau?!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:44 schreef NJ het volgende:
Jij moet wel enorm grote tieten hebben wil je nog enigzins compenseren voor dit totale gebrek aan niveau.
...niveauquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:44 schreef NJ het volgende:
Jij moet wel enorm grote tieten hebben wil je nog enigszins compenseren voor dit totale gebrek aan niveau.
Da's fijn voor jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik voel het echt altijd heel goed aan wanneer topics kansloos zijnmisschien moet ik wel officieel nsb'er worden en al die waardeloze topics stiekem doorlinken naarde mods
Eeh zielepietje.. als ik tandenborstels nou eens mooi vind?! Mag dat niet ofzo? Mssn ben ik wel een tandenborstelfetisjistquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
die chinchilla's zijn tenminste cool!
Ojah, heb je de hint van NJ nog steeds niet gevat?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:09 schreef Tanja_ het volgende:
[..]
Eeh zielepietje.. als ik tandenborstels nou eens mooi vind?! Mag dat niet ofzo? Mssn ben ik wel een tandenborstelfetisjist![]()
Dus ga ff een topic van iemand anders verzieken met je niveauloze gezeik
![]()
Laat je nou het topic open omdat je denkt dat je een leuke reply had?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:44 schreef NJ het volgende:
Jij moet wel enorm grote tieten hebben wil je nog enigzins compenseren voor dit totale gebrek aan niveau.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:55 schreef kaashema het volgende:
[afbeelding]
zo speciaal voor jou een gepimpte tandenborstel
mag die nu dicht![]()
G E N I A A Lquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:55 schreef kaashema het volgende:
[afbeelding]
mag die nu dicht![]()
Wat nou als je'm net pas klaar zou hebben nadat dit topic op slot was gegaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:55 schreef kaashema het volgende:
[afbeelding]
mag die nu dicht![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:55 schreef kaashema het volgende:
[afbeelding]
mag die nu dicht![]()
ja was ff soepje tegen de klokquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat nou als je'm net pas klaar zou hebben nadat dit topic op slot was gegaan
Horen fetishismes niet in sex thuis?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:09 schreef Tanja_ het volgende:
[..]
Eeh zielepietje.. als ik tandenborstels nou eens mooi vind?! Mag dat niet ofzo? Mssn ben ik wel een tandenborstelfetisjist![]()
-knip-
Ik denk dat het niet meer nodig is je topic te verziekenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:09 schreef Tanja_ het volgende:
[..]
Dus ga ff een topic van iemand anders verzieken met je niveauloze gezeik
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |