een webcam in je schoen stoppenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat zou sneakercammen inhouden? Met een sneaker op je kruis slaan? Je piemel in een schoen steken?
50 procentquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
hiero http://www.channel4.com/l(...)meter/gayometer.html
Hysterisch!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:15 schreef Waxxer het volgende:
Oh TehRockstaaaaaaarrrr....
Pedofiel op heterdaad betrapt
Is dat op nationale tv geweest?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:15 schreef Waxxer het volgende:
Oh TehRockstaaaaaaarrrr....
Pedofiel op heterdaad betrapt
Ja!!quote:
Wat foutquote:
en wat voor kindquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:26 schreef TehRockstar het volgende:
Die vent wou een kind een kat laten pijpen. Hysterisch! Waanzin!
Naja, ik vind het ergens wel goed!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fout
Niet dat ik die vent goedkeur, maar om zo met je kop op tv te zijn..... tja, entrapment en portretrechtschending nemen ze niet zo nauw (en dat terwijl die vent wel nauw wilde nemeniew!)
Ja, die pedo'tjes zijn natuurlijk wel slecht enzo, maar dat vreselijke Amerikaans van die man, zo slijmerig, glad en smooth, dat kán toch ook niet legaal zijnquote:
*kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou echt heel graag willen dat het op zou houden met regenen, en dat het weer gewoon lente-weer wordt.
*naar buiten kijk*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou echt heel graag willen dat het op zou houden met regenen, en dat het weer gewoon lente-weer wordt.
*naar buiten kijk*quote:
*slep*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
Hier zie ik blauwe lucht
Waar is "bij jullie" dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat van jou telt niet.. bij jullie regent het maar 3x per jaar ofzo
Zeg.... is daar een koe verdwenen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik voelde me erg bewegelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg.... is daar een koe verdwenen?Hahai!
![]()
Muuuuu!!!!
Dat telt niet.quote:
sniewaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
gister regende het nog tussen 11:00 en 11:03 uurquote:
Is dat geen reddingsactie voor een overboord geslagen zeiler?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef error het volgende:
Overigens is hier nu een grote militaire oefening aan de gang. Ies mooi gezicht al die grote schepen en vliegtuigen e.d.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef Waxxer het volgende:
Zo, dat deed mij er aan denken, Vlarp, die werkt bij een electronicagigant, dat ik de boel ook maar eens moest restylen.Beter dan een W he?
Als je dat wilt: Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:31 schreef DikkeSpuug het volgende:
ben ik homo als ik 100% scoorde op die test?
Nou, behoorlijk ja, ik had 40% en ben dientengevolge stoerder dan jij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:31 schreef DikkeSpuug het volgende:
ben ik homo als ik 100% scoorde op die test?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |