abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38345155
Ook een keer stapte ik uit de auto dus ik deed de deur op slot,... liet ik de sleutel vallen,... dus ik bukken, bleek dat mijn haar aan de bovenkant van het portier vast zat... probeer dan maar eens acrobatisch bij je sleutels die op de grond liggen te komen.... ( parkeerterrein LIDL)
You've just been F'd in the A
pi_38346110
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Geerd het volgende:

<knip>
Alcoholist?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  maandag 29 mei 2006 @ 22:09:14 #228
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_38348334
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef Flyga het volgende:
Ook een keer stapte ik uit de auto dus ik deed de deur op slot,... liet ik de sleutel vallen,... dus ik bukken, bleek dat mijn haar aan de bovenkant van het portier vast zat... probeer dan maar eens acrobatisch bij je sleutels die op de grond liggen te komen.... ( parkeerterrein LIDL)

Jij maakt wat mee in je leven.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_38349222
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Geerd het volgende:
Of zo dronken het cafe uitkomenen ontiegleijk op je bek gaan en door vreemden met een auto word thuis gebracht en dan je moeder je wegmoeten brengen 20 km verder naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis om 05.00 in de morgen voor drie hechtingen.

Of met je hoog slaper en al omvallen om dat je met je voet achter het laken blijft hange en je pa de deur open doet die om 06.30 weer komt van de nacht dienst en vraagt gaat nog alles goed?

En dronken thuis komen maar toch nog ff op internet wil kijken en optische muis op de kop vasthouden en hem dan kappot gooien omdat ik dacht dat tie kappot was.

of denken dat je moet werken omdat het al zo vroeg is en je dus gewoon een kwartier blijft wachten bij je werk om 07.00 zondags(toen was ik btw zo ver heen dat ik de fiets niet eens meer heb proberen te vinden)

Of moes ik ook ff tanken ik denk aah ff bakkie moes je dus bekertje plaatsen duurt altijd ff dus ik draai me om kijkt iedereen me zo dom aan.
Als je nu ook nog even zegt dat je het heel stoer vond om zo bezopen te zijn, verdien je het predikaat 'student'.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:38:16 #230
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_38350248
Toen ik nog rookte fietste ik een keer idyllisch langs de rand van de stad. Ondertussen dacht ik over de zin van het leven en hoe lekker bier wel niet was. Ik rookte toen nog de kankerstaven genaamd sigaretten en had dus een grote hoeveelheid aanstekers. Het wil dat ik op die dag op de fiets met mijn aansteker zat te spelen. Die aansteker stak zichzelf aan en de zijkant knapte daardoor. De inhoud vloog met een megasnelheid richting mijn oog en ik kreeg de volle lading.
Zyggie.
  maandag 29 mei 2006 @ 23:41:30 #231
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_38353355
Na een potje zaalvoetbal op school liep iedereen de zaal uit, maar ik schoot de bal nog even over de lengte van het veld in het andere doel. Tenminste, dat was de bedoeling. Hij kwam dus op het bovennet van het doel. Dus ik denk, ff stoer voor mezelf die bal van dat net schoppen.
Nou, niet zo stoer dus. Blijft m'n poot vastzitten en donder ik met doel en al achterover

En dan loopt er net een schoonmaakturk binnen die dat alles ziet gebeuren, begint'ie te lachen !
Deed ik zelf ook wel, maar fijn is het niet, zo'n goal op je smoel
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 29 mei 2006 @ 23:42:37 #232
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38353403
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Na een potje zaalvoetbal op school liep iedereen de zaal uit, maar ik schoot de bal nog even over de lengte van het veld in het andere doel. Tenminste, dat was de bedoeling. Hij kwam dus op het bovennet van het doel. Dus ik denk, ff stoer voor mezelf die bal van dat net schoppen.
Nou, niet zo stoer dus. Blijft m'n poot vastzitten en donder ik met doel en al achterover

En dan loopt er net een schoonmaakturk binnen die dat alles ziet gebeuren, begint'ie te lachen !
Deed ik zelf ook wel, maar fijn is het niet, zo'n goal op je smoel
Ben jij de wetenschappelijk gezien onwaarschijnlijke zoon van Stanley Menzo en John Veldman?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 00:33:49 #233
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_38355042
Tijdje geleden alweer...

je proberen te verhangen maar de stoel wil maar niet vallen

eigenlijk is het
pi_38355694
Uhhh blunder toen ik in groep 5 zat.

Ik heb een zus die 3 jaar ouder is, en die zat dus al in groep 8 ofzo, en die kende dus al sexrijmpjes enzo.
Ik moest op school een gedicht maken, maar ik kon echt niks verzinnen. Uiteindelijk heb ik dat sexrijmpje opgeschreven, en de juffrouw schrok zich echt helemaal lam
Het rijmpje (wat ik er nog van weet):
Freggles opgelet,
Neuken in een stapelbed
3 keer op en neer
morgen doen we het nog een keer

Een x aantal jaar later hoorde ik dat mijn zus datzelfde rijmpje op een plank had geschreven thuis. Mijn ouders konden dat niet echt waarderen
  dinsdag 30 mei 2006 @ 02:05:27 #235
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_38357048
Ik heb ook een keer 'Mamma' geroepen in de klas...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 30 mei 2006 @ 02:41:50 #236
14827 Kogando
Modelprutser
pi_38357415
Omdat mijn auto rare bonkgeluiden en vreemdsoortige ratels begon te produceren besloot ik na enig wikken en wegen dat het toch wel handig zou zijn wanneer ik gebruik zou kunnen maken van de wegenwacht. Er was namelijk al een keer onder het rijden een brandstofleiding losgeschoten waardoor er grote hoeveelheden diesel door het vooronder kletterde. Toen stond ik er ook alleen voor, langs de A2 wel te verstaan.

Enfin, ik naar de website van de ANWB om een abonnement af te sluiten.. hé, dat valt mee? slechts zo'n 2 tientjes per jaar. Ik dat abonnement afgesloten en een week later met een gerust hart en een anwb-pasje in mijn portemonnee de weg weer op in mijn ouwe, rotte barrel.

Het duurde niet lang voordat ik mezelf op mijn schouder kon kloppen over mijn besluit om lid te worden van de ANWB. Op de A27, midden in de nacht, werd ik uit mijn slaap achter het stuur gewekt door het getoeter van een voertuig naast me. Een blik in spiegel verklaarde waarom, namelijk een krankzinnig rookgordijn opgeworpen door mijn Ford Courier welke op dat moment, zo bleek later, de diesel practisch onverbrand de uitlaat inplonsde waar het dan vervolgens als grondstof diende voor een lokale mistbank.

Ik die auto aan de kant gezet en de ANWB gebeld. Wachten, wachten.. Enige tijd later stopte er een wegenwacht en stapte er een bijbehorende, vriendelijk uitziende monteur uit. Ik overhandig hem mijn pasje waarmee hij in zijn rijdende garage verdwijnt en daar het een en ander in een computertje toetst.

Vervolgens komt hij de auto weer uit en vraagt me of ik misschien een campinggids of een landkaart nodig heb. Niet begrijpend kijk ik hem aan. Daarop krijg ik te horen dat ik een ANWB lidmaatschap heb zonder wegenwacht hulp... Op dat moment voelde ik een lichte schaamte opkomen en mompelde wat over websites en onduidelijke abonnementen.

Daar sta je dan, met je mooie pasje waarmee je recht hebt op reis informatie voor heel Europa. Heel handig voor mensen die een auto en een vakantie kunnen betalen. Minder handig voor mensen die met een zieke Ford langs de snelweg staan in het holst van de nacht en al moeite hebben om van Rotterdam naar Utrecht te komen.

Gelukkig heeft de ontgoochelde uitdrukking op mijn gezicht de beste man er toe kunnen bewegen mijn auto alsnog te fixen. Leve de ANWB, maar maak die abonnementen wel wat duidelijker als het effe kan.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_38361555
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:23 schreef m021 het volgende:

[..]

Als je nu ook nog even zegt dat je het heel stoer vond om zo bezopen te zijn, verdien je het predikaat 'student'.
Nee ik vind bier gewoon lekker
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:24:19 #238
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38365327
Laatst nog, stapte ik zes kilometer te vroeg de bus uit. Moest naar een training in Zeist en vroegaan de buschauffeur of hij de hakte wilde omroepen. Dat deed hij op onverstaanbare wijze, waardoor ik dacht 'bestemming bereikt' en uitstapte. Kon ik nog dik een uur lopen...
Ik heb al een boek.
pi_38366284
Als je verkouden bent toch op de kermis in de botsauto's gaan. Vervolgens knallen ze hard tegen je aan waardoor door de klap er een sliert snot bij mijn neus langsliep.
Anything less than the best is a felony.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:19:00 #240
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38367325
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:49 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Als je verkouden bent toch op de kermis in de botsauto's gaan. Vervolgens knallen ze hard tegen je aan waardoor door de klap er een sliert snot bij mijn neus langsliep.
Ik heb al een boek.
pi_38368205
Opzouten, nu!

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 30-05-2006 13:44:53 ]
pi_38368592
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:19 schreef Rio het volgende:

[..]
Jij ging op je 13e nooit naar de kermis?
Anything less than the best is a felony.
pi_38369529
Ik fietste eens op een bocht af en ik zag daar een grote plas liggen. Aangezien ik erg avontuurlijk ben ingesteld zou ik wel even door die plas rijden. Probleem was alleen dat het dus in een bocht was en mn achterwiel weggleed en ik op mn bek ging precies in die plas. Ik was helemaal doorweekt Maar gelukkig had niemand het gezien.

Ook een keer met de auto reed ik in de regen achter een sjonnie aan die er best vaart in had zitten. Op een gegeven moment een rotonde, waar sjon vrij rap doorheen reed. Op de automatische piloot volgde ik gewoon, alleen had mijn auto niet zoveel grip op het natte wegdek, waardoor ik ineens achterstevoren op die rotonde stond Bij de opgang van de rotonde waar ik gespint was stond net een opel stationcar met een gezinnetje erin met verbaasde blikken naar me te staren. Moest wel een mooi gezicht zijn geweest, want ik heb nog een halve rotonde zitten driften totdat ik de controle verloor Ik wist niet hoe snel ik daar weer weg moest wezen...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 23:53:39 #244
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38394593
quote:
Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Je wilt even op je fiets springen, maar in plaats van op het zadel op de stang, vol met je ballen. Ik viel met fiets en al om en het zag me zwart voor de ogen.
Pijnlijk, maar wat zeg je dan van het volgende:

je wilt je fiets pakken om ff naar het centrum te gaan, midden in de zomer als het bloedheet is.
Band lek
Plakken had ik geen zin in met die hitte, dus ik kon wel bij iemand anders achterop.
Maar, had een korte korte broek aan (je weet wel, die in de jaren tachtig wel in waren). Je kon dus gewoon bij iemand de ballen zien hangen, vanwege de korte broekspijpen. Ik weet niet meer precies hoe ik het had, maar halverwege de rit gleed ik haast van de bagagedrager. Dus ik halfzittend op die bagagedrager met aan beide kanten een voet op de grond meerennend, mezelf weer goed op die bagagedrager werpend, zat mijn balzak ineens tussen de veren aan de achterkant van het zadel.
Asjemenou
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:07:29 #245
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38395087
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Tichelaar het volgende:

zat mijn balzak ineens tussen de veren aan de achterkant van het zadel.
Dat moet pijn gedaan hebben!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:27:01 #246
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38395562
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:07 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Dat moet pijn gedaan hebben!!
Ja
Je kunt het nog steeds zien
Asjemenou
pi_38395616
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:54:46 #248
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38396121
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:30 schreef AlohaXa het volgende:
1 bal is toen ook beschadigd
Asjemenou
pi_38396420
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Pijnlijk, maar wat zeg je dan van het volgende:

je wilt je fiets pakken om ff naar het centrum te gaan, midden in de zomer als het bloedheet is.
Band lek
Plakken had ik geen zin in met die hitte, dus ik kon wel bij iemand anders achterop.
Maar, had een korte korte broek aan (je weet wel, die in de jaren tachtig wel in waren). Je kon dus gewoon bij iemand de ballen zien hangen, vanwege de korte broekspijpen. Ik weet niet meer precies hoe ik het had, maar halverwege de rit gleed ik haast van de bagagedrager. Dus ik halfzittend op die bagagedrager met aan beide kanten een voet op de grond meerennend, mezelf weer goed op die bagagedrager werpend, zat mijn balzak ineens tussen de veren aan de achterkant van het zadel.
Ik krimp hier zelfs ineen van de pijn
Ja, schrok je toch even he!
  woensdag 31 mei 2006 @ 01:35:25 #250
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_38396802
In de 3e zat ik net in een nieuwe klas en die ging met de rest van de afdeling sporten. Lekker basketballen... Ben in het openbaar al niet zo een sportheld, maar goed; ik kreeg eindelijk de bal in mijn bezit! Natuurlijk wil ik mijn team niet van last zijn en probeer ik me zo snel mogelijk van mijn belagers te verlossen. Wow, ik stond eindelijk bij de ring en ik gooi er snel de bal heen. Ik hoor nog steeds "Nee niet doen! Dat is onze basket!" in mijn oren suizen

Gelukkig gooide ik mis, maar wel effe flink uitgelachen door zowat de hele 3e klas Ach ja, wat kan ik zeggen... Het was mijn enthausiasme denk ik.
The best thing about the truth is that you can make it up...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')