Nee, hoewel hij graag de boel bij elkaar hield.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef peaceman het volgende:
meneer Union?
Daar deed hij zijn koffertje onder, hè, onder de snelbinders. Met zijn stukken en broodtrommeltje erin. En een kaakje, voor bij de thee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:07 schreef Z het volgende:
Meneer snelbinder?
Hij was een spin in het web, da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:13 schreef peaceman het volgende:
Meneer Spin?
Nee hoor, hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:16 schreef peaceman het volgende:
Moeten we wel denken aan een fietsmerk?
Daar was ik al bang voor... Wel iets met wielen?quote:
Nee, maar hij was wel stuurman.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:23 schreef peaceman het volgende:
Daar was ik al bang voor... Wel iets met wielen?
Stuurman van een bedrijf zeker ipv een schip....quote:
Er zijn mensen die het als een bedrijf zien, het schip aan welks roer meneer stond, maar die tasten mis.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:26 schreef peaceman het volgende:
Stuurman van een bedrijf zeker ipv een schip....
Zuurkool met vette jusquote:oh ik moet gaan eten zie ik![]()
Gooi er dan op zijn minst een gokje tegenaan, pos. Desnoods een wild gokje.quote:
Ik heb echt geen idee, pyl anders zou ik dat zeker doenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Gooi er dan op zijn minst een gokje tegenaan, pos. Desnoods een wild gokje.![]()
Akkoord.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:35 schreef pos het volgende:
Ik heb echt geen idee, pyl anders zou ik dat zeker doen
Voor jou waarschijnlijk... maar voor mij ??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar laat me je dan vertellen, dat meneer allesbehalve een onbekende is.![]()
Zeker, ook voor jouquote:
Kijk maar uit met wat je zegt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker, ook voor jou
Als je hem niet kent, eet ik mijn schoenen op! (Of die van jou, whatever.)
Hmmm....broodje aap. Dan waren 't dus Makaakjes...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:09 schreef Gellius het volgende:
Dat van die kaakjes is een urban legend hoor.
Echt? Daar gáát weer een deel van mijn wereldbeeld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:09 schreef Gellius het volgende:
Dat van die kaakjes is een urban legend hoor.
Ja. Hij zegde zijn lidmaatschap ook op, trouwens. Hetgeen niet onopgemerkt bleef.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:11 schreef peaceman het volgende:
Zat meneer bij een politieke partij?
Hij stapte uit de NSDAP ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:08 schreef pyl het volgende:
Ja. Hij zegde zijn lidmaatschap ook op, trouwens. Hetgeen niet onopgemerkt bleef.
Meneer was van SDAP, iets héééééééél anders dus dan de NSDAP.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:10 schreef Treinhomo het volgende:
Hij stapte uit de NSDAP ?
'k wilde 't verhaal ook alleen maar een smeuïg tintje meegeven...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:12 schreef pyl het volgende:
Meneer was van SDAP, iets héééééééél anders dus dan de NSDAP.![]()
En hij stapte uit de .... ehm ... erfgenaam van de SDAP.
Bravo.quote:
Je achilleshiel kan deze meneer wel hebben hoor.quote:
Uit hetzelfde wereldje, ja, maar je maakt het jezelf veel te moeilijk, Z.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:38 schreef Z het volgende:
Henri Polak?
Die totaal onzinnige opmerking neem ik dan maar voor kennisgeving aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef Tokay het volgende:
Totaal onzinnige opmerking, maar toch: het lijkt wel of meneer een oorbelletje draagt!
Nee, dat was hij niet.quote:(Ik denk dat meneer een vakbondsman was.)
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:43 schreef Treinhomo het volgende:
Willem Drees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |