quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
Who cares welke console marktleider wordt. Als er maar goede spellen uitkomen.
Altijd leuk die polls, maar er staat niet bij hoeveel mensen ze dat hebben gevraagd. Als ze maar 1000 man hebben ondervraagd zegt het nog niks over wat de meeste gamers willen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
WTF? Hoe zit dat dan met die vorige poll? Was dat soms VOOR de aanvang van de E3 geschreven?
Ik hoop dat dit zich omzet in actual selling figures want dan kunnen we ons opmaken voor Japanse AAA games![]()
Alle Nintendo fans gelijk overstuur want er is iemand kritisch over de Wiiquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:25 schreef MacGreagor het volgende:
http://games.blogo.nl/?comments/850/15374
ign boort de wii de grond in
Eh, ik weet niet of je t weet maar als de Wii marktleider (of iig een grote userbase heeft) in Japan dan krijg je veel betere games. De Japanse developers kiezen die console die t goed doet in Japan. Dus, I definately care and u should too.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
Who cares welke console marktleider wordt. Als er maar goede spellen uitkomen.
Ik denk dat die gewoon met de altijd aan optie op je Wii gestreamed worden. Net zoals virussen trouwensquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:
Een browser op een console trouwens
Moeten de patches gezocht worden door gebruikers?
Ja, ik snap t ook niet zo, hoewel de Wii een hele verbetering is op de GC vind ik ook niet alles ZO geweldig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:07 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Alle Nintendo fans gelijk overstuur want er is iemand kritisch over de Wii![]()
Alleen het mannetje uit the blog is een vrouwtjequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Hmmm ik heb ook een uitzending gezien op IGN waarin de Wii unaniem tot winnaar werd verkozen, zelfs door de xbox editors. Er was alleen een beduust playstation mannetje bij, dus dat zal hij wel geweest zijn.
Alsof ze alle japanse games in europa uitbrengen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet of je t weet maar als de Wii marktleider (of iig een grote userbase heeft) in Japan dan krijg je veel betere games. De Japanse developers kiezen die console die t goed doet in Japan. Dus, I definately care and u should too.
Kom op man, Capcom, Konami, SquareEnix, ik heb het niet over die vage games die de Cube rijk was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ze alle japanse games in europa uitbrengen.
Ik vind het juist met de nieuwe generatie veel logischer om er twee naast elkaar te hebben, omdat dit keer de consoles echt competitie en verschil gaan maken. De Cube/PS2/XBox waren in feite alle 3 hetzelfde, met wat andere games en minimale prestatie-verschillen. De Wii biedt in de next gen juist heel andere games dan PS3 en X360. Die laatste 2 zullen games van grote grafische pracht en power kunnen vertonen, terwijl de Wii het met nieuwe en non-console concepten moet gaan doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Phonebone het volgende:
Het zal ook echt wel uitmaken qua 3rd party support, welke console het populairst is.
Daar kun je je dus druk om maken, alleen verander je er uiteindelijk weinig aan. Persoonlijk zal het voor mij weinig uit maken voor de aanschaf. Zeker als het hele Wii verhaal sowieso al geen te dikke deuk in m'n bankrekening maakt.
Ik ben dan ook al gewend sinds de N64 tijd, naast mijn Nintendo consoles een andere console te hebben. Of dat nu ook nog zal zijn, hangt dan wel weer af van de hoeveelheid 3rd party titels op de Wii.
Ja, succes in Japan kan al snel veranderen in globaal succes. Het is niet voor niets dat de N64 als eerste Japan verloor en kort daarop de hele markt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Phonebone het volgende:
Het zal ook echt wel uitmaken qua 3rd party support, welke console het populairst is.
Daar kun je je dus druk om maken, alleen verander je er uiteindelijk weinig aan. Persoonlijk zal het voor mij weinig uit maken voor de aanschaf. Zeker als het hele Wii verhaal sowieso al geen te dikke deuk in m'n bankrekening maakt.
Ik ben dan ook al gewend sinds de N64 tijd, naast mijn Nintendo consoles een andere console te hebben. Of dat nu ook nog zal zijn, hangt dan wel weer af van de hoeveelheid 3rd party titels op de Wii.
Ja dat is ook wel zo inderdaad. De consoles gaan echt een andere richting in.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:54 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Ik vind het juist met de nieuwe generatie veel logischer om er twee naast elkaar te hebben, omdat dit keer de consoles echt competitie en verschil gaan maken. De Cube/PS2/XBox waren in feite alle 3 hetzelfde, met wat andere games en minimale prestatie-verschillen. De Wii biedt in de next gen juist heel andere games dan PS3 en X360. Die laatste 2 zullen games van grote grafische pracht en power kunnen vertonen, terwijl de Wii het met nieuwe en non-console concepten moet gaan doen.
Dit keer zul je dus ook echt de gewone console-games gaan missen, omdat die waarschijnlijk niet naar de Wii komen, terwijl de X360 of PS3-bezitter zit te kniezen als hij denkt aan hoe gaaf shooters op de console eigenlijk bestuurd kunnen worden.
Dat had ook niets te maken met het gare beleid van N om nog steeds de dure cartridges te verkiezen tov de goedkopere cd's. Dan is het simpel als softwarebedrijf: stik maar in je cartridges, wij gaan voor de cd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, succes in Japan kan al snel veranderen in globaal succes. Het is niet voor niets dat de N64 als eerste Japan verloor en kort daarop de hele markt.
Ja dat is inderdaad een grote fout geweest. Neem daarnaast nog even de flop van het 64DD concept mee en het is al snel niet veel meer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ook niets te maken met het gare beleid van N om nog steeds de dure cartridges te verkiezen tov de goedkopere cd's. Dan is het simpel als softwarebedrijf: stik maar in je cartridges, wij gaan voor de cd.
Ja, maar dat was mn punt ook, die 3rd party developers die allemaal wegliepen waren de uiteindelijke oorzaak dat the big N the n werd. Achterliggende reden zijn de cartridgjes idd, maar het gevolg was belangrijker.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ook niets te maken met het gare beleid van N om nog steeds de dure cartridges te verkiezen tov de goedkopere cd's. Dan is het simpel als softwarebedrijf: stik maar in je cartridges, wij gaan voor de cd.
Precies, maar 'tzelfde verhaal gaf ook meteen aan dat markleiderschap geen garantie is voor de volgende generatie. Nintendo was voor die tijd altijd big in Japan zeg maar. En van de een op de andere dag was 't schluss.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:15 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, maar dat was mn punt ook, die 3rd party developers die allemaal wegliepen waren de uiteindelijke oorzaak dat the big N the n werd. Achterliggende reden zijn de cartridgjes idd, maar het gevolg was belangrijker.
Het komt allemaal goed. Zo zie je: was er geen concurrentie geweest dan zaten we nog met cartridges en zonder fmvquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:13 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Het feit ook dat Square zich geheel terugtrok van de console omdat zij met name veel met FMV's wilde doen met de Final Fantasy franchise hielp ook niet bepaald. Het feit dat er nu al 2 Square spellen bij de launch klaar staan voor de Wii geeft al weer goede hoop voor de Japanse markt.
Concurrentie is dan ook gezond voor de markt. En moeten is dwang he, er zijn maar weinig dingen die ik moet. Je kunt ook gewoon de console kopen die het meest bij je aansluit. Ik zou bijvoorbeeld best geld in een PS2 hebben willen steken. Genoeg leuke titels, maar dat is weer geld dat ik niet in andere zaken/games kan steken, dus heb dan mezelf toch maar weer ingehouden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed. Zo zie je: was er geen concurrentie geweest dan zaten we nog met cartridges en zonder fmv
Laat de drie maar vechten om de gunsten van de consumentenmarkt, daar zit geen nadeel aan voor ons (ok, je zou op z'n ergst 3 consoles moeten kopen).
Niet alles draait op windows.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:02 schreef Tain het volgende:
Nu de Wii een standaard webbrowser krijgt, krijgt de Wii dan ook antivirus en antispyware pakketjes?
Klopt alleen werken virus het beste op windows omdat het brak is. De rest van de os'en hebben bijna geen last van virussen... omdat het gewoon veel moeilijker is om er een te schrijven die ook goed werk omdat de rest wel de veiligheid wel op orde heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Niet alle virussen zijn bedoeld voor windows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |