Nee, zeker niet. Het zal de Wii alleen maar goed doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat is helemaal niet erg
Nee, ik denk dat dat op dit moment Square-Enix is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef P-Style het volgende:
Het lijkt erop dat Ubisoft de grootste third-party-Wii-fan is.
Kojima? Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
De grootste Wii-fanboy is Kojima, volgens mij.
Dragon Quest Swords en Final Fantasy Crystal Chronicles zijn beide exclusief en beide @ launch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
SE heeft nog niets laten zien, dus ik ga ook voor Ubi
quote:Here it is stay tuned to this post during the day as we update you with information from Nintendo Power July Issue which includes a 17-Page BLOWOUT on Wii information!
Meer laterquote:The 17-Page Blowout on Wii information starts off with screenshots and little previews of numerous games. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption, Project H.A.M.M.E.R, Smash Bros, Warioware: Smooth Moves, Excite Truck, Zelda: TP, Disaster: Day of Crisis and has small info on WiiConnect24 which mentioned load times and daily updates etc.
First feature is on Red Steel. Production of the game started in June 2005. The team was a combination of developers (total of 85) from all over Ubisoft who worked on games such as Ghost Recon: AW to Prince of Persia: ST.
Mwah, hij pakt echt ieder interview aan om te vertellen dat hij zo graag iets voor de Wii wil maken en dat het hem echt zo geweldig lijkt.quote:
Ja, oké. Enthausiast is hij wel. Ik vraag me af of hij al aan een Wii-project bezig is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Mwah, hij pakt echt ieder interview aan om te vertellen dat hij zo graag iets voor de Wii wil maken en dat het hem echt zo geweldig lijkt.
Er is in ieder geval nog geen info over vrijgegeven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is een enkele Kojima project op dit moment.
Ik ben er ook een beetje bang voor. Gaat volgens mij een tweede Crystal Chronicles worden. Alhoewel ik wel hoorde dat het DQ verhaal al een tijdje op de plank lag.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Dragon Quest Swords voor een game? Een spin-off zeker? Want ik kan me niet voorstellen dat ze in die korte tijd een volwaarde DQIX hebben kunnen maken. Die zal wel weer voor de PS3 verschijnen, dus vandaar lijkt SE mij geen echte third-party-wii-fan.
Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat het Kojima was en het Metal Gear Acid team die het ontwikkelde.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Er is in ieder geval nog geen info over vrijgegeven.Wat wel zeker is, is dat als hij een Wii game gaat maken, hij het uiterste uit de Wii zal halen.
Ubisoftquote:Red Steel teams goal is to make Red Steel to set the standard for future FPS games on the Wii. They also confirm it is a launch title. Best of all they plan this game to become a franchise.
Die... wàt precies ontwikkelde?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat het Kojima was en het Metal Gear Acid team die het ontwikkelde.
Mooi.quote:
quote:Very small feature on Medal of Honor: Airborne. There is one small screenshot but it looks really good and the game may have some great lighting. The game is slated for a Fall 2006 release. The game is about members of the 82nd and 101st Airborn divisions in Operation Husky in Sicily, Italy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |