dit is iets overdreven, wacht er dan mee totdat je iets betere beelden hebt. Nu verliezen mensen gelijk al hun interesse door de slechte graphics...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De game is dan ook nog niet af. Je kan beter hiermee beginnen en dan upgraden dan renders laten zien en dan teleurstellen. Toch?
ow, dat is nieuw voor mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, want graphicshoeren zijn sowieso niet de doelgroep
oud of niet het is wel vetquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vast al oud:
http://www.gameklip.com/v/589/
Wario Ware filmpje
Ziet er cool uit, al hoef je vast niet precies de controller te houden zoals ze bedoelenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vast al oud:
http://www.gameklip.com/v/589/
Wario Ware filmpje
Aparte theorie!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:51 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, maar de PS3 (alhoewel ik hier wel een beetje mn twijfels heb) en vooral de 360 zijn nog steeds ontworpen met games in gedachte. Tuurlijk heeft de 360 ook media-shit enzo, maar dat is ondergeschikt aan de games op de 360. Maar ik vind het raar omdat Nintendo altijd heeft gezegd dat gamen het enige is wat een console moet doen, en nu komen ze met een DVD-speler, internet en heel misschien dus telefoneren.
Niet dat ik het erg vind dat die opties erop zitten hoor (alhoewel ik dat internet een beetje nutteloos vind zonder HD), maar het lijkt erop dat Nintendo toch ook een beetje richting de multimedia-kant opgaat.
De tering wat slechtquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:30 schreef Tain het volgende:
Warem deze al langsgekomen
Elebits
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja 3x.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh je hebt het al gespeeld?
Boeiend, alsof elk 360 launchtitel zo mooi was.quote:
Sinds wanneer ben jij een graphic hoertjequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Boeiend, alsof elk 360 launchtitel zo mooi was.
Of elke Ps2 game. Of elke Xbox game.
Ik denk het welquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een graphic hoertje
Nee zoveel is er niet.... en als 360 gamers niks te gamen hebben spelen ze oude arcade games die dan ook meteen geprezen worden om hun briljantheidquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat telefoneren gaat niet gebeuren, hooguit een berichtje naar een friend oid. Dat internet is gewoon gericht op games, en misschien het Wiichannel, waar je trailers etc kan downen. Dus zie het als een soort xbox Live.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef kepler het volgende:
gewoon een vraagje: ik kan me herinneren uit de vorige Wii-topics dat de Wii/Revolution juist een pure game machine zou worden en dat iedereen dat juist een voordeel vond. Maar nu krijg je al internet op je Wii, misschien dadelijk telefoneren... stapt Nintendo dan niet juist af van die 'pure' game-console?
ga jij nu ook al beginnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee zoveel is er niet.... en als 360 gamers niks te gamen hebben spelen ze oude arcade games die dan ook meteen geprezen worden om hun briljantheid
Go figure
Is het niet waar dan?quote:
Wow, vet, sarcasmequote:Op donderdag 25 mei 2006 08:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee zoveel is er niet.... en als 360 gamers niks te gamen hebben spelen ze oude arcade games die dan ook meteen geprezen worden om hun briljantheid
Go figure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |