Meet; gewoons het fenomeen 'meet'. Dus een kroeg met capaciteit (O'Connels) en voor de rest 'go with the flow'.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Alicey het volgende:
Wat gaat er allemaal gebeuren op die dag invictus?
Dan heb jij de vorming van de eerste WFL meets niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Meet; gewoons het fenomeen 'meet'. Dus een kroeg met capaciteit (O'Connels) en voor de rest 'go with the flow'.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om mensen te verzamelen voor een paar uur face to face gesprek over de vragen des levensch.
Moelijk doen is moeilijk krijgenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan heb jij de vorming van de eerste WFL meets niet meegemaakt.
Irish Pub... nuff saidquote:Maar ik ben benieuwd. Hoe is het whisky-aanbod in die kroeg trouwens?
Geen fan van Ierse whiskey?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik iets anders moeten drinken dus.
Hahaha een FOK! meet naar een Ierse pub en een andere meet waar ik in mijn eentje naar een whisky-cafe ga?quote:
Persoonlijk dacht ik meer aan een meet waar jij empirisch wordt getest op je voorkeur; iedereen neemt een fles mee en jij zegt of ie a) lekker is en b) schots is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hahaha een FOK! meet naar een Ierse pub en een andere meet waar ik in mijn eentje naar een whisky-cafe ga?
Word ik dan wel door een paar mooie mannen thuis gebracht daarna?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:28 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Persoonlijk dacht ik meer aan een meet waar jij empirisch wordt getest op je voorkeur; iedereen neemt een fles mee en jij zegt of ie a) lekker is en b) schots is.
Dat maakt niet zo erg uit. Het excuus van blond zijn of veel haar hebben werkt voor mij altijd, en vergeet ook niet dat bij een hoge alcohol-consumptie iets al snel geniaal klinkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:40 schreef Reya het volgende:
Overigens ben ik best geinteresseerd, mits mijn gebrekkige kennis van evolutie het toelaat![]()
Blond en veel haar...ik denk dat het wel goed gaat komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo erg uit. Het excuus van blond zijn of veel haar hebben werkt voor mij altijd, en vergeet ook niet dat bij een hoge alcohol-consumptie iets al snel geniaal klinkt.
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef Invictus_ het volgende:
SHOWDOWN!
Triggershot en PMB-RUG: Gelieve het eensch te worden over een datum om gezamelijk in Utrecht te verschijnen.
Een ieder: gaarne aanwezig te zijn op de datum door beide bovengenoemden genoemd.
Owh, en dat alles in de maand juni.
Een WFL-meet waar WFL-mensjes bij elkaar gaan komen. Gezien de insteek van de OP ga ik er vanuit dat het opnieuw de bedoeling is om eens wat te debatteren over bepaalde zaken tussen met name religieuzen en a-religieuzen (Waarbij de scheidslijn uiteraard niet zo zwart/wit is als hier wordt weergegeven).quote:
Ah ok. Verhelderendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een WFL-meet waar WFL-mensjes bij elkaar gaan komen. Gezien de insteek van de OP ga ik er vanuit dat het opnieuw de bedoeling is om eens wat te debatteren over bepaalde zaken tussen met name religieuzen en a-religieuzen (Waarbij de scheidslijn uiteraard niet zo zwart/wit is als hier wordt weergegeven).
Ik denk voornamelijk omdat zij een minderheidsstandpunt innemen, en hun aanwezig daarom cruciaal is voor sterke debatten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah ok. Verhelderend![]()
Waarom worden eigenlijk Triggershot en PMB-RUG specifiek aangesproken? Waren ze de smaakmakers in een vorige debat ofzo?
Ja, in dit topic: Intelligent Design, het scheppingsverhaal en Darwinisme #2quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah ok. Verhelderend![]()
Waarom worden eigenlijk Triggershot en PMB-RUG specifiek aangesproken? Waren ze de smaakmakers in een vorige debat ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |