abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40461829
En ik maar denken dat ze allemaal verkocht waren. Ja, waren. Vanavond weer een afzegging gekregen. Daar baal ik zo van. Alles geregeld, afgesproken, datum en tijd al vastgelegd.
En de rede: haar zus vind dat ze teveel katten heeft, en wil er daarom niet meer voor zorgen in de vakantie. Lekker zo'n zus die bepaalt hoeveel katten je mag hebben. ( het zou de vierde worden)

Nou, ja ...............wachten maar weer op de volgende liefhebber. En ik had hier juist zo'n goed gevoel bij. Wat kan een mens zich toch vergissen.

Maar de kleintjes gaan lekker hoor. Groeien voorspoedig op, en het moment van afscheid nemen komt akelig dichtbij.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:09:34 #102
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40462274
Balen zeg!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_40483609
Aahh superlief die fototjes van de kleintjes, echt net kleine leeuwtjes
Love all my friends!
pi_40563353
Lief
Een signature is spang man.
pi_40822229
Nieuw baasje is gevonden voor Ananda.............maar de volgende stress dient zich al weer aan.
Denk ik dus bijna uit de stress te zijn..............gaan ze stiekum een beetje ziek worden.
Het begon met Phoebe; niezen, proesten en natte ogen.
Daarna begonnen Indira en Ciro, de kittens van Luna met ook niezen etc...
Eergisteren ging Ananda meedoen, en die is er gelijk flink ziek van ook. Hoesten, bijna niet kunnen eten van de benauwdheid, braken.....
Ik ging gistermiddag naar de dierenarts, in de hoop dat zij haar er weer snel bovenop kan helpen. Ik moet er toch niet aan denken dat ik de nieuwe baasjes moet teleurstellen met eventueel uitstel van de verhuizingen. Nou dat moet dus wel. Antibiotica, niet enten, en echt wel uitstel dus.
Gelukkig is het Italië gangertje nog helemaal gezond...................maar wat niet is................Duimen jullie even voor me dat het goed zal aflopen( en ook een beetje snel )
Ja, het is weer een flinke zorg erbij hoor! Maar eten doen ze nog wel. Alleen is drinken bij Luna wat lastiger voor Ananda. Ze is zo benauwd, dat het moeilijk gaat, maar net heeft ze toch een poosje aangelegen.
Ook heeft ze nog een portie vis gegeten gisteravond.
Maar er komt best veel bij kijken nu.
Vandaag zouden ze de laatste enting krijgen, maar nu ze een kuurtje krijgt kan dat niet eerder dan volgende week woensdag. Dus nieuwe eigenaren gebeld, dat het toch helaas wat later word.
Vanmiddag even zien wat de dierenarts van de rest vind. Er liggen er nu drie te reutelen en 1 af en toe een nies.
Ik ben er echt niet blij mee, en ja, het kostenplaatje.............ik heb even uitgerekend wat ik aan de dieren heb uitgegeven vanaf maart. Toen werd Luna zwanger Dat is dus tot nu toe al ruim 1200 euro!!!! Voeding en dierenarts kosten. Pfffff, waar begin je aan.
Nee, van een nestje fokken zul je zeker niet rijk worden. Je mag blij zijn als je quite speelt. Ik vrees echter dat ze vanmiddag allemaal aan de antibiotica zitten, dus niet enten, wel chippen. De dame voor Italië zal waarschijnlijk ook niet op tijd kunnen vertrekken, dus moet zij ook nog Rabiës vaccinatie krijgen, en mag daarna 30 dagen niet reizen naar het buitenland. En dat moet ik dan nog even uitleggen aan de nieuwe eigenaresse die geen Engels begrijpt.
Mag ik even huilen....................

Ehh, waarom slaap ik toch zo slecht de laatste tijd. Wie het weet mag het zeggen.
Maar toch ben ik dol op al mijn katjes, en vind het stiekum wel leuk dat ze nog wat langer bij hun mama kunnen blijven.
pi_40824236
Dat is balen zeg. Ik hoop maar dat ze snel weer beter worden en naar hun nieuwe huizen kunnen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:31:14 #107
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40825792
Oeps dat is naar, het is niet te hopen dat het lang duurt anders loop je mss óók nog 't risico op meer afzeggingen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40825847
Oooh wat een sweeties Sterkte ermee!

[ Bericht 35% gewijzigd door Jojoortje op 16-08-2006 19:04:17 ]
Noot noot.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:00:54 #109
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40826644
Oh, wat vervelend! Sterkte knuffeltjes!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:47:40 #110
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_40972590
Hoe is het nu met ze?
pi_40982381
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:47 schreef tonja het volgende:
Hoe is het nu met ze?
Het katertje is inmiddels naar de nieuwe eigenaren verhuisd. Hij was ook nauwelijks ziek geweest.
Het meeste zieke poesje zit nog aan de antibiotica. Oogje is ontstoken, dus dat moet ik 4x per dag zalven. De andere twee niezen een beetje. A.s woensdag weer een afspraak met de dierenarts. Mogelijk worden die twee wel gevaccineerd, en kunnen naar de nieuwe baasjes gaan. Het kitten met de antibiotica kan beter nog even aansterken, dus moet ik overleggen met de toekomstige baasjes wat ze willen: langer wachten, of zelf zorgen voor de tweede enting.
Voor de gezondheid van het katje is het nl. beter om nog even te wachten met de enting.

Verder zijn ze vrolijk, eten goed, spelen lekker. Slecht dat niezen wat wel heel vervelend is voor de kleintjes. Door de benauwdheid hebben ze soms zelf moeite met het drinken bij hun moeder. Ja, dat doen ze nog steeds hoor!
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:52:06 #112
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41002318
Het gaat in ieder geval de goeie kant op met het kroost zo te horen. Ben benieuwd wat de DA woensdag zegt.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:20:26 #113
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41144784
Alles goed gegaan bij de DA Gisteren?
pi_41190023
Hey Tonja, wat leuk dat je zo belangstellend bent!
Nou, zoals ik al verwachte min of meer: er is niet geent. Wel zijn de dames nu voorzien van een chip. Zondag ga ik de twee meisjes wegbrengen, en dan zullen ze door de nieuwe eigenaren nog geent moeten worden. Ik bedoel natuurlijk de dierenarts van de nieuwe eigenaren.
Het poesje wat naar Italie gaat krijgt donderdag haar entingen. De normale en voor Rabies.
Dan blijft ze nog een maand bij mij. Op 24 september neem ik haar mee naar de show in Nijmegen, en op 28 september zal ze als alles goed gaat, het geld binnen is, en geen andere rampen optreden, naar Rome vliegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')