Nieuw baasje is gevonden voor Ananda.............maar de volgende stress dient zich al weer aan.
Denk ik dus bijna uit de stress te zijn..............gaan ze stiekum een beetje ziek worden.
Het begon met Phoebe; niezen, proesten en natte ogen.
Daarna begonnen Indira en Ciro, de kittens van Luna met ook niezen etc...
Eergisteren ging Ananda meedoen, en die is er gelijk flink ziek van ook. Hoesten, bijna niet kunnen eten van de benauwdheid, braken.....
Ik ging gistermiddag naar de dierenarts, in de hoop dat zij haar er weer snel bovenop kan helpen. Ik moet er toch niet aan denken dat ik de nieuwe baasjes moet teleurstellen met eventueel uitstel van de verhuizingen. Nou dat moet dus wel. Antibiotica, niet enten, en echt wel uitstel dus.
Gelukkig is het Italië gangertje nog helemaal gezond...................maar wat niet is................Duimen jullie even voor me dat het goed zal aflopen( en ook een beetje snel )
Ja, het is weer een flinke zorg erbij hoor! Maar eten doen ze nog wel. Alleen is drinken bij Luna wat lastiger voor Ananda. Ze is zo benauwd, dat het moeilijk gaat, maar net heeft ze toch een poosje aangelegen.
Ook heeft ze nog een portie vis gegeten gisteravond.
Maar er komt best veel bij kijken nu.
Vandaag zouden ze de laatste enting krijgen, maar nu ze een kuurtje krijgt kan dat niet eerder dan volgende week woensdag. Dus nieuwe eigenaren gebeld, dat het toch helaas wat later word.
Vanmiddag even zien wat de dierenarts van de rest vind. Er liggen er nu drie te reutelen en 1 af en toe een nies.
Ik ben er echt niet blij mee, en ja, het kostenplaatje.............ik heb even uitgerekend wat ik aan de dieren heb uitgegeven vanaf maart. Toen werd Luna zwanger Dat is dus tot nu toe al ruim 1200 euro!!!! Voeding en dierenarts kosten. Pfffff, waar begin je aan.
Nee, van een nestje fokken zul je zeker niet rijk worden. Je mag blij zijn als je quite speelt. Ik vrees echter dat ze vanmiddag allemaal aan de antibiotica zitten, dus niet enten, wel chippen. De dame voor Italië zal waarschijnlijk ook niet op tijd kunnen vertrekken, dus moet zij ook nog Rabiës vaccinatie krijgen, en mag daarna 30 dagen niet reizen naar het buitenland. En dat moet ik dan nog even uitleggen aan de nieuwe eigenaresse die geen Engels begrijpt.
Mag ik even huilen....................
Ehh, waarom slaap ik toch zo slecht de laatste tijd. Wie het weet mag het zeggen.
Maar toch ben ik dol op al mijn katjes, en vind het stiekum wel leuk dat ze nog wat langer bij hun mama kunnen blijven.