Dit wordt de serie van de Hack-A-Shaq en Hack-A-Benquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat de rust het Miami juist gaat opbreken deze game 1. Alhoewel Shaq nu wel extreem fit moet zijn.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dit wordt de serie van de Hack-A-Shaq en Hack-A-BenWat een FT drama kan dat worden
Dan krijg ik wel waar voor mijn abboquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dit wordt de serie van de Hack-A-Shaq en Hack-A-BenWat een FT drama kan dat worden
Perimeter defense is toch het zwakke punt van de Heat? (Dacht ik ergens te hebben gelezen, en ik heb geen stats om dat te onderbouwen). In dat opzicht zijn de Pistons al een zeer slechte match-up voor de Heat.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:31 schreef J-Will het volgende:
en een goeie matchup voor Mia. Beter dan Phoenix.
Ik dacht dat Detroit het beste 3point shooting team was dit jaar (of de Suns) In elk geval top 3.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:50 schreef J-Will het volgende:
Daarom is Dallas fijner dan PhoenixDetroit is lastig maar niet echt een 3pt team lijkt me. Chauncy blaft ze toch wel, daar kun je gif op innemen. Ben banger voor de outside threat van Sheed, daar zie ik Mourning of Walker of Haslem niet bij in de buurt blijven.
+ Lindsey Hunterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:52 schreef popolon het volgende:
Detroit is alleen maar een shooting team, dat is juist het probleem.
Vier man die een 3punter kunnen schieten.
Ik denk dat Miami vooral fysiek moet spelen om de Pistons te verslaan. Hopelijk blijft het allemaal fair, maar het is natuurlijk wel een traditionele Riley-play om Wayne Simien of ander kannonnenvoer de enkel van Sheed te laten testen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:50 schreef J-Will het volgende:
Ben banger voor de outside threat van Sheed, daar zie ik Mourning of Walker of Haslem niet bij in de buurt blijven.
Gaaf.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:45 schreef Backdoorman het volgende:
m'n broertje is op dit moment gewoon kaartjes aan het kopen voor de tweede homegame (is 2 weken vakantie aan het vieren in Florida), de 29ste in Miami!! Mazzelpik! Ben fucking jaloers...in het vorige deeltje had ik nog gezegd dat het waarschijnlijk niet ging lukken, maar hij heeft nu de volgende site gevonden waar ze nog in de aanbieding zijn:
http://www.ticketsnow.com/tickets.cfm/p=387439
Mocht ie wat fotootjes doorsturen, dan zal ik ze hier uiteraard posten!
doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |