Omdat men betaalt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Maar waarom zijn en dan niet mensen die een versie maken die dit soort dingen standaard aan boord heeft? Zeg maar een soort illegale versie van een linux distro![]()
Gentoo ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:05 schreef dryfit het volgende:
[..]
Mepis heeft standaard alles in de lijsten.
Turbo print is een prgje waar je voor moet betalen als je het volledig wil gebruiken. Maar de enige oplossing voor nu. Canon is schuldig hier aan door geen drivers voor linux te maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:18 schreef Karzeuler het volgende:
ik heb trouwens een Cannon Pixma mp170 printer.scanner. Werkt dat goed samen met Kubuntu? Ik heb al drivers gedownload (turboprint).
Ben benieuwt of iemand hier al ervaring heeft met linux en printer/scanners zoals de Pixma
zou het niet weten, er stond niks bij. Doorgaans is een bios behoorlijk uitgebreidt, maar hier viel niet veel te kiezen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:49 schreef wdn het volgende:
Karzeleuler: en de naam van het bios is?
hier niet helaasquote:Er moet haast wel iets staan met AC'97 of on-board audio.
- Is het een Sky Vision?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:15 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
zou het niet weten, er stond niks bij. Doorgaans is een bios behoorlijk uitgebreidt, maar hier viel niet veel te kiezen.
[..]
hier niet helaas
kon alleen instellen of ik wou opstarten vanuit de floppy, cd rom of HD
Ik verwacht niet dat dat kanquote:Op zondag 11 juni 2006 00:16 schreef Karzeuler het volgende:
nog een ander vraagje
kan je in kubuntu ook een webpagina weergeven als achtergrond van de desktop?
Ja hoor, bij het scherm waar je je achtergrond instelt bij Advanced kijken, kwebdesktop heet het volgens mij.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:16 schreef Karzeuler het volgende:
nog een ander vraagje
kan je in kubuntu ook een webpagina weergeven als achtergrond van de desktop?
ja die had ik al ontdektquote:Op zondag 11 juni 2006 21:35 schreef SpuitElf het volgende:
[..]
Ja hoor, bij het scherm waar je je achtergrond instelt bij Advanced kijken, kwebdesktop heet het volgens mij.
Linux kent niet iets als ActiveX. Dus ik denk toch dat dit niet gaat lukken.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:25 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
ja die had ik al ontdekt
het nadeel is alleen dat de links niet klikbaar zijn.
ik heb een pagina gemaakt die mijn favoriete rss feeds opvragen en als rijtje URL's + omschrijving weergeven
quote:karzeuler@karzeuler:~$ gksudo nautilus
bash: gksudo: command not found
karzeuler@karzeuler: ~$ sudo nautilus
X Error: BadDevice, invalid or uninitialized input device 168
Major opcode: 145
Minor opcode: 3
Resource id: 0x0
Failed to open device
Failed to open device
/bin/sh: /usr/bin/esd: No such file or directory
Failed to open device
Failed to open device
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: No protocol specified
kdeinit: Can't connect to the X Server.
kdeinit: Might not terminate at end of session.
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: No protocol specified
kded: cannot connect to X server :0.0
kded: ERROR: KUniqueApplication: Registering failed!
kded: ERROR: Communication problem with kded, it probably crashed.
ScimInputContextPlugin()
Probeer eens met Karaba of Super-karamba...quote:Op maandag 12 juni 2006 01:25 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
ja die had ik al ontdekt
het nadeel is alleen dat de links niet klikbaar zijn.
ik heb een pagina gemaakt die mijn favoriete rss feeds opvragen en als rijtje URL's + omschrijving weergeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |