Je moet die blokjes invullenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:11 schreef King_of_Kool het volgende:
Wat is dit?
welkequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:36 schreef Duvel het volgende:
Stik, ik weet er eentje niet...
Kijk mij eens opscheppen in dit stormlooptopic!
Ja die vond ik ook al lastig...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik snap 7 en 12 verticaal niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:07 schreef Biancavia het volgende:
Hierbij deel ik mede dat duvel als eerste alle goede antwoorden heeft gevonden!
Hulde!
Oh, fuck.quote:
Wat dacht je dan van de maker van dat cryptogram!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:12 schreef Duvel het volgende:
Als je dit wint, is dat dan het bewijs dat je geen leven hebt?![]()
Ik vond 'm leukquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van de maker van dat cryptogram!
Ben je al wat verder?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kom er niet uit, ik heb de helft![]()
Daar wordt achter de schermen momenteel nog over vergaderd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:11 schreef Duvel het volgende:
Wat is eigenlijk de "fantastische verrassingsprijs"?
Waarom?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:25 schreef UncleJB het volgende:
Nog maar 3
![]()
Maar de kans dat ik die drie te weten kom is vrij klein![]()
Nou, ik ben niet bekend met het keldertje (12) en de mensen daarquote:
Is ook niet nodig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:32 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet bekend met het keldertje (12) en de mensen daar![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar wordt achter de schermen momenteel nog over vergaderd.
En je bent de tweede die alles goed heeft!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef Bob. het volgende:
Ik weet er meer dan ik had verwacht maar er zijn er nogsteeds heel veel waar ik over twijfel![]()
Wel goed gemaakt![]()
Jij bent een toffe newbie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef Bob. het volgende:
Oeh![]()
![]()
En dat terwijl ik nog een verschrikkelijke newbie ben![]()
Jaja, ik leer snelquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent een toffe newbie.![]()
Want je gebruikt ook al PI's en zulks...
Goed ingeburgerd!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef Bob. het volgende:
Oeh![]()
![]()
En dat terwijl ik nog een verschrikkelijke newbie ben![]()
Daar zit wel wat in eigenlijk...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:13 schreef Roönaän het volgende:
Hor 1 is toch juist schoonmaken? in de waterbodem versie van het woord?
Dat past niet in de vakjes.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:13 schreef Roönaän het volgende:
Hor 1 is toch juist schoonmaken? in de waterbodem versie van het woord?
Ja, dat wel. Hij beschrijft de oplossing.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Hij beschrijft de oplossing.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:01 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet op nr 8 komen![]()
Maar ik blijf doorgaan!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Nee, gekkie.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:09 schreef UncleJB het volgende:
Ben er dag en nacht mee bezig![]()
Nog steeds niet gevonden en zo moeilijk is ie niet denk ik
Ben nu bezig met het doorzoeken van het Mekka voor labiele weners; KLB![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijft met vee? Koeienletters?Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:11 schreef Agiath het volgende:
11 horizontaal kom ik niet uit...
Ik heb al drie letters
pas op spoilers gelden ook voor verticaal 1,6 en 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijft met vee? Koeienletters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Je kunt eventueel naar me mailen wat je al hebt. Dan kan ik zeggen of je die goed hebt en misschien hier en daar nog een hintje geven.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:18 schreef Agiath het volgende:
Oke zijn er al ergens antwoorden te vinden? mis er nog 4
gedaan, over 5 en 13 horizontaal was ik nog niet helemaal zeker maargoedquote:Op zondag 28 mei 2006 14:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je kunt eventueel naar me mailen wat je al hebt. Dan kan ik zeggen of je die goed hebt en misschien hier en daar nog een hintje geven.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:35 schreef Agiath het volgende:
Oke 7 en 12 verticaal heb ik nu, moet nog
11,13 hori en 8 verti... Vooral 13 en 8 begrijp ik niks van
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:45 schreef Agiath het volgende:
[..]Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
7:quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:04 schreef Biancavia het volgende:
Hint voor verticaal 7:8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:09 schreef UncleJB het volgende:
Ben er dag en nacht mee bezig![]()
Nog steeds niet gevonden en zo moeilijk is ie niet denk ik
Ben nu bezig met het doorzoeken van het Mekka voor labiele weners; KLB
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Goedzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:37 schreef p-etr-a het volgende:
Tvp.
Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Ben je er al uit?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef p-etr-a het volgende:
5, 12 & 14 zie ik niet.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
zelfs met die aanwijzingen over 8 zie ik 8 niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Wat heb je gevonden?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef p-etr-a het volgende:
Nee.
Ik heb wel een passend woord gevonden voor 5, maar het slaat niet echt ergens op.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Niet te moeilijk denken voor 12.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:50 schreef p-etr-a het volgende:
Oké ik heb 14 nu ook, alleen 12 zie ik nog niet.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Was ik nog nooit tegengekomen... maar goed.. kom niet vaak in R&P... is dit niet meer iets voor een PSY-forum?quote:... kan overgoot deel van ONZ ook heen
![]()
Maar puzzel af dus!![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat doe ik ook echt niet.
Nouja, misschien dat het morgen lukt.
Dit zie ik nu pas!
15 en 7 nog niet
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Complimenten trouwens!
Crypto's
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
15 heb ik, alleen 7 nog.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dat is ook een beetje een flauwe, om het cryptogram kloppend te maken.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef yvonne het volgende:
15 heb ik, alleen 7 nog.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:04 schreef Biancavia het volgende:
Hint voor verticaal 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
op verzoek van de TS, een schopje naar GC
succes
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.![]()
Dank je wel!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:10 schreef laffer het volgende:
op verzoek van de TS, een schopje naar GC
succes
Wanneer is de prijsuitreiking?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:07 schreef Biancavia het volgende:
tvp
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
MEER!Buy it, use it, break it, fix it,
Forum Opties Forumhop: Hop naar: