Die dingen zuigen zich vast op je tong...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef oor het volgende:
kan je niet gewoon een nep piercing gebruiken? is dat er niet met een magneetje?
Hmm ja die had je ook voor in je neus. Misschien wel een idee. Ik zal het eens vragen als ik langs zo'n piercer gaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef oor het volgende:
kan je niet gewoon een nep piercing gebruiken? is dat er niet met een magneetje?
Exact, ik ben ook al aan het uitzoeken hoe ik m'n eigen blinde darm kan verwijderen, mocht ie ooit gaan ontsteken. Weet je hoeveel geld je jezelf daarmee kan besparen aan verzekeringskosten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef MOD het volgende:
Dat bedoel ik![]()
Hou je mond dan, piercers jassen die naald er zo door heen (ja nadat ze goed gekeken hebben waar hij moet prikken)
Ontsmetten is niet zo moeilijk.
Nou, wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef MOD het volgende:
Dat bedoel ik![]()
Hou je mond dan, piercers jassen die naald er zo door heen (ja nadat ze goed gekeken hebben waar hij moet prikken)
Ontsmetten is niet zo moeilijk.
Dat je een verlamde tong oploopt, waardoor je je niet meer verstaanbaar kan maken en je agressie uitoefent op Fok! door talloze kuttopics te openen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:21 schreef MOD het volgende:
Mijn tong, waar maak jij je druk over?
Mn doel was om info te krijgen door dit topic te openen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat je een verlamde tong oploopt, waardoor je je niet meer verstaanbaar kan maken en je agressie uitoefent op Fok! door talloze kuttopics te openen...
De risico's van een tongpiercing bij een erkende piercingshop zijn al hoog laat staan als je het zelf doet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:29 schreef MOD het volgende:
Mn doel was om info te krijgen door dit topic te openen.
Als de risico's te hoog zijn doe ik het niet.
Als er alternativen zijn, zijn die ook goed, zoals wat jij zei.
Maar aan nutteloze reacties heb ik niks.
Giro 555 help MOD aan een piercing?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:32 schreef zoalshetis het volgende:
ik betaal nog liever die 50 euro voor je dan dat je hem zelf gaat zetten.
ik wil het gewoon zelf ook wel betalen, of ik ken wel iemand die het voor me doet.quote:
Ik vind je geen freak hoor knul.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:07 schreef MOD het volgende:
Trouwens wens ik wel serieuze reacties en geen onzin dat ik een freak ben ofzo![]()
Zal ik er serieus op ingaan? Je tong is een spier. Dus compleet niet te vergelijken met wenkbrauw of oor. Als hij door foutief piercen opzwelt, kan hij je luchtwegen blokkeren. Zoek even met google op plaatjes van mislukte piercings, dan snap je wel dat je het echt niet zelf moet gaan doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:21 schreef MOD het volgende:
Zat mensen die hun eigen lip/oor/neus/wenkbrauw piercen.
Tong wil ik wel ff t fijne van weten.
Mijn tong, waar maak jij je druk over?
Je tong is niet 1 complete spier hoor, hij bestaat uit meerdere spieren, en er valt weinig fout aan te piercen, zolang je zorgt dat hij recht in zit, je piercing groot genoeg is, je naast het spiertje onder je tong pierced, het goed ontsmet en geen grote bloedvaten door prikt. Je kan het beter wel door een ander laten doen, en diegene moet er wel aan denken dat de piercnaald er niet doorheen glijd, je moet behoorlijk hard duwen, vooral het laatste stukje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Zal ik er serieus op ingaan? Je tong is een spier. Dus compleet niet te vergelijken met wenkbrauw of oor. Als hij door foutief piercen opzwelt, kan hij je luchtwegen blokkeren. Zoek even met google op plaatjes van mislukte piercings, dan snap je wel dat je het echt niet zelf moet gaan doen.
perfecte leerlingquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef birdydontfly het volgende:
En jij wou jezelf gaan piercen voor een school opdracht?![]()
Het verschil is dat een piercer de apparatuur en de materialen heeft voor het steriel zetten van een piercing, een piercing is en blijft een open wond en daar wil je geen allerlei troep in en ontstekingen. Plus dat je wil dat de piercing op de juiste plaats komt te zitten, dat verschilt overigens per mens.. ligt aan je tong. Maar goed, je hebt ook de mogelijkheid om een piercing te laten zetten door een leerling maar dan met de juiste materialen en daar betaal je alleen het sierraad voor van ongeveer 10 euro.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:32 schreef MOD het volgende:
Whehe
Leuke reacties.
Niemand die het een goed idee vind, behalve als ik een roestige spijker pak of een nietmachine..
Neh ik heb het wel gezien, mn bedoeling van dit topic was om info te krijgen, en die heb ik gekregen.![]()
Ik zie er maar van af, ondanks dat ik het een beetje raar vind dat proffesionele piercers de zelfde gevaren met zich mee brengen. Natuurlijk hebben die jaren ervaring, maar het blijft een 'simpele' handeling, als je weet waar je op moet letten. Maar de gevaren blijven dus altijd, als je het nou bij een prof doet of bij je zelf(mits juiste procedure), imo.
Anyway, ik heb hier nog een ringetje liggen die ook wel voldoet
Mensen vragen om een foto, dus bij deze:
*Clique*
Bedankt voor de reacties en bezorgdheid![]()
Sponser mod![]()
Dan kan je inderdaad beter zelf je tong piercen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:34 schreef MOD het volgende:
Nou oke..
Tis een school opdracht en we gebruiken het nummer Breath van Prodigy.
Het moet een duistere clip worden met veel closeups en snelle shots, vieze dingen met een hoge "wtf-rating". Lekker ranzig dus
Om lekker te shockeren zegmaar
Met nog wat extra staal en schmink en dergelijk in mn gezicht en omstreken geeft meerwaarde vanwege vele close-ups, en het totaal beeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |