abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:43:13 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42506030
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

couldn't agree more with you!! heb het 3x op tv gezien waarna ik het hele eerste seizoen gedownload heb. Ben pas 4 afleveringen aant kijken maar het is absoluut een top serie. Ik vind The OC nog steeds overall beter tot nu toe! Maar ik denk (weet bijna zeker) dat de meeste mensen zich veel meer in OTH kunnen terug vinden dan in The OC waar het vehaal zich hoofdzakelijk in een ontzettend rijke omgeving afspeelt.
OTH is afwisselender. Niet elk jaar komen weer dezelfde dingen terug...
Dat vind ik leuker aan OTH
Volgens mij volgen alleen niet zo veel mensen in NL het...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_42507008
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

OTH is afwisselender. Niet elk jaar komen weer dezelfde dingen terug...
Dat vind ik leuker aan OTH
Volgens mij volgen alleen niet zo veel mensen in NL het...
Dat vind ik ook van OTH.
OC mist de spice die ze in de vorige seizoenen wel hadden.
Door het opeens laten doodgaan van een hoofdpersoon denk ik niet dat ze de serie redden, maar ja we zullen zien he.
Vooralsnog ben ik zeer tevreden over S4 van OTH, maar ja dat heeft nu een eigen topic dus ga ik daar nu ook naartoe
Ik ben een meisje!
pi_42516204
nieuwe seizoen begint bijna weer...
hoewel ik VM en LOST veeeel leuker vind ga ik dit toch ook wel weer volgen
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:37:53 #179
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42711169
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:39 schreef Wytze het volgende:
Jup 2 November beginnen ze weer. Voor de mensen die eerste aflevering willen lezen. zie www.tv.com
Gave première filmpjes ook .

Hier.
Whatever I want.
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:38:35 #180
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42711186
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:37 schreef PeRi het volgende:

[..]

Gave première filmpjes ook .

Hier.
Jaaa Alleen die broertjes
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:40:06 #181
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42711220
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:18 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Dat vind ik ook van OTH.
OC mist de spice die ze in de vorige seizoenen wel hadden.
Door het opeens laten doodgaan van een hoofdpersoon denk ik niet dat ze de serie redden, maar ja we zullen zien he.
Vooralsnog ben ik zeer tevreden over S4 van OTH, maar ja dat heeft nu een eigen topic dus ga ik daar nu ook naartoe
Ik moet eerlijk zeggen dat afgelopen seizoen wat minder was, maar ik heb er iig heel erg veel zin in volgend seizoen na het zien van de promo filmpjes. Wordt denk ik stukken beter. .
Whatever I want.
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:45:07 #182
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42711307
Oh no, gay dad beats slutty mum
pi_42712604
ik ben benieuwd of het wat wordt dit seizoen... Zoals het er nu naar uitziet wordt het niet echt boeiend.
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:01:20 #184
16082 Wytze
...Confidential
pi_42717203
franktic STFU

Ik ben excited, alleen ryan met dat korte haar. Echt can you be more gay.
En Taylor Wooohooo hottie
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_42718226
gelukkig zit Summer nog steeds in de serie
die maakt alles interresant! (en zonnig)

zozo net die filmpjes gezien
beloofd wel weer wat te worden!! Ryan met Marissa's ma?
die broertjes van Luke zijn echt vreselijk
Summer en Taylor daarentegen en natuurlijk Seth zijn weer grappig als altijd!

[ Bericht 55% gewijzigd door edejong op 16-10-2006 11:45:47 ]
pi_42721171
Ik vond Ryan met dat korte haar wel leuk eigenlijk. maar Seth blijft het leukst ! Ik ben echt de helft vergeten, dus ga binnenkort maar weer ff een paar afleveringen van S3 kijken. Maar ging Julie nou echt iets met Ryan doen zoals met Luke? Ik hoop 't niet voor 'm ..ook vind ik dat stomme kooi-vecht gedoe te dom voor woorden
pi_42721254
idd dat kooi gevecht past er echt totaal niet bij!!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:13:34 #188
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_42740192
ook enthousiast wordt van trailer

maar denk eerder dat ryan en julie afspreken om wraak te nemen op die gast die het ongeluk veroorzaakte. denk dat daar het vengeance gedeelte over gaat.

ook uit ryan vaak zijn emoties dmv agressie. daarom misschien die kooi gevechten, anders gaat ie in het wilde weg mensen neerslaan.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:18:08 #189
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42993820
quote:
OC premiere will stream freely
By Colin Mahan - TV.com
October 25, 2006 at 10:46:00 AM | more stories by this author

Orange County family drama will hit the Web a week early, for free.

The OC

Fox has announced it will stream the fourth-season premiere of The OC on the Internet beginning October 26, a full week before the November 2 TV airing. The stream will be free and ad-supported on the Web sites of Fox owned-and-operated stations and on the News Corp-owned site Myspace.com.

The network says it will also stream the second OC episode of the new season a week early, and that both episodes will remain on the Web for a week after they air on TV.

OC is the latest TV show to stream on the Web early for free. Previously Fox streamed a seven-minute preview of the Simpsons season premiere, and NBC previewed many of its new fall shows at NBC.com.

The OC suffered a ratings slump last season, and the show has even stiffer competition when it returns to the Thursday 9 p.m. spot this time around. In addition to CBS's CSI and NBC's Deal or No Deal, ABC has moved powerhouse Grey's Anatomy to the same time slot.
En dat is dus deze site: http://creative.myspace.com/VOD/oc/index.html

Alleen hij doet 't godverdegodverkutklotetering niet hier. Hij laadt en hij laadt en hij geeft zwart beeld. . !!!
Whatever I want.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:21:10 #190
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42993885
Ja, da's alleen weer voor Amerika.. GVD. Is met al die myspace series van Fox.
EN de DVD box van s3 hoort woensdag uitgekomen te zijn maar nergens issie te bekennen!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:22:52 #191
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42993920
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:18 schreef PeRi het volgende:

[..]

En dat is dus deze site: http://creative.myspace.com/VOD/oc/index.html

Alleen hij doet 't godverdegodverkutklotetering niet hier. Hij laadt en hij laadt en hij geeft zwart beeld. . !!!
Wat is dat nu weer voor iets gemeens. Hoezo. Waarom. Waarom gunnen ze me dit niet? Ik zit hier weg te kwijnen van frustratie. .
Whatever I want.
pi_42994320
Het zal wel geript zijn/worden en op torrents/usenet gepost worden hoor die aflevering. Ff kijken of het er al staat....

Hoop dat dit seizoen wel een stuk leuker wordt dan season 3, daar vond ik grotendeels weinig aan. Ik weet dat het nooit meer zo geweldig zal worden als season 1, maar het mag op zn minst wat beter zijn dan season 3. Einde van s3 boeide me ook vrij weinig, in tegenstelling tot die van s1.
pi_43005454
Ja dus, nu aan het downloaden...
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:44:24 #194
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43006961
Ik zag hem gisteren ook al langskomen, maar ik wacht wel op een kwaliteitsversie. Donderdag is het al zover!
nou ja, vrijdag pas dan aangezien ik nog steeds in NL zit....
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:21:36 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43007679
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Wytze het volgende:
franktic STFU

Ik ben excited, alleen ryan met dat korte haar. Echt can you be more gay.
En Taylor Wooohooo hottie
Taylor is lekker ja

Ik hoop alleen dat ze een beetje normaal doet. Dat overblije gedoe van vorig seizoen hoeft van mij niet zo. Het lag er iets te dicht bovenop. Als ze iets normaler is, dan kan het echt een lekker karakter zijn.
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:44 schreef Miguel het volgende:
Ik zag hem gisteren ook al langskomen, maar ik wacht wel op een kwaliteitsversie. Donderdag is het al zover!
nou ja, vrijdag pas dan aangezien ik nog steeds in NL zit....
Ik heb een versie die gewoon 360mb is zoals al de series. Dus volgens mij moet de kwaliteit best goed zijn. Tenminste, voor mij goed genoeg om van 2m afstand naar me 24" te kijken

Ik ben hem nu aan het downloaden dus ben benieuwd... Ik post zo wel hoe de kwali is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:57:24 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43008405
Ff gekeken net of het wat is, maar ik wacht wel tot volgende week. Het is net zoiets als de cam versie van een film dus dat schiet niet op. Gelukkig komt hij volgende week al op tv dus dan duurt het nog maar een dagje voordat hij op usenet staat

Als ik het goed heb ik de aflevering komende donderdag toch (in amerika dan he)

zou wel mooi zijn. Kan ik donderdag de nieuwe On Tree hill downloaden en dan vrijdag de nieuwe OC
pi_43012419
oe, eindelijk weer een serie erbij voor op vrijdag
had ik er nog niet zoveel, bij VM was er ook al zo'n preairing; en ja ook van baggerkwaliteit dus gewoon maar gaan wachten dan!
pi_43013906
eigenlijk alweer best lang geleden dat the oc liep. weet nog maar nauwelijks hoe het afliep met die crash. begrijp dat een nieuw seizoen ondertussen is begonnen?
Too much is never enough!
pi_43015803
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:09 schreef The6thgate het volgende:
eigenlijk alweer best lang geleden dat the oc liep. weet nog maar nauwelijks hoe het afliep met die crash. begrijp dat een nieuw seizoen ondertussen is begonnen?
2 nov is de eerste aflevering!
pi_43018982

*sniff

Newport is gewoon niet meer hetzelfde zonder Marissa, wel weer sterk begin met veel muziek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')