OTH is afwisselender. Niet elk jaar komen weer dezelfde dingen terug...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
couldn't agree more with you!! heb het 3x op tv gezien waarna ik het hele eerste seizoen gedownload heb. Ben pas 4 afleveringen aant kijken maar het is absoluut een top serie. Ik vind The OC nog steeds overall beter tot nu toe! Maar ik denk (weet bijna zeker) dat de meeste mensen zich veel meer in OTH kunnen terug vinden dan in The OC waar het vehaal zich hoofdzakelijk in een ontzettend rijke omgeving afspeelt.
Dat vind ik ook van OTH.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
OTH is afwisselender. Niet elk jaar komen weer dezelfde dingen terug...
Dat vind ik leuker aan OTH
Volgens mij volgen alleen niet zo veel mensen in NL het...
Gave première filmpjes ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:39 schreef Wytze het volgende:
Jup 2 November beginnen ze weer. Voor de mensen die eerste aflevering willen lezen. zie www.tv.com
Jaaaquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat afgelopen seizoen wat minder was, maar ik heb er iig heel erg veel zin in volgend seizoen na het zien van de promo filmpjes. Wordt denk ik stukken beter.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:18 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van OTH.
OC mist de spice die ze in de vorige seizoenen wel hadden.
Door het opeens laten doodgaan van een hoofdpersoon denk ik niet dat ze de serie redden, maar ja we zullen zien he.
Vooralsnog ben ik zeer tevreden over S4 van OTH, maar ja dat heeft nu een eigen topic dus ga ik daar nu ook naartoe
En dat is dus deze site: http://creative.myspace.com/VOD/oc/index.htmlquote:OC premiere will stream freely
By Colin Mahan - TV.com
October 25, 2006 at 10:46:00 AM | more stories by this author
Orange County family drama will hit the Web a week early, for free.
The OC
Fox has announced it will stream the fourth-season premiere of The OC on the Internet beginning October 26, a full week before the November 2 TV airing. The stream will be free and ad-supported on the Web sites of Fox owned-and-operated stations and on the News Corp-owned site Myspace.com.
The network says it will also stream the second OC episode of the new season a week early, and that both episodes will remain on the Web for a week after they air on TV.
OC is the latest TV show to stream on the Web early for free. Previously Fox streamed a seven-minute preview of the Simpsons season premiere, and NBC previewed many of its new fall shows at NBC.com.
The OC suffered a ratings slump last season, and the show has even stiffer competition when it returns to the Thursday 9 p.m. spot this time around. In addition to CBS's CSI and NBC's Deal or No Deal, ABC has moved powerhouse Grey's Anatomy to the same time slot.
Wat is dat nu weer voor iets gemeens. Hoezo. Waarom. Waarom gunnen ze me dit niet? Ik zit hier weg te kwijnen van frustratie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
En dat is dus deze site: http://creative.myspace.com/VOD/oc/index.html
Alleen hij doet 't godverdegodverkutklotetering niet hier. Hij laadt en hij laadt en hij geeft zwart beeld..
!!!
Taylor is lekker jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef Wytze het volgende:
franktic STFU
Ik ben excited, alleen ryan met dat korte haar. Echt can you be more gay.
En Taylor Wooohooo hottie
Ik heb een versie die gewoon 360mb is zoals al de series. Dus volgens mij moet de kwaliteit best goed zijn. Tenminste, voor mij goed genoeg om van 2m afstand naar me 24" te kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:44 schreef Miguel het volgende:
Ik zag hem gisteren ook al langskomen, maar ik wacht wel op een kwaliteitsversie. Donderdag is het al zover!
nou ja, vrijdag pas dan aangezien ik nog steeds in NL zit....
2 nov is de eerste aflevering!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:09 schreef The6thgate het volgende:
eigenlijk alweer best lang geleden dat the oc liep. weet nog maar nauwelijks hoe het afliep met die crash. begrijp dat een nieuw seizoen ondertussen is begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |