Kunnen wij je helpen, mocht je met vragen zitten, of mocht er iets falikant misgaan!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef sXe het volgende:
[..]
ja, en dat is ideaal voor de volgende GPD-meet![]()
[PP]quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb hem op video, misschien een idee voor de volgende GPD-meeting?
betamaxquote:
tof waar ??quote:
goed bezigquote:
negativequote:
of bierdrinken in de kroegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:15 schreef Zwansen het volgende:
stappen is voor homo's.
In Drenthe (en overijssel) gaan we gewoon bier drinken ofzo. Of naar de kroeg.
Nee, idd. In Purmerend vind je de shizzle. Of anders in A'dam.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Nouk het volgende:
Ja omdat je daar natuurlijk ook geen goede clubs hebt waar je echt kan stappen.
clubs .. wil je niet zo vloekenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Nouk het volgende:
Ja omdat je daar natuurlijk ook geen goede clubs hebt waar je echt kan stappen.
Ik wil best heen. Maar de leukste dingen zijn in het weekend, en dan ben je d'r niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, idd. In Purmerend vind je de shizzle. Of anders in A'dam.
Waar we nooit heen gaan.
Wel tof als je dan gewoon naar binnen komt. Daar droom ik altijd van.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
clubs .. wil je niet zo vloeken
een collegatje van mij is naar the pink elephant geweest ... dat schijnt nogal exclusief te zijn. Ze kreeg gratis drinken omdat degen met wie ze was de baas kende ... maar als je er anders naar binnen wil ben je verplicht 2 flessen chapagne a 1000 dollar stuk te kopen. (om mee te beginen dus) rare clubs
quote:this place is a joke..
Posted by fsween on 05/22/2006
done waste your time ...unless you know the owner , investor or Brad Pitt you are not getting in...
quote:
Dan noem je ook een club in een echte stad. Niet als in Amsterdam ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
clubs .. wil je niet zo vloeken
een collegatje van mij is naar the pink elephant geweest ... dat schijnt nogal exclusief te zijn. Ze kreeg gratis drinken omdat degen met wie ze was de baas kende ... maar als je er anders naar binnen wil ben je verplicht 2 flessen chapagne a 1000 dollar stuk te kopen. (om mee te beginen dus) rare clubs
Noord-Holland is echt wel leuk. A'dam is ook niet mijn idee van fantastisch, maar om af en toe heen te gaan wel okay.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan noem je ook een club in een echte stad. Niet als in Amsterdam ofzo.![]()
Die film toevallig nog gezien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Hihi american psycho maar eens lezen daar wordt het wereldje in NYC wel goed omschreven (alleen dan met jaren 80 mode maar toch) het idee wordt wel duidelijk zo leeg en alles draait alleen maar om geld
Nee de film heb ik niet gezien en als het ook maar iets op het boek lijkt dan wil ik het niet zien.quote:
of thuis thee drinkenquote:
hihi die gast is best scherpquote:Ze heb em epakt den kerl uut ensche
Den met een puntig voorwerp pony's en peerden hef mishandeld
Soms todat de dood erop is evolgd
Wak dr van begriep is dat e hey niet helemaal goed wies is ewest
wat mie logisch lek anders was e wel druk ewest met aandre dingen
[...]
Ohja de politie zei e hef ook nog een zwerver dood estoken int volkspark
maaja den landloper had geen fanclub en de pony's wel
nee man hypermodern !quote:
wel een perrier danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:26 schreef Nouk het volgende:
BB, geweldig, je houdt ons op de hoogte van de nieuwste trends!
Ik zit hier al aan het water. Hoe stylish verantwoord.
nee een spa kan hier ook nog omdat dat knetter duur is en bijna nergens te krijgenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:39 schreef Nouk het volgende:
Euhw. Kraanwater voldoet niet echt?
ja 10 over 4 niet echt tijd om te gaan slapenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef sXe het volgende:
Hm, het is een beetje vroeg om te gaan slapen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |