mocht je willen! weetje wel hoeveel werk er in mijn knappe smoeltje zit?! ik poets mn tanden bijvoorbeeld bijna elke dag!quote:
Jahjahquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:58 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
mocht je willen! weetje wel hoeveel werk er in mijn knappe smoeltje zit?! ik poets mn tanden bijvoorbeeld bijna elke dag!
nee sorry, hoofdpijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:04 schreef MidnightRambler het volgende:
Neuken?
gelukkig is dat bij jou UI niet zoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
dit is dus typisch een gevalletje aandacht-tekort! En het feit dat ie op zichzelf geilt maakt het er niet beter op...
preciesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:37 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
gelukkig is dat bij jou UI niet zo [afbeelding]
deze opmerking riekt naar jaloersheid.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
dit is dus typisch een gevalletje aandacht-tekort! En het feit dat ie op zichzelf geilt maakt het er niet beter op...
3 is wel erg weinig hoor, hier past er een hele vuist inquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:42 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
deze opmerking riekt naar jaloersheid.
ach, trek het je niet zo aan! niet iedereen kan zo'n geil smoeltje hebben natuurlijk. ik weet zeker dat jij weer andere kwaliteiten bezit, misschien passen er wel 3 vingers in je neus!![]()
Wij welquote:Op maandag 22 mei 2006 23:41 schreef Mustard_Man het volgende:
vinnik. kan er geen genoeg van krijgen.
tja, ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer je bij papa en mama in de huiskamer een enorme stijve krijgt van mijn pics.quote:
maar je krijgt dus wel een stijve?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef Lathund het volgende:
Jammer joh, ik woon niet meer thuis.
ik heet eigenlijk bob maar enkelen zien me ook als god dus in dat geval... ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Je schreeuwt zeker ook je eigen naam als je klaarkomt op fotos van jezelf??
quote:
Het was nodig, helaas kunnen de foto's nooit meer aanschouwd worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |