quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Radagast2005 het volgende:
Denk maar zo, als wij zeiknat worden, worden zij de vrouwen dat ook.
Ik denk omdat je 40.000 man kwijt moet kunnen...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef Rocho het volgende:
Waarom hebben ze zo'n gigantisch groot veld nodig voor 1 dagje? Ze zijn als sinds donderdag of vrijdag daar aan 't opbouwen!
Ik ga zelf trouwens ook wel, maar dan om te werken
Hahaha, dit herken ik! Ik ga namelijk ook niet! Terwijl ik wel fan ben....... Maar ik vond de show in de HMH in september zo tegenvallen. De selitst van deze tour vind ik ontzettend tegenvallen (ze spelen wel weer Dry County, maar goed daar heb ik ook genoeg bootlegs mee dus zet ik die wel opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zou eerst gaan maar had achteraf geen zin meer
Er staat een knipoog achter! Dacht je werkelijk dat ik dat als serieus argument had om over te slaan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:09 schreef Radagast2005 het volgende:
D'r liggen gewoon nu al mensen bij het Goffertpark![]()
Sonja27, wel een beetje raar argument van die bootlegs, want van elk nummer bestaan wel bootlegs, dus dan hoef je nooit meer nergens naar toe.
klopt.. eerste voorprogramma begint om 18.00 uur, vanaf 16.00 poorten openquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:37 schreef Radagast2005 het volgende:
Op het kaartje staat aanvang 18.00 uur, maar ik hoorde dat de poorten al om 16.00 open gaan.
dat andere bandje speelt geloof ik maar een kwartier ofzo.. dus nickelback zal rond half 7 beginnen denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:44 schreef -chefke- het volgende:
weet iemand hoe laat nickelback ongeveer begint want der komt ook nog iets van jong plaatstelijk talent wat komt spelen in het voorprogramma.
owkee merciequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat andere bandje speelt geloof ik maar een kwartier ofzo.. dus nickelback zal rond half 7 beginnen denk ik
volgens mij gaat om 16.00 uur de deuren open voor de fanclubleden o.i.d.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:02 schreef JeroenV het volgende:
Ik zag op de site van goffertpark dat het om 5 uur pas open gaat.
ow... oke.. En nu aanmelden heeft zeker geen zin meer he?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:04 schreef cptmarco het volgende:
[..]
volgens mij gaat om 16.00 uur de deuren open voor de fanclubleden o.i.d.
* checkquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:32 schreef Dom_Konijn het volgende:
Ik sta ingepakt klaar
*regenponchos
*Sterretjes![]()
*waterdichte modderstampers
*droge kleren mee voor terugweg
waar stonden jullie dan? Wij stonden ter hoogte van die masten en daar was het geluid al niet goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:55 schreef GeneralWong het volgende:
Jammer dat These Days en In and Out of Love niet werden gespeeld, voor de rest mogen we echt niet klagen. Superb show, goed geluid (waar wij stonden), goed weer, prima sfeer en velen malen langer dan dat ik had durven hopen. Dat Bells of Freedom blijft overigens echt een slap aftreksel van Bed of Roses, echt een afgrijselijk nummer.
-edit-
Wat een tergend stuk op de website van de Gelderlander:
http://www.gelderlander.nl/kunst/article369629.ece
Jammer dat de schrijver het nodig vond om hier en daar even te steken.
Livin'on a prayer & Have a nice day kende ik dan wel, bed of roses had ik 1x gehoord bij mn vriendin ("oooh romantisch nummer, moet je horen") rest kende ik dus niet. Maargoed ik wist pas 2 dagen voor het concert dat ik zou gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:28 schreef Sonja27 het volgende:
Euh.... Livin'on a prayer, Keep the fait, bed of roses, you give love a bad name, Bad medicine, Have a nice day.... Ken je die niet? Ernstige zaak!![]()
Gelukkig leven we in een vrij land en mag je helemaal zelf beslissen of je daar dan wel of niet heen gaat....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:46 schreef spacemangraig het volgende:
Bon Jovi en Nickelback op 1 avond, voeg daar Iron Maiden aan toe en je hebt mijn ultieme muzikale nachtmerrie.
Die van mij 2048x1536quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:38 schreef bolletje_25 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Orginele foto's zijn trouwens in 1600x1200![]()
Hehe.. maar 1600x1200 viel me nog lang niet tegen, die eerste 2 foto's zijn echt superscherpquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van mij 2048x1536
Maar daarintegen weet ik voor de helft ofzo nieteens wat het ding allemaal kan en heb ik niet echt vaste hand...![]()
Ze zijn mooi ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:51 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Hehe.. maar 1600x1200 viel me nog lang niet tegen, die eerste 2 foto's zijn echt superscherp![]()
Idd.. gelukkig heb ik genoeg foto's gemaakt, want er bleken er nogal wat bewogen te zijn.. Ach, dat ranzige bier ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zijn mooi ja.Ik vind het niet erg als ik ze niet superscherp heb, gelukkig zit er nog veel marge tussen superscherp en echt bewogen.
![]()
Interessante quote. Je 'bron' komt niet erg betrouwbaar over aangezien ik Lay your hands on me niet heb gehoord.... Ik was overigens niet super enthousiast over het concert, maar bovenstaand is gewoon geklets uit de nek.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoorde dat het nogal crappy was.....om te quoten: "Bon Jovi vond ik eigenlijk zo'n 75% bagger. Ik vroeg me ook af je je eigen nummers zo iets kunt aandoen als wat Jon gister deed. Het was gewoon te triest. Een paar nummers als bad Medicine, Lay Your Hands On Me, Wanted en Livin'on A Prayer waren wel super, maar de rest was op te huilen."
En dan druk je het nog zacht uit! Ze zouden zich moeten schamen dat ze ooit zoiets gemaakt hebben.....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:23 schreef Hills het volgende:
Allicht werden de This Left Feels Right nummers niet goed ontvangen, want die waren dan ook kut. Dat hele album is sowieso het kutste dat ze ooit uitgebracht hebben.
klopt, ik heb hem ook wel eens veel slechter horen zingen.....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:09 schreef Radagast2005 het volgende:
En die Jon klonk echt veel beter dan dat ie in 2003 deed.
Ik hoop het wel. Die van de HMH heb ik ook al teruggezien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:11 schreef -chefke- het volgende:
wie weet word het nog uitgezonden ergens.
Idd, iemand van ons moest ook een flesje afgeven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
btw wat een domme actie dat ze het drinken uit je tas gingen halen en voor je neus in die kliko gooien. Betaal je 2 euro voor een paar slokken cola of bier met water
.
Bij elk groot evenement doen ze dat. Dit is niet nieuw....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
btw wat een domme actie dat ze het drinken uit je tas gingen halen en voor je neus in die kliko gooien. Betaal je 2 euro voor een paar slokken cola of bier met water
.
De setlist bestond uit niks ?!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:54 schreef Sport_Life het volgende:
Nou .. niks. Enige goede nummer wat ze speelde was Someday geloof ik.
Oh leuk!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:29 schreef Radagast2005 het volgende:
Voor de liefhebbers, er staan een hele straal filmpjes op YouTube:
http://www.youtube.com/results?search=bon+jovi+nijmegen&search_type=search_videos&search=Search
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |