Dude.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:34 schreef Thrilled het volgende:
ok ik heb ervaring
naar aanleiding van een uitzending van spuiten en slikken werd ik toch nieuwsgierig. hoewel mijn anus een no-go gaatje is spoorde mn vriendin me aan om toch eens op zoek te gaan.. ik een condoom gepakt en om mn vingers gedaan (k blijf het goor vindenmja) en boven de wc gaan zitten..beetje shampoo als glijmiddel gebruikt en beetje met mn vingers erin.. langzaam steeds verder, wijsvinger+middelvinger moet je er toch vrij ver, zoniet helemaal in stoppen wil je je prostaat bereiken. Je voelt een zachte balvormig "iets" en als je daarop duwt/streelt krijg je het gevoel dat je moet plassen. Het was goed dat ik boven de wc zat want ik moest gelijk even wat urine dumpen
.. ik eventjes doorgegaan met masseren van mijn prostaat.. ik kreeg er een lichte erectie van maar het gevoel was te irritant om door te gaan of om een orgasme te krijgen. ik ben er maar mee gestopt en zelf gewoon normaal verder gegaan..
ik vind het persoonlijk niks, maar ik begrijp best dat mensen dit kunnen ervaren als geil/lekker... maar niet voor mij weg gelegd![]()
Dat moest ook wel een succes worden van geilheid.. lekker ontspannen met een condoom je vinger en shampoo in je reet jezelf bevoelen op de plee. Het ultieme anale genot..quote:
probeer het eens als je al geil bentquote:Op maandag 22 mei 2006 23:34 schreef Thrilled het volgende:
ok ik heb ervaring
naar aanleiding van een uitzending van spuiten en slikken werd ik toch nieuwsgierig. hoewel mijn anus een no-go gaatje is spoorde mn vriendin me aan om toch eens op zoek te gaan.. ik een condoom gepakt en om mn vingers gedaan (k blijf het goor vindenmja) en boven de wc gaan zitten..beetje shampoo als glijmiddel gebruikt en beetje met mn vingers erin.. langzaam steeds verder, wijsvinger+middelvinger moet je er toch vrij ver, zoniet helemaal in stoppen wil je je prostaat bereiken. Je voelt een zachte balvormig "iets" en als je daarop duwt/streelt krijg je het gevoel dat je moet plassen. Het was goed dat ik boven de wc zat want ik moest gelijk even wat urine dumpen
.. ik eventjes doorgegaan met masseren van mijn prostaat.. ik kreeg er een lichte erectie van maar het gevoel was te irritant om door te gaan of om een orgasme te krijgen. ik ben er maar mee gestopt en zelf gewoon normaal verder gegaan..
ik vind het persoonlijk niks, maar ik begrijp best dat mensen dit kunnen ervaren als geil/lekker... maar niet voor mij weg gelegd![]()
nee dank uquote:
ik lach je niet uit: je probeert het tenminste.. veel mensen roepen bij voorbaat al dat het niets isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee dank u
jullie kunnen me trouwens wel "uitlachen", maar ik ben tenminste een ervaring rijker
TMI dude TMIquote:
too*quote:
gatverdammequote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef badlittlegirl het volgende:
2 vingers.. en het voelt aan als de structuur van een walnoot...aan de kant van de buik
Je lust geen walnoten?quote:
dat is eigelijk ook bullshit, een walnoot is ribbelig, en de prostaat is glad, of ik heb tegen iets anders lopen duwenquote:
zeker wel, maar de structuur van een walnoot ergens in je aars klinkt ronduit ranzig, helemaal als je daar ook nog tegen aan moet hannesen...quote:
Respectquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee dank u
jullie kunnen me trouwens wel "uitlachen", maar ik ben tenminste een ervaring rijker
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef badlittlegirl het volgende:
2 vingers.. en het voelt aan als de structuur van een walnoot...aan de kant van de buik
A joh, met wat spuug of glijmiddel wil het best wel.....en tis nog lekker ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:45 schreef Camplo het volgende:
Respect voor Thrilled
Maar ehm, ik ga toch echt niet met me eigen vingers me reet in. Omfg hell no fuck damn.
Ik red nog liever de Dalai Lama uit een hoge boom.
mietjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:45 schreef Camplo het volgende:
Respect voor Thrilled
Maar ehm, ik ga toch echt niet met me eigen vingers me reet in. Omfg hell no fuck damn.
Ik red nog liever de Dalai Lama uit een hoge boom.
PH Neutrale badschuim dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:07 schreef 303Viper het volgende:
Zuur = PH 1 .... 7
Baze = PH 7.... 14
Zeep dus, is niet goed voor ingewanden.
Ik weet ook niet hoe je basisch echt schrijft maar ik hoop dat je het nu snapt
Moet ie wel PH neutraal zijn voor je endeldarm.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:18 schreef 303Viper het volgende:
Als je dan later een scheet laat dan wordt het een bellenblaas
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Moet ie wel PH neutraal zijn voor je endeldarm.
"mevrouw heeft u endeldarm-PH neutrale shampoo?"
PH neutraal = ph7 endeldarm of nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Moet ie wel PH neutraal zijn voor je endeldarm.
"mevrouw heeft u endeldarm-PH neutrale shampoo?"
Jij jonge onderzoeker.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef 303Viper het volgende:
[..]
PH neutraal = ph7 endeldarm of niet![]()
p.s. stront kan erg varieren in PH waarden tussen de 4.5 en 8.
Hé kut, weer een avondvullend programma down the drain.quote:Dit neemt niet weg dat je geen chemische troep in je aars moet spuiten!
Ik heb op school niks geleerd over de PH waarden van stront, kots en wat al niet meer. Anders had ik het zéker onthouden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:30 schreef 303Viper het volgende:
Gewoon naar school gegaan en een geheugen.... Ik kan er niets aan doen dat 90% van de mensen alles maar weer vergeet en een opleiding als een wegwerpaansteker ziet. Meestal krijg je van die idioote opmerkingen als "dat kun je ook opzoeken op internet" of "ik heb google".
Komop je hebt een lul -> gebruik die, je hebt hersens -> gebruik ze.
Nee hoor.quote:
Wat heb je precies gebruikt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:51 schreef Beach het volgende:
Nou ik heb het vandaag voor het eerst geprobeerd![]()
Eerst heel voorzichting en het voelt wel anders hoor![]()
Je verliest zeg maar de focus op je schwanz en het is meer op een andere plek naar mijn idee.
Klaarkomen was intenser.
Was wel ff trillen daarna![]()
Ik was aangenaam verrast van het effect.![]()
Of een meisje/vrouw regelen die dat effe voor je wil doen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat jammer dat je de prostaat niet van buitenaf kan stimuleren.Nu moet je moeilijk gaan doen en helemaal in je aarsch kruipen.
Ook goed.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Of een meisje/vrouw regelen die dat effe voor je wil doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |