Probeer jij ook altijd zo snel mogelijk klaar te komen met toeetsen?
Ik wel, want dan ben je stoer. Heel snel klaar komen met je tooeettss, en dan 'NJEKKK NJAAAA' roepen, want dan ziet iedereen dat jíj al klaar bent, en zij nog niet. En dan vinden zij jou stoer want jij bent klaar en zij niet.
Ik ga altijd als je na een half uur weg mag, meteen mijn blaadje inleveren, ook al ben ik eigenlijk nog niet klaar...Maar dat weten zij niet!!!111 Want ik ben stoer.
Ik zal het even illustreren, omdat sommige mensen niet zo stoer zijn dat ze het kunnen begrijpen:
Dit mokkeltje is niet stoer, zij is nog niet klaar.Iedereen vind haar nu niet stoer, maar wel lelijk. Stoere mensen zeggen TOOOOZZZ tegen haar, omdat zij nog niet klaar is met haar tó¤ts.
![]()
Hier zat een stoer iemand...Hij is nu klaar, en zit nu al lekker in de kroeg, stoer te zijn.
![]()
Nu zit hij in de kroeg, want hij is klaar..Zie hem even dit moment van genot pakken met zijn ogen dicht, als hij beseft hóe stoer hij wel niet is. Zijn jaloerse vriend probeert het te verbergen achter een chipje, maar ook van hém is te zien, hoe stoer hij zijn vriend wel niet vind.
Zijn jullie ook stoer? Willen jullie ook snel klaar zijn?