quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik kan Dora niet meer apart zien van die vreeeeeeeeeeeeeeeeselijke aap. Degene die daar de stem voor heeft ingesproken mogen ze van mij in het cement storten en dan midden in zee dumpen.
Geen Pippi.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef poemojn het volgende:
Mijn kinderen worden niet vernoemd naar tv-programma's (voor zover ik dat zelf in de hand heb)
Wij spreken elkaar over een jaar nog eensquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Sugar het volgende:
Ik vind Dora ook stom. En dat tekenfilmpje helemaal.
Mijn lievelingssprookje was Repelsteeltje, lijkt me niet echt een optie voor eventueel 2e kindquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat geweldig!Dat sprookje was mijn nr. 2 van lievelingssprookjes (nr. 1: Iwan en de vuurvogel), dus ik vond Kai ook erg leuk voor een jongen. Hebben we ook op ons lijstje gehad
(Iwan niet trouwens, dat was meer Iwan de Verschrikkelijke Naam
).
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:29 schreef Anitra het volgende:
en bedankt nu zit ik met dat liedje van de tofu's in mijn hoofd![]()
Jorinde en Joringel was "mijn" sprookje. Christan had zeer waarschijnlijk Yorinde geheten als de natuur er geen stokje voor gestoken hadquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef texelonia het volgende:
Mijn lievelingssprookje was Repelsteeltje, lijkt me niet echt een optie voor eventueel 2e kind![]()
Ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:30 schreef m@x het volgende:
De tofu's ken ik niet, kan je dat eten?
Isabel is heeeeeeeeel liefquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Billy voor een meisje is leuk en Holly ook vind ikJamie vind ik niks.
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater wil ik een Isabel.
Dat is correct.quote:
Dribbel is inderdaad nicequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:45 schreef texelonia het volgende:
Noah houdt van DribbelEn TikTak
Allebei verdraagzaam vind ik. De Teletubbies en Dora nemen we dan maar voor lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |