Minuutje te laat?quote:
Hebben Ze daarboven geen afwasmachine?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:24 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Minuutje te laat?
Weet iemand of ze donderdag toevallig ergens mega sale hebben, of super aanbiedingen ivm hemelvaat...
Moest ik ook al aan denken ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Start Of Authority![]()
zelfs met een M$ systeem heb je het al![]()
Ik zat als eerste bij Service Oriented Architecture maar die voetbalclub deed het ook wel aardig.quote:
Heb je de AR eigenlijk al?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:12 schreef richardgie het volgende:
Wat een pokke weer als ik dat zo bekijk de komende dagen zeg.Zal volgens mij voor de eerste keer zijn dat ik op motorkamp ga met regenpak,hoewel dat misschien wel weer een goed teken is
en de regen dan weer meevalt
.
Nee joh,ik ga er eerst mee schieten op de buitenbaan,om te kijken of het wat is.Het wapen opzich is gewoon goed dat wel,maar ik ben geen echte buitenbaan schutter.Heb het op het moment trouwens ook erg druk met het "redden"van het verenigingsgebouw(geldt uiteraard voor het hele bestuur)quote:
Ik dacht dat je dat allang achter de rug met het recente mooie weer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:23 schreef richardgie het volgende:
Nee joh,ik ga er eerst mee schieten op de buitenbaan,om te kijken of het wat is.Het wapen opzich is gewoon goed dat wel,maar ik ben geen echte buitenbaan schutter.
Oh wij zijn net gered begreep ik, pand is nu gekocht.quote:Heb het op het moment trouwens ook erg druk met het "redden"van het verenigingsgebouw(geldt uiteraard voor het hele bestuur).
Op de beurs werd dat nog extra gepromoot met kaartjes als 'neem 'm nu mee' en 'deze is van jou' etc. Het klinkt dan zo eenvoudig. Oké meenemen die hap.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
humm... de verleiding, wat gemeen
Buitenbaan is nog niet zo lang open,pas 3 weken geloof ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat allang achter de rug met het recente mooie weer.![]()
[..]
2 Oh wij zijn net gered begreep ik, pand is nu gekocht.Wat is er bij jullie aan de hand?
Geen geld uitgeven wat je niet in je zak hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ook zonde.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:12 schreef richardgie het volgende:
Buitenbaan is nog niet zo lang open,pas 3 weken geloof ik.
Dat kan inderdaad.quote:Bij ons is het zo dat het verenigingsgebouw eigendom is van S.V.Baarn,maar de grond van Baronnes van Heerdt.Op dit moment is het bosgrond,waar niet op gebouwd mag worden,maar zij wil het bestemmingsplan weizigen en er bouwgrond van maken.Het gevolg is dan dat het veel aantrekkelijker wordt om te verkopen,inclusief alle opstallen,die dus niet van haar zijn.Nu zal je denken van kan dat allemaal zo maar.Dat schijnt dus inderdaad te kunnen,en als ze echt kwaad wil kan ze zelfs eisen dat we de grond kaal opleveren,dus zonder gebouw.
Dat klinkt heel verleidelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Whaa ze hebben bij Lukas en Klamer nu een minibike in de folder![]()
Die is echt nodig voor mijn bedrijfje![]()
Als ik er VAART van maak, begin je zeker over boten enzo??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hebben Ze daarboven geen afwasmachine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |