Nee.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
Even heel erg offopic, maar is het vreemd als je je sofinummer uit je hoofd kent?
Wohaa ! Passen we even op ?!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
HEy fuck gek; ik heb ff een dikke deja-vu hier!
Sommige oudere sofi nummers bestaan nog uit 8 cijfers zoals die van mijn vader. Een nul ervoor lost alle problemen op.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:54 schreef Valid het volgende:
Hey,
Net was ik bezig met het aanvragen van een EasyBlue rekening bij de Postbank. Ze vragen op een gegeven moment om het sofi nummer van mij + van één van m'n ouders. Deze heb ik ingevuld en dan zegt hij dat het een geldig 9 cijferig sofinummer moet zijn, terwijl op de zorgpas van zowel mij als de rest van het gezin een 8 cijferig sofi nummer staat.
Wat klopt er niet?
Ik heb zoveel totaal nutteloze info in mn kop zitten dat ik er af en toe zelf een beetje moe van wordquote:Op maandag 22 mei 2006 19:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee.
Ik ken mijn sofinummer ook uit mijn hoofd.
haha ik wist niet waar die moest en zo was een snelle oplossing waarschijnlijkerquote:Op maandag 22 mei 2006 19:01 schreef deedeetee het volgende:
d'r zijn 2 bijna identieke topics hierover geopend door TS was eentje niet genoeg ?
He who has the most knowledge, gathers the most POENquote:Op maandag 22 mei 2006 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb zoveel totaal nutteloze info in mn kop zitten dat ik er af en toe zelf een beetje moe van word![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:02 schreef Valid het volgende:
[..]
haha ik wist niet waar die moest en zo was een snelle oplossing waarschijnlijker
Ik ken de mijne ook uit mijn hoofd hoor!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef vosss het volgende:
Even heel erg offopic, maar is het vreemd als je je sofinummer uit je hoofd kent?
Bij de burgers niet. Bij Belastingdienst/salarisadministraties/administratiekantoren etc welquote:Op maandag 22 mei 2006 19:01 schreef MaLo het volgende:
Het gekke vind ik ook dat dat BSN nog helemaal niet officieel in gebruik is!
Ik weet m ook uit mn hoofdquote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef vosss het volgende:
Is het vreemd als ik die van jou ook uit mijn hoofd ken ?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef vosss het volgende:
Neequote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |