Dit is een verdwenen vrouw. Zij woonde hier in de straat, schuin tegenover mijn huis. Helaas voordat ik hier kwam wonenquote:
Je zit helemaal fout. "Verdwenen vrouw" slaat alleen op het feit dat ze uit de Ruyschstraat verdwenen isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:29 schreef pyl het volgende:
Ze komt me verdraaid bekend voor ... een slachtoffer van een geweldsmisdrijf, inderdaad (dit laatste te lezen op politieambtenarentoon, inclusief verkeerde klemtonen) ...
De paskamermoord?
O dat zou ook zo maar kunnen. Het lijkt erop dat Diaan het daar even niet meer zag zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:40 schreef pyl het volgende:
Is dat Diaan op die overlevingstochtindewildernisfoto, of begrijp ik het verkeerd?
Ja, alsof ze ons via een plaatje iets wil vertellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
O dat zou ook zo maar kunnen. Het lijkt erop dat Diaan het daar even niet meer zag zitten![]()
Grmblquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:49 schreef pyl het volgende:
Hmmmm.... mooie foto. Het zou Frankie Fredericks kunnen zijn.
Misschien herken jij de Calimero's?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:57 schreef peaceman het volgende:
Ben ik weer.. ff liggen pitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |