abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38172425
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Mijn vrouw is Amerikaanse, ik ben dus voor de liefde gegaan. Of eigenlijk voor de heimwee die mijn vrouw had na jaren in Nederland gewoond te hebben.

Ik ben in ieder geval niet vertrokken uit Nederland vanwege de Marokkanen problematiek, en ik wil nogmaals bestempelen dat ik dat ook een echt totaal onzinnige reden vind om uit een land te vertrekken.

Je verlaat een land omdat je de mogelijkheid hebt tot een betere baan, wellicht omdat het belastingklimaat beter is, (of het klimaat algemeen met al die regen in Nederland), mischien verlaat je Nederland omdat je in Duitsland of België nog echt een huis kunt betalen, maar je vertrekt niet omdat een minderheid problemen in Nederland veroorzaakt, want immigrantenminderheden zul je overal tegenkomen.
oke oke oke ik snap je punt rustig , laten we het zo zeggen dat het een opsommig van problemen is waarom ik uit nederland ga waaronder die marrokanen problematiek een druppel teveel zou kunnen zijn in een al overvolle bak.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_38173040
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:33 schreef maartena het volgende:
Maar zoals ik eigenlijk al zei is de aanwezigheid van een minderheid in een land echt een KUL argument om te emigreren. Als je daar echt mee zit moet je in een klein dorpje op IJsland gaan wonen ofzo, of mischien het noorden van Finland ofzo.
Of je gaat gewoon in een dorp buiten de randstand wonen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:12:26 #178
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38173264
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:52 schreef sitting_elfling het volgende:
oke oke oke ik snap je punt rustig , laten we het zo zeggen dat het een opsommig van problemen is waarom ik uit nederland ga waaronder die marrokanen problematiek een druppel teveel zou kunnen zijn in een al overvolle bak.
Ik wil je alleen maar waarschuwen dat de Verenigde Staten niet het juiste land is als dat een van je redenen is om uit Nederland te vertrekken. Je zult dezelfde problemen hier net zo hard tegenkomen namelijk....alleen is de immigrant van een andere afkomst en maken ze in plaats van lekkere shoarma nu lekkere burrito's.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_38174402
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:12 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik wil je alleen maar waarschuwen dat de Verenigde Staten niet het juiste land is als dat een van je redenen is om uit Nederland te vertrekken. Je zult dezelfde problemen hier net zo hard tegenkomen namelijk....alleen is de immigrant van een andere afkomst en maken ze in plaats van lekkere shoarma nu lekkere burrito's.
whehe, agh amerika heeft voor mij genoeg voordelen. Of heb jij het daar niet zo naar je zin of weet je nu nog wat nadelen op te noemen waar je nu problemen mee hebt?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:51:24 #180
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38174839
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:
whehe, agh amerika heeft voor mij genoeg voordelen. Of heb jij het daar niet zo naar je zin of weet je nu nog wat nadelen op te noemen waar je nu problemen mee hebt?
Ik heb het hier prima naar mijn zin. En elk land heeft zo zijn voordelen en nadelen, geen enkel land is perfect, en dat geld ook zeker voor de VS. D'r zijn hele waslijsten aan nadelen (en voordelen) en ik ga daar nu geen lijst van maken. Het grootste nadeel van in een ander land wonen is dat ik mijn familie mis. Anders dan dat, kun je met de juiste instelling overal wel een mooi leventje opbouwen.

Persoonlijk erger ik me niet zo aan de Mexicanenproblematiek hier, maar als je in Nederland al problemen hebt met de Marokkanen dan kan ik je zo goed als garanderen dat je hier ook problemen gaat krijgen met de Mexicanen. Tenzij je ergens in the middle of nowhere gaat wonen in het midden/noorden van de VS.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_38175078
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:51 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik heb het hier prima naar mijn zin. En elk land heeft zo zijn voordelen en nadelen, geen enkel land is perfect, en dat geld ook zeker voor de VS. D'r zijn hele waslijsten aan nadelen (en voordelen) en ik ga daar nu geen lijst van maken. Het grootste nadeel van in een ander land wonen is dat ik mijn familie mis. Anders dan dat, kun je met de juiste instelling overal wel een mooi leventje opbouwen.

Persoonlijk erger ik me niet zo aan de Mexicanenproblematiek hier, maar als je in Nederland al problemen hebt met de Marokkanen dan kan ik je zo goed als garanderen dat je hier ook problemen gaat krijgen met de Mexicanen. Tenzij je ergens in the middle of nowhere gaat wonen in het midden/noorden van de VS.
whehe, agh .. NY is voldoende Ik hoef echt niet helemaal naar het westen Zolang ik maar beetje dicht bij nyse woon . En voor de rest is het weer ook niet alles daar in amerika
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:27:13 #182
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38176481
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

whehe, agh .. NY is voldoende Ik hoef echt niet helemaal naar het westen Zolang ik maar beetje dicht bij nyse woon
Welcome to Puerto Rico. In New York City, met zijn 8 miljoen inwoners, wonen bijna 2 miljoen mensen van "Latino" afkomst, waarvan het grootste deel afkomstig uit Puerto Rico.
quote:
The racial makeup of the city was 44.66% White, 26.59% Black or African American, 0.52% Native American, 9.83% Asian, 0.07% Pacific Islander, 13.42% from other races, and 4.92% from two or more races. Hispanic or Latino of any race were 26.98% of the population. 35.9% of the population was born outside the United States of America (18.9% born in Latin America, 8.6% Asia, 7.0% Europe). The ethnic makeup was 11.9% Jewish, 11.5% African-American, 9.8% Puerto Rican, 8.7% Italian, 5.3% Irish, 5.1% Dominican, 4.5% Chinese, 2.1% Asian Indian, 1.8% Filipino and 1.6% Korean.
En daar komt Nederland met zijn 10% allochtonen..... Je gaat naar een van de grootste multi-culturele aglomeraties van de Verenigde Staten, waar minder dan de helft van de inwoners blank zijn en 1/3e buiten de VS is geboren. Dat is natuurlijk helemaal geen probleem, ware het niet dat de problemen die zich voordoen rondom New York een stuk erger zijn dan wat de straatmarokkaantjes in Den Haag of Amsterdam uitvreten.

Wees dus voorbereid.... Je moet heel erg Multi-cultureel zijn (of zoals sommigen het in Nederland bestempelen: Mulit-kul) om in de grotere steden van de Verenigde Staten zonder dat je je ergerd aan dingen te kunnen leven, want je krijgt er dagelijks mee te maken. Dat merk je mischien niet bij een maandje vakantie, maar wel als je er een jaar woont.....;)
-
pi_38177907
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:27 schreef maartena het volgende:

[..]

Welcome to Puerto Rico. In New York City, met zijn 8 miljoen inwoners, wonen bijna 2 miljoen mensen van "Latino" afkomst, waarvan het grootste deel afkomstig uit Puerto Rico.
[..]

En daar komt Nederland met zijn 10% allochtonen..... Je gaat naar een van de grootste multi-culturele aglomeraties van de Verenigde Staten, waar minder dan de helft van de inwoners blank zijn en 1/3e buiten de VS is geboren. Dat is natuurlijk helemaal geen probleem, ware het niet dat de problemen die zich voordoen rondom New York een stuk erger zijn dan wat de straatmarokkaantjes in Den Haag of Amsterdam uitvreten.

Wees dus voorbereid.... Je moet heel erg Multi-cultureel zijn (of zoals sommigen het in Nederland bestempelen: Mulit-kul) om in de grotere steden van de Verenigde Staten zonder dat je je ergerd aan dingen te kunnen leven, want je krijgt er dagelijks mee te maken. Dat merk je mischien niet bij een maandje vakantie, maar wel als je er een jaar woont.....;)
whehe ik was niet veel van plan om rond rivaliserende bende's te lopen elke nacht tgaat me puur om het werk en de mogelijkheden die je in amerika hebt om te werken.
  donderdag 25 mei 2006 @ 01:17:39 #184
46960 StefanP
polemicist
pi_38187495
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:30 schreef RM-rf het volgende:
dat mensen in nederland wel degelijk gewoon eigen verantwoordelijkheid hebben en dat je ook in nederland gewoon _zelf_ beschikt over of je succesvol bent ....
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 25 mei 2006 @ 01:29:14 #185
46960 StefanP
polemicist
pi_38187782
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:09 schreef Dezz het volgende:

[..]

Yeah sure, de gemiddelde kwaliteit van leven is in de VS hoger, laat me niet lachen
Aangezien je ook niet zo van werken houdt, zou ik daar zeker niet heengaan. Veel minder vakantiedagen dan in Nederland!
Dat weet jij als student natuurlijk gewoon? Uit jarenlange ervaring neem ik aan?

De levensstandaard is hier als je een redelijke baan hebt, iets dat in ieders bereik ligt, inderdaad veel hoger. Ja, als je je highschool niet afmaakt dan verpest je het voor jezelf, dat is echter je eigen keuze. Maar wie ben ik? Jij weet het met je decennia ervaring in het buitenland natuurlijk beter.

3 weken vakantie is trouwens voldoende. Meer is helemaal niet goed voor de economie. Europa wordt nog wel een keer ruw wakker, met hun aversie tegen werken en 32-urige werkweken...

[ Bericht 1% gewijzigd door StefanP op 25-05-2006 01:59:10 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 25 mei 2006 @ 01:31:15 #186
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38187829
Mijn baas vatte het kort maar krachtig samen.

The USA is great! If you have a job. If you don't, well...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 25 mei 2006 @ 01:55:46 #187
46960 StefanP
polemicist
pi_38188327
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:13 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Dus als je ouders geen ruk hadden gedaan, dan was je zelf ook afgeschreven in jouw ideale wereld? Aangezien je loon niet hoog ligt zonder opleiding, je collegegeld + boeken + levensonderhoud + verzekeringen + huur zal moeten ophoesten elke maand, een fulltime studie zal moeten volgen.....jij kan dat makkelijk waarschijnlijk, maar ikzelf zou toch wel afgeschreven zijn op mijn 35e. En dan ben ik zelf nog cum laude door twee opleidingen gerolt. Denk even na voor dat je iets uitkraampt, dat ben je je ouders wel verschuldigd die ervanuit gaan dat je slim bent geworden door die door hun betaalde opleiding!

edit: in jouw wereld bepalen de geldvoorraden van de pappie en de mammie de kansen van slagen in het leven voor het kind. Echt eerlijkheid troef joh.
Onzin. Voor goede studenten zijn er in de VS beurzen en het niveau van highschool en college is hier bedroevend laag, dus elke Jan Lul met doorzettingsvermogen kan een hoog genoeg GPA opbouwen om voor zo'n beurs in aanmerking te komen. Verder is het de normaalste zaak van de wereld om een student loan te nemen als je en geen beurs krijgt en geen rijke ouders hebt. Bovendien denk jij bij "rijk" waarschijnlijk nog volgens Nederlandse normen, maar de salarissen in de VS liggen toch zeker 2x zo hoog waardoor een collegegeld van 10000$ veel makkelijker op te hoesten is.

Enneh, twee opleidingen cum laude afgerond? Als ik het aantal spelvauten in je post moet gaan tellen ben ik morgen nog bezig...
-Mark Steyn
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:16:35 #188
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_38191912
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef Igen het volgende:
Nederland haalt anders wel topscores bij de PISA-onderzoeken. Dit in tegenstelling tot Duitsland, waar men dan ook vaak jaloers naar het Nederlandse schoolsysteem kijkt.
Hoe het in Duistsland zit weet ik niet maar ik heb ervaring met de EUR, UVA, UU in NL en met universiteiten in Engeland, de VS en Frankrijk en daar steken de Nederlandse niet zo best tegen af. Ook vrienden die na een NL-HBO naar Belgie/ Engeland gingen voor een vervolgopleiding schrokken van het niveau.

Je hoort ook van mensne in de grensstreek die hun kinderen naar Belgie/ Duitse scholen sturen, nooit van Belgen die hun kinderen naar Nederlandse scholen sturen. Hoe zou dat toch komen?
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef Igen het volgende:
* Napalm: Kijk eens naar je sig: Rijnland Westfalen bestaat niet. Rijnland-Palts en Noordrijn-Westfalen wel.
Het is een citaat, daar kan ik moeilijk in gaan strepen is het niet?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:33:17 #189
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_38192358
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 01:55 schreef StefanP het volgende:
.
Vergeet niet dat Harvard e.d. duur (MIT=30.ooo) zijn maar dat zijn de Top-masters hier dadelijk ook. Een gewone state-university is helemaal niet zo duur.
Bijv Inidana state university in Bloomington:

Undergraduate - Required admission Summer I 2003 or after:
Instate Student
Above 18 hours $3,356.00 (= +- ¤2.700)
http://www.indstate.edu/controller/bursar/academic_fees.htm

Als je dan bedenkt dat de gemiddelde Amerikaan toch wel wat meer verdient dan de gemiddelde Nederlander dan is dat helemaal niet zoveel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Napalm op 25-05-2006 11:39:56 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_38192869
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:22 schreef maartena het volgende:
...
Raar? Nederland is het enigste westerse land ter wereld dat deze eis stelt aan huwelijks immigranten.
...
Klinkklare onzin: zoek de Deense regels er maar eens op na: je moet over een behoorlijke slok met geld beschikken, ouder zijn dan 24 en minimaal x jaar een relatie hebben. Noorwegen is nog moeilijker...
Danmark: more usefull every day!
pi_38193012
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:02 schreef Panzerknacker het volgende:
....
....
Het enige dat me echt tegenstaat aan Canada is poutine! http://en.wikipedia.org/wiki/Poutine
Ahhh u zit er pas 2 maanden, dat verklaart het e.e.a. Toen ik nog maar 2 maanden hier in Denemarken zat en toevalligerwijs 1 Nederlandse meid ontmoette en verder met buitenlanders optrok was het allemaal ook super. Zeker, mij hoorde je niet klagen over Denemarken. Lekker ze geven je de ruimte, rustige lui, geen gedring etc... Denemarken was goed.

Maar als je hier een anderhalf jaar zit en je gaat je realiseren dat het ook daadwerkelijk anderhalf jaar heeft gekost voordat jouw mede-handbal-spelers voorzichtig tegen je aan gaan praten, als je dan langzamerhand op gaat merken hoe arrogant bejaarden hier zijn, als je dan langzaam gaat merken hoe stil het hier is in de bus, dat iedereen altijd maar in zijn eigen wereldje leeft.... ja... dan wordt het anders.

Begrijp me goed: ik hoop dat je jouw heil vindt aldaar, maar kijk er niet té raar van op als je over een jaartje toch je ook gaat ergeren aan Canada en Canadezen
pi_38194518
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef Keksi het volgende:

[..]

Ahhh u zit er pas 2 maanden, dat verklaart het e.e.a. Toen ik nog maar 2 maanden hier in Denemarken zat en toevalligerwijs 1 Nederlandse meid ontmoette en verder met buitenlanders optrok was het allemaal ook super. Zeker, mij hoorde je niet klagen over Denemarken. Lekker ze geven je de ruimte, rustige lui, geen gedring etc... Denemarken was goed.

Maar als je hier een anderhalf jaar zit en je gaat je realiseren dat het ook daadwerkelijk anderhalf jaar heeft gekost voordat jouw mede-handbal-spelers voorzichtig tegen je aan gaan praten, als je dan langzamerhand op gaat merken hoe arrogant bejaarden hier zijn, als je dan langzaam gaat merken hoe stil het hier is in de bus, dat iedereen altijd maar in zijn eigen wereldje leeft.... ja... dan wordt het anders.

Begrijp me goed: ik hoop dat je jouw heil vindt aldaar, maar kijk er niet té raar van op als je over een jaartje toch je ook gaat ergeren aan Canada en Canadezen
Dat is een heel normaal proces waar bijna iedereen door heen gaat. Eerst is alles heel mooi, net een vakantie, dan gaan je dingen tegen staan en dan komt het breekpunt, kun je je mentaal aanpassen of krijg je heimwee. Als je dit trouwens allemaal van te voren weet gaat het een stuk makkelijker. Vaak heeft het namelijk te maken dat je allerlei gevoelens en irritaties krijgt die je niet begrijpt en waar je je tegen gaat verzetten waardoor je je zelf in een dal stort. Je moet proberen bepaalde nieuwe dingen te omarmen en je eigen ritme te vinden, vaak red je het dan wel gewoon.
pi_38197486
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:39 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat is een heel normaal proces waar bijna iedereen door heen gaat. Eerst is alles heel mooi, net een vakantie, dan gaan je dingen tegen staan en dan komt het breekpunt, kun je je mentaal aanpassen of krijg je heimwee. Als je dit trouwens allemaal van te voren weet gaat het een stuk makkelijker. Vaak heeft het namelijk te maken dat je allerlei gevoelens en irritaties krijgt die je niet begrijpt en waar je je tegen gaat verzetten waardoor je je zelf in een dal stort. Je moet proberen bepaalde nieuwe dingen te omarmen en je eigen ritme te vinden, vaak red je het dan wel gewoon.
Net een vakantie? Nou nee, je komt hier aan met niks anders dan je handbagage en de rest zoek je zelf maar uit. Kei- en keihard hebben we gewerkt om alles aan de kant te krijgen. Probeer je maar eens in te richten als je moet winkelen met een baby met een gevalletje jetlag..... Dat vakantiegevoel heb ik precies 2 dagen gehad en dat was toen we net geland waren.

Dat van die gevoelens en irritaties klopt, ik geloof dat ik daar recentelijk doorheen gegaan ben. Het was een paar dagen vervelend maar het ebt weg. De nieuwe dingen omarm ik zeker, net zoals mijn Canadese medemens, ik weet dat als ik Nederlanders op zou zoeken dat dat mijn integratie niet zou helpen. We hebben ons 3 jaar lang voorbereid, dus we wisten dat je dit soort dingen zou kunnen krijgen, je accepteert dat en gaat door.

Als ik met Nederlanders wil babbelen dan doe ik dat wel op Fok.

[ Bericht 4% gewijzigd door Panzerknacker op 25-05-2006 14:06:06 ]
pi_38198909
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef Panzerknacker het volgende:

Dat vakantiegevoel heb ik precies 2 dagen gehad en dat was toen we net geland waren.
Tja, elke fase is bij iedereen weer anders en korter of langer duren. Ik heb ook langer als een jaar elders gewoond en het was voor mij één grote lange vakantie, heerlijk.
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:42:30 #195
78918 SeLang
Black swans matter
pi_38198943
Ik weet nu hoe het voelt om analfabeet en allochtoon te zijn.
Al 3 jaar lang kan ik niks lezen. Dus als ik een formulier ofzo moet invullen moet ik altijd hulp vragen
Ik versta maar heel weinig van wat er om me heen gezegd wordt. Alleen in een face to face gesprek gaat spreken en verstaan redelijk.
En ik spreek soms weken/ maanden lang geen Nederlands. Maar ik kom wel dagelijks op Fok en kijk sommige NL TV programmas via internet (Nova, buitenhof, andere tijden, zembla, tegenlicht)

Voordeel is wel dat iedereen hier super vriendelijk en hulpvaardig is.
En geen agressie, geen vandalisme, geen asociaal en lomp gedrag, heerlijk eten, lage kosten, winkels zijn elke dag tot 22:00u open, mooie bergen net buiten de stad en prachtige vrouwen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_38201267
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]
Denk dat Scorpione meer bedoelt dat alles nieuw is. Je weg vinden in een ander land is idd super spannend en echt geweldig gaaf. Vond dat super leuk hier.

Maar laat ons weten hoe het je vergaat Panzerknacker... 3 jaar voorbereiding om naar Canada te gaan moet je een kleine voorsprong hebben gegeven. Maar vertel ons over een jaar hoeveel Canadese(!) vrienden je daar hebt etc.

Held og lykke!
pi_38202474
Daar heb je wel een goed punt. Maar het maakt me ook wel nieuwsgierig: Hoeveel Deense vrienden had jij dan na een jaar?
(Nee nee, geen leedvermaak, volgend jaar gaat mijn beste vriend op kamers en zit ik zelf met dat probleem!)

Overigens: er zit een spelfout in je sig: het is useful.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2006 16:41:33 ]
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:54:19 #198
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_38203038
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:39 schreef Igen het volgende:
Daar heb je wel een goed punt. Maar het maakt me ook wel nieuwsgierig: Hoeveel Deense vrienden had jij dan na een jaar?
Dat zegt toch niets, ben je een lekker wijf dan heb je na één avond stappen genoeg "vrienden", maak je in NL amper vrienden en werk je in het bejaardentehuis dan zal het daar ook niet makkelijk gaan.
pi_38203657
Ja ik snap ook wel dat het ook van jezelf afhangt. Inderdaad of je aantrekkelijk bent, maar zeker ook of je de taal goed spreekt.

Ik kan me nog herinneren dat in het eerste jaar het belang van in groepjes werken werd onderstreept. Toen vroeg ook een keer een buitenlandse student in gebrekkig Duits aan mij hoe ik als buitenlander dat toch had gedaan, zo'n groepje vinden - ik had wel een vermoeden: hij was dik en lelijk en sprak slecht Duits, ik niet zozeer beter. Maar na een half jaar bleken ook een aantal Duitse studenten buiten de boot te zijn gevallen, waarop dan een soort van groepje-maak-middag-voor-losers werd georganiseerd.

Maar ik mag toch wel gewoon nieuwsgierig zijn, hoop ik?

EDIT: Uiterlijk is irrelevant, heft meet met verhuizen opzich dan met emigratie te maken.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2006 21:47:44 ]
pi_38204893
quote:
Het aantal immigranten kwam uit op 92.000.
92.000 nieuwelingen!! Mijn God.

Weet iemand hoe dit getal is opgebouwd? Waar komen deze mensen vandaan? Dit zijn toch niet allemaal vluchtelingen uit Afrika en Irak mag ik hopen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')