quote:
Vandaag keuring Ogaragu bij Ajax
23 mei 2006, 09:08
Door: Klaas Jan van der Veen
Ajax versterkt zich vrijwel zeker met George Ogararu. De Telegraaf weet te melden dat de verdediger van Steaua Boekarest vandaag medisch zal worden gekeurd. De transfersom zou drie miljoen euro bedragen.
Ten Cate was eerder al positief over de speler. “Ik heb hem zelf één keer gezien, in het duel van Steaua tegen Heerenveen. Het leek me een goede speler. Andere mensen binnen Ajax hebben hem vaker aan het werk gezien en zeggen dat het absoluut een versterking zou zijn. Ik vind dat je zo'n speler dan moet proberen te halen”, zo verklaarde Ten Cate zondagavond in Studio Voetbal.
Ogaragu moet in Amsterdam de opvolger worden van Hatem Trabelsi. Ajax probeert eveneens Edgar Davids, Kriztian Nemeth en Gabri te contracteren. De speler van Barcelona lijkt echter vanwege de financiën niet haalbaar.
bron3 miljoen dus, hoop dat hij dat geld dubbel weer terug verdiend.
Kan niet wachten tot het nieuwe seizoen
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.