Zo lijkt die net op Ruud van Nistelrooyquote:Op maandag 22 mei 2006 15:23 schreef most_wanted het volgende:
Het WK komt er weer aan, en onze jongens worden begeleid door Marco Van Basten die er natuurlijk weer goed moet uitzien.
TS Begint:
[afbeelding]
Jullie kunnen het vast stukken beter.![]()
Orgineel.
Wat weet jij daar nou van, Néwb.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef MidnightRambler het volgende:
Duidelijk kuttopic.
Van Basten pimpen is niet eens grappig.
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:43 schreef Pruttelkroam het volgende:
Nou vooruit dan maar!
[afbeelding]
Van Basten in de traditionele Lederhosen![]()
doe het lekker zelf!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
* Wachten op van Basten op de brommer van maikuuul
klinkt toch gezelligquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:48 schreef Eddy_Huntington het volgende:
VAN BASTEN ROT OP VUILE NAZI
KLOOTZAK
IK ZAT ME 8 JAAR TE VERHEUGEN op het wk maar door deze lapzwans heb ik er helemaal geen zin meer an.
Ik zie een leuk pimpidee in je post. Wil je hem uitwerken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:48 schreef Eddy_Huntington het volgende:
KLOOTZAK
IK ZAT ME 8 JAAR TE VERHEUGEN op het wk maar door deze lapzwans heb ik er helemaal geen zin meer an.
Jij bent als klein kind verkracht door Van Basten?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:48 schreef Eddy_Huntington het volgende:
KLOOTZAK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |