abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43838564
Ohja en dan vergeet ik zelfs mijn favoriete nummers van al de albums neer te zetten

Asbury
Niet genoeg geluisterd, maar momentele favoriet is toch echt 82nd street. Heerlijke gevoel krijg ik erbij

Wild, Innocence, E-street
Kitty's Back.

Born to Run
Dan toch maar Thunder Road. Dat en het titelnummer zelf zijn natuurlijk gewoon goed...De rest vind ik gewoon soso

River
The River natuurlijk Beste nummer van BS...Kan er niet over uit. STaat zelfs in de top 10 van mijn favoriete nummers allertijden...Heeft niet alleen emotionele waarde maar is gewoon gewoon fantastisch.

Darkness
Ken Darkness echt vrijwel niet...moet die misschien toch eens gaan luisteren

Nebraska
Mooi album met mooie nummers...Vind het alleen erg traag...Favoriete nummer toch State Trooper

Born in the USA
Geweldig
Toch het titelnummer zelf wat mij altijd aan het swingen zet....maar Glory Days en Im Goin'Down moeten ook genoemd worden!

Tunnel of Love
Al sla je me dood..Ik kan er geen uitkiezen...Doe toch maar Brilliant Disguise

Human Touch
Human Touch zelf

Lucky Town
Better Days...Heerlijk blij en geweldig nummer.

Tom Joad
Vind het gewoon één nummer eigenlijk, het hele album

The Rising
Let's Be Friends Skin to Skin....Dit is hét nummer waar ik me blij van ga voelen!!!

D&D
Het titelnummer...(Ben wel erg voor de titelnummers van Bruce )

Seeger Sessions
Mary Don't You Weep !
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43838623
Leuk dat je voor Devils and Dust gaat
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_43838665
Waarom zijn lijstjes maken toch zo leuk???
Kwam er trouwens wel bij achter dat ik eigenlijk een heleboel albums nog helemaal niet goed ken. Vooral die oudere
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43838888
De ouder oudere bedoel je?

Ga ze luisteren! Ik ken Ashbury Park en The Wild, etc, eigenlijk helemaal niet. Schande, schande. Maar cd's zijn zo duur he .
pi_43838924
Springsteen was een van de prominente gasten bij Roy Orbison & Friends - Black & White Night...

Dit is de registratie van een live-optreden van Roy Orbison met Bruce Springsteen, Elvis Costello, k.d. Lang, Tom Waits, Bonnie Raitt, Jennifer Warnes, T-Bone Burnette, Jackson Browne, J. D. Souther en Elvis Presley's TCB band met meesterlijke gitarist James Burton.

Springsteen zingt de tweede stem op enkele nummers en mag een aantal gitaarsolo's doen. De DVD van Black & White Night telt zeventien nummers en is voorzien van geluid in Dolby Digital 5.1 en DTS Surround Sound. De DVD kost iets meer dan een tientje (afhankelijk van waar je hem koopt, uiteraard)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43838957
Dream, dream, baby!
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:19:03 #282
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_43839208
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
De ouder oudere bedoel je?

Ga ze luisteren! Ik ken Ashbury Park en The Wild, etc, eigenlijk helemaal niet. Schande, schande. Maar cd's zijn zo duur he .
Op sites als play.com en cdwow.com zijn de oudere CD's van Bruce Springsteen voor nog net geen 10 euro te koop incl bezorgkosten. Voor cdwow zijn er nog al eens kortingsbonnen / codes te vinden op internet, waardoor er nog 1 a 2 euro af gaat.

Je hebt dit topic trouwens een leuke boost gegeven. Leuk om de verschillende lijstjes te zien ik hoop dat er nog meer komen
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_43839213
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dream, dream, baby!
't is geen Springsteen muziek, maar Orbison is natuurlijk wel een muzikant die behoorlijke invloed heeft gehad op zijn muziek, dus interessant...

Maar alle gasten spelen duidelijk een bijrol. Orbison zingt steeds de eerste stem...
k.d. Lang, die met Orbison een nieuwe versie van het nummer Crying heeft opgenomen, werd (zoals meer mensen) gedegradeerd tot achtergrondzangeres en ze staat er met een grijns tot achter haar oren... Dan mogen ze The Big O ook wel heel erg graag, lijkt me dan...

Springsteen is de meest prominente gast, daarna komt gitarist James Burton.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:25:38 #284
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_43839364
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

't is geen Springsteen muziek, maar Orbison is natuurlijk wel een muzikant die behoorlijke invloed heeft gehad op zijn muziek, dus interessant...
Uit Thunder Road:
quote:
The screen door slams
Mary's dress waves
Like a vision she dances across the porch
As the radio plays
Roy Orbison singing for the lonely
Hey that's me and I want you only
Don't turn me home again
.....
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_43839373
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Maar alle gasten spelen duidelijk een bijrol. Orbison zingt steeds de eerste stem...
k.d. Lang, die met Orbison een nieuwe versie van het nummer Crying heeft opgenomen, werd (zoals meer mensen) gedegradeerd tot achtergrondzangeres en ze staat er met een grijns tot achter haar oren... Dan mogen ze The Big O ook wel heel erg graag, lijkt me dan...

Springsteen is de meest prominente gast, daarna komt gitarist James Burton.
Dream dream baby is toch het nummer waarop Bruce meezingt? Daarom riep ik het. Roy Orbinson is absoluut erg interessant, zo interessant dat deze dvd al een poos bij de muziekdvd's staat thuis
pi_43839410
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:19 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

Op sites als play.com en cdwow.com zijn de oudere CD's van Bruce Springsteen voor nog net geen 10 euro te koop incl bezorgkosten. Voor cdwow zijn er nog al eens kortingsbonnen / codes te vinden op internet, waardoor er nog 1 a 2 euro af gaat.

Je hebt dit topic trouwens een leuke boost gegeven. Leuk om de verschillende lijstjes te zien ik hoop dat er nog meer komen
Oh, die sites ga ik eens bekijken dan! Morgen, het is nu bedtijd

Dank je wel, ik hoop het ook! Vooral leuk als mensen er een motivatie bij zetten natuurlijk .
pi_43839684
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dream dream baby is toch het nummer waarop Bruce meezingt? Daarom riep ik het. Roy Orbinson is absoluut erg interessant, zo interessant dat deze dvd al een poos bij de muziekdvd's staat thuis
ah, excuus... Hij zingt idd mee op Dream Baby, maar ook bij Uptown... Hij heeft solo's bij oa Go Go Go (Down The Line) en Ooby Dooby... en natuurlijk bij Pretty Woman.
pi_43843437
Greetings:
1) Growin' Up
2) Blinded

The Wild:
1) Incident
2) 4th of July (Sandy)
3) Rosalita

Born To Run:
1) Thunder Road
2) Born To Run
3) Jungleland
4) Backstreets (mag niet ontbreken)

Darkness (één van mijn favo albums, dus dit wordt een lastige):
1) Darkness
2) Racing In The Street
3) Badlands
4) The Promised Land
5) Factory

The River (en nog maar een favo album):
1) The River
2) Shit, dit is echt niet te doen...Independance Day, Ties That Bind, Jackson Cage, I Wanna Marry You, Point Blank, Fade Aaway, Stolen Car, Wreck On The Highway...

Nebraska:
1) Highway Patrolman (waarop de film The Indian Runner met Vigo Mortenson is egbaseerd, schitterende film!)
2) Atlantic City
3) My Father's House

BITUSA:
1) No Surrender
2) My Hometowm
3) Dancin In The Dark
4) Bobby Jean

Live 75-85:
1) The River (man, wat een intro!! Brok in mijn keel, every single time!)
2) Thunder Road (akoestische versie)
3) Because The Night
4) Jersey Girl

Tunnel Of Love:
1) Tougher Than The Rest
2) Brilliant Disguise
3) One Step Up
4) Tunnel Of Love
5) All That Heaven Will Allow

Human Touch:
1) I Wish I Were Blind
2) Human Touch
3) Roll Of The Dice
4) Real World (zou hier veel hoger staan als Bruce aan de Acoustic Tales-versie zou hebben vastgehouden)

Lucky Town:
1) Book Of Dreams
2) Better Days
3) Fall Behind
4) My Beautiful Reward

Ghost of Tom Joad (deze wordt erg makkelijk!):
1) Tom Joad

Tracks/18 Tracks (mijn favo nummers staan op beide albums, dus vandaar maar in één lijstje):In willekeurige volgorde: The promise, Back In Your Arms, Sad Eyes, Janey, Don't You Lose Heart, My Love Will Not Let You Down, Hearts of Stone, Rendezvous

LINYC:
1) American Skin

The Rising:
1) Worlds Apart
2) The Rising
3) Sunny Day
4) Lonesome Day
5) Countin' On A Miracle
6) Mary's Place

The Essential (disc 3, rest zou herhaling zijn):
1) From Small Things
2) County Fair
3) None But The Brave
4) Code Of Silence

D&D:
1) Long Time Comin'
2) Devils & Dust
3) Leah
4) Maria's Bed

Seeger Sessions (additional version):
1) How Can A Poor Man
2) John Henry
3) Pay Me My Money Down
4) Eyes On The Prize

[ Bericht 2% gewijzigd door Fargo op 24-11-2006 09:52:33 ]
pi_43843605
Nog even over de aanvulling van de collecties. Als je een keer naar een regiomeeting gaat bij jou in de buurt, dan zijn er standjes genoeg die officieel materiaal tegen lage prijzen verkopen. Waar ik elk jaar heen ga (Eindhoven, Boston Pub), daar staat een stand en die verkoopt oudere albums in setjes van drie, dus bijvoorbeeld The Wild, Greetings en Nebraska voor een euro of 15 ofzo. Zo heb ik mijn verzameling destijds ook aangevuld.

Moet je in januari maar even richting het Brabantse land komen, Devil!
pi_43846480
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:45 schreef Fargo het volgende:
Fargo die hier van elk album zijn favoriete nummer moest noemen, maar maar gewoon hele albums opnoemde.
Wat snap je niet aan 1 favoriet nummer? Nah, 't is een leuke lijst!

Waarom is TGOTJ zo makkelijk?

Ik heb Tracks zelf niet, m'n moeder wel, en daarvan vind ik ook die nummers die jij noemt super. Eigenlijk kan ik m'n hele lijstje wel weer veranderen, want ik denk: "Oh, maar dát nummer is ook geweldig!" The Factory bijvoorbeeld op Darkness, en ook van The River vind ik veel andere nummers leuk. Feel good liedjes.

I'm a rocker baby, I'm a rocker.

Highway Patrolman van Nebraska had ik ook niet anders verwacht. Hoe vaak jij

Me and Franky laughin' and drinkin' nothin' feels better than blood on blood
Takin' turns dancin' with Maria as the band played "Night of the Johnstown Flood"

niet hebt gebruikt
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:55 schreef Fargo het volgende:
Nog even over de aanvulling van de collecties. Als je een keer naar een regiomeeting gaat bij jou in de buurt, dan zijn er standjes genoeg die officieel materiaal tegen lage prijzen verkopen. Waar ik elk jaar heen ga (Eindhoven, Boston Pub), daar staat een stand en die verkoopt oudere albums in setjes van drie, dus bijvoorbeeld The Wild, Greetings en Nebraska voor een euro of 15 ofzo. Zo heb ik mijn verzameling destijds ook aangevuld.

Moet je in januari maar even richting het Brabantse land komen, Devil!
Welk deel van de afstand Groningen - Eindhoven snap je niet?
pi_43847288
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 1 favoriet nummer? Nah, 't is een leuke lijst!

Waarom is TGOTJ zo makkelijk?

Ik heb Tracks zelf niet, m'n moeder wel, en daarvan vind ik ook die nummers die jij noemt super. Eigenlijk kan ik m'n hele lijstje wel weer veranderen, want ik denk: "Oh, maar dát nummer is ook geweldig!" The Factory bijvoorbeeld op Darkness, en ook van The River vind ik veel andere nummers leuk. Feel good liedjes.

I'm a rocker baby, I'm a rocker.

Highway Patrolman van Nebraska had ik ook niet anders verwacht. Hoe vaak jij

Me and Franky laughin' and drinkin' nothin' feels better than blood on blood
Takin' turns dancin' with Maria as the band played "Night of the Johnstown Flood"

niet hebt gebruikt
[..]

Welk deel van de afstand Groningen - Eindhoven snap je niet?
Oh, één favo nummer? Dat was me even ontgaan...dacht dat het gewoon om favorieten ging Voor niks mezelf zo uit lopen sloven

The Ghost Of Tom Joad is zo makkelijk omdat dit album zelfs direct na de release slechts twee of drie keer in mijn CD-speler heeft gezeten. Ik heb er helemaal niks mee en vind het oervervelend saai Het titelnummer kan me dan nog wel bekoren, maar de rest mag van mij zo de prullenbak in...

Tracks is geweldig, heerlijke luistermuziek. Maar The River blijft toch mijn favoriete album. Wat luistert dat album heerlijk weg zeg! Alleen maar leuke nummers, geen enkel skip-moment! Prachtig... Feel good-liedjes, mooi verwoord!

Pfff, Highway Patrolman, wat een nummer!! Wat een tekst en heerlijk hoe Bruce het nummer ingetogen ten gehore brengt! Mooie clip en zo vaak gebeurt het niet dat er een film gemaakt wordt die gebaseerd is op een nummer...eerder andersom Maar geweldig nummer, woorden schieten tekort voor zo'n meesterwerk

Tsja, Groningen - Eindhoven...maar dan zie je wel mij, een hoop TLU-ers, een goede band, leuke standjes (in de zin van kraampjes met Bruce-gerelateerde artikelen, voordat hier weer commotie over ontstaat ) en ik had gehoopt dat je dat wel voor me over had na al die mooie jaren van vriendschap
pi_43848004
Ik wist dat trouwens helemaal niet, van die film. Heb net even op Youtube gezocht, en daar vind ik wel beelden van de film met Highway Patrolman eronder. Lijkt me niet helemaal mijn type film, maar eigenlijk hóór ik m nu te kijken hè? En Viggo Mortensen .
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:22 schreef Fargo het volgende:

[..]

Tsja, Groningen - Eindhoven...maar dan zie je wel mij, een hoop TLU-ers, een goede band, leuke standjes (in de zin van kraampjes met Bruce-gerelateerde artikelen, voordat hier weer commotie over ontstaat ) en ik had gehoopt dat je dat wel voor me over had na al die mooie jaren van vriendschap
Hey, dit riekt naar chantage!

Zeg, die commotie over dat woord, die had je toch niet van MIJ verwacht?
pi_43848426
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wist dat trouwens helemaal niet, van die film. Heb net even op Youtube gezocht, en daar vind ik wel beelden van de film met Highway Patrolman eronder. Lijkt me niet helemaal mijn type film, maar eigenlijk hóór ik m nu te kijken hè? En Viggo Mortensen .
[..]

Hey, dit riekt naar chantage!

Zeg, die commotie over dat woord, die had je toch niet van MIJ verwacht?
Zullen we anders...euhh...een keer...euhh, nou..je weet wel! En wat heeft Viggo wat ik niet heb? Beetje een donkere film, maar wel supermooi. Wil hem je wel een keer opsturen. Van wat voor films houd je dan?

Nee, ik had van jou natuurlijk geen commotie cq. verwarring verwacht. Wat denk je wel niet? Ik heb je hoog zitten, hoor!
pi_43848848
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:07 schreef Fargo het volgende:

[..]

Zullen we anders...euhh...een keer...euhh, nou..je weet wel! En wat heeft Viggo wat ik niet heb? Beetje een donkere film, maar wel supermooi. Wil hem je wel een keer opsturen. Van wat voor films houd je dan?

Nee, ik had van jou natuurlijk geen commotie cq. verwarring verwacht. Wat denk je wel niet? Ik heb je hoog zitten, hoor!
Ik heb gehoord dat slowchatten niet meer mag, dus heb hier Dag David, ben je nog steeds op weg naar nergens? gereageerd!
pi_43849587
Aangezien ik nog nooit een live concert heb meegemaakt moet ik (en ook als ik het wel had meegemaakt ) natuurlijk een dvd van een concert kopen..Maar wat is dan dé aanrader? New York?
pi_43849915
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:47 schreef Norrage het volgende:
Aangezien ik nog nooit een live concert heb meegemaakt moet ik (en ook als ik het wel had meegemaakt ) natuurlijk een dvd van een concert kopen..Maar wat is dan dé aanrader? New York?
New York of Barcelona. Beide vind ik erg goed, maar zijn wel anders qua sfeer. New York is wat ingetogener, is de nadruk door de regie (Bruce) wat meer gelegd op de zang en de muziek. Bij het concert in Barcelona komen er veel meer sfeerbeelden van het publiek en is de massa ook meer hoorbaar, vind ik. New York is dus erg mooi, maar straalt wat meer rust uit dan Barcelona.
pi_43874933
Hey mensen,

Bij mij is het er gewoon ingeslopen, door ouders die stelselmatig Springsteen opzetten. Toen ik een foetus was, een pas geboren baby, een peuter, een kleuter.... enzovoort, enzovoort.
Nu ben ik 26 en ken (uiteraard) het hele repertoire. Het interessante vind ik, dat ik niet per definitie een favoriet album heb. Naar mijjn mening heeft Springsteen de fases in zijn leven en dus ook het ouder worden, heel goed kunnen beschrijven met zijn muziek. Om die reden is momenteel Born To Run voor mij de meest aansprekende titel.

Op Born to Run hoor ik iemand zingen, die afscheid aan het nemen is van zijn jeugd. Iemand die er nog midden in zit, maar het al v an een afstand kan beschrijven. Een nummer als Backstreets kan echt door mijn hoofd spoken. Als ik dat hoor, dan moet ik ook terugdenken aan hoe je dacht dat het voor altijd was met je meisje. Dat "wij tegen de rest gevoel". Voor mij hoort dat echt typisch bij de onstuimigheid van je jeugd. Backstreets is echt HET nummer zoals een 25 jarige dat kan schrijven.

De liefde beschrijft hij op Tunnel of Love vanuit de verliezer van half 30 die teveel klappen heeft gehad, maar het nooit zal opgeven. Er staan zulke pure liedjes op. One Step Up, Tougher Than The Rest en ook mijn favoriet Brilliant Disguise. Ik noem die twee, Born to Run en Tunnel of Love, omdat het in mijn ogen mooi aangeeft hoe de natuurlijke ontwikkeling van eens mens zo mooi beschreven wordt. Tunnel of Love kan je niet schrijven op je 25e. Maar Born to Run schrijf je niet meer als je tegen de 40 gaat lopen.

Als ik mijn ouders hoor, dan kunnen die The Rising vele malen meer waarderen dan ik. En ik weet stiekem al, dat het kwartje bij mij vroeg of laat gaat vallen. Soms lijkt het of ik er nog niet aan toe ben. Dat maakt de muziek en de teksten heel speciaal. Er zijn maar weinig artiesten die dit zo kunnen. Het kan ook alleen als je je heel bewust bent van jezelf en van de tijd waarin je leeft. Maar weinig mensen hebben dat helaas.
Maar goed, ik wil toch ook een favoriet nummer noemen en dat is misschien niet voor altijd, maar momenteel is voor mij de live versie van Independence Day toch wel het meest belangrijk. Hoe daar de band met zijn vader wordt beschreven is zo ontroerend en zeer herkenbaar voor mij. De verschillen zijn te groot, maar hij vergeeft hem. Het is ook weer het bewust zijn van de tijd, van jezelf en van anderen. Het mooiste is toch wel 'We wouldn't change this thing, even if we could somehow'. Zo zijn er nog honderden teksten waarvan ik denk 'dat had ik best zelf willen schrijven'
Maar het lezen van een ander is ook niet verkeerd. Zolang het maar op papier is gezet door iemand, dan is het goed.

pi_43890802
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:30 schreef Joostebrood het volgende:
Hey mensen,

Bij mij is het er gewoon ingeslopen, door ouders die stelselmatig Springsteen opzetten. Toen ik een foetus was, een pas geboren baby, een peuter, een kleuter.... enzovoort, enzovoort.
Nu ben ik 26 en ken (uiteraard) het hele repertoire. Het interessante vind ik, dat ik niet per definitie een favoriet album heb. Naar mijjn mening heeft Springsteen de fases in zijn leven en dus ook het ouder worden, heel goed kunnen beschrijven met zijn muziek. Om die reden is momenteel Born To Run voor mij de meest aansprekende titel.

Op Born to Run hoor ik iemand zingen, die afscheid aan het nemen is van zijn jeugd. Iemand die er nog midden in zit, maar het al v an een afstand kan beschrijven. Een nummer als Backstreets kan echt door mijn hoofd spoken. Als ik dat hoor, dan moet ik ook terugdenken aan hoe je dacht dat het voor altijd was met je meisje. Dat "wij tegen de rest gevoel". Voor mij hoort dat echt typisch bij de onstuimigheid van je jeugd. Backstreets is echt HET nummer zoals een 25 jarige dat kan schrijven.

De liefde beschrijft hij op Tunnel of Love vanuit de verliezer van half 30 die teveel klappen heeft gehad, maar het nooit zal opgeven. Er staan zulke pure liedjes op. One Step Up, Tougher Than The Rest en ook mijn favoriet Brilliant Disguise. Ik noem die twee, Born to Run en Tunnel of Love, omdat het in mijn ogen mooi aangeeft hoe de natuurlijke ontwikkeling van eens mens zo mooi beschreven wordt. Tunnel of Love kan je niet schrijven op je 25e. Maar Born to Run schrijf je niet meer als je tegen de 40 gaat lopen.

Als ik mijn ouders hoor, dan kunnen die The Rising vele malen meer waarderen dan ik. En ik weet stiekem al, dat het kwartje bij mij vroeg of laat gaat vallen. Soms lijkt het of ik er nog niet aan toe ben. Dat maakt de muziek en de teksten heel speciaal. Er zijn maar weinig artiesten die dit zo kunnen. Het kan ook alleen als je je heel bewust bent van jezelf en van de tijd waarin je leeft. Maar weinig mensen hebben dat helaas.
Maar goed, ik wil toch ook een favoriet nummer noemen en dat is misschien niet voor altijd, maar momenteel is voor mij de live versie van Independence Day toch wel het meest belangrijk. Hoe daar de band met zijn vader wordt beschreven is zo ontroerend en zeer herkenbaar voor mij. De verschillen zijn te groot, maar hij vergeeft hem. Het is ook weer het bewust zijn van de tijd, van jezelf en van anderen. Het mooiste is toch wel 'We wouldn't change this thing, even if we could somehow'. Zo zijn er nog honderden teksten waarvan ik denk 'dat had ik best zelf willen schrijven'
Maar het lezen van een ander is ook niet verkeerd. Zolang het maar op papier is gezet door iemand, dan is het goed.

Mooi verhaal!

Wat je zegt over dat verschil in albums, helemaal mee eens. Ook het bewijs hoe Bruce zich altijd is blijven ontwikkelen

't Topic is alweer bijna vol
  zondag 26 november 2006 @ 00:14:15 #299
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_43893365
Heel mooi verhaal inderdaad! Bij mij is het pas sinds kort dat ik me echt heel erg in zijn muziek ben gaan verdiepen; ik zag een aantaal jaar terug een geweldige live-uitvoering van Born to Run op Wintertijd, toen is mijn interesse gewekt, en vanuit daar steeds meer gaan downloaden, luisteren en uiteindelijk kopen. En nu ben ik op het punt beland dat ik mezelf fan durf te noemen, hoewel er nog steeds titels zijn die me niks zeggen, maar dat heb ik bij andere favoriete bands ook.

Alleen jammer dat ik thuis de enige ben die Bruce goed vind...

Mijn topnummers-van-albumslijstje ga ik nog even over denken, die komt in het volgende topic, hoef ik daar iig geen tvp voor te maken.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_43894658
Zal ik deze maar even volmaken dan? Ik gebruik gewoon de OP van dit topic weer hoor, heb geen zin om een nieuwe in elkaar te zetten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')