MissBliss, schele mutsquote:
Tja, dat valt me een beetje tegen inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen epileptie-avatar heb met Brad erin dan?
Alleen als je dat wil.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:52 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ownee nu krijgen we waarschijnlijk een verhaal over een schilderij enz enz![]()
nou kom maar op dan. ik wil weten weten waar die spetters voor staanquote:
Ben jij scheel?quote:
Spermavlekken. Erik is een alien.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nou kom maar op dan. ik wil weten weten waar die spetters voor staan
Nee, ik gebruikte de naam schele muts als aanduiding voor jou, XcUZ_Mequote:
Het is niet eens een schilderijquote:Op maandag 22 mei 2006 18:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nou kom maar op dan. ik wil weten weten waar die spetters voor staan
Hoewel pas iemand wel tegen me zei: Hey, wist je dat je een beetje loenst?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik gebruikte de naam schele muts als aanduiding voor jou, XcUZ_Me
laat dan ook maarquote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet eens een schilderij, maar een fractal.
Zoek je eigen info maar.
Ja, daarom heb ik niet begrepen hoe het zit met mannetjes voor vrouwtjes...quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik gebruikte de naam schele muts als aanduiding voor jou, XcUZ_Me
Doe je mee?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:59 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Zeg! Weens eens lief tegen elkaar. Jullie moeten nog een aantal jaar in één harem wonenquote:
Ziejewelquote:Op maandag 22 mei 2006 18:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoewel pas iemand wel tegen me zei: Hey, wist je dat je een beetje loenst?
Maar dat is alleen zo als ik dronken ben
Ik weet niet of het waar is, maar ik zag wel dingen dubbel jaquote:
Met plagen.quote:
In geval van die van Dizer niet zo moeilijkquote:
Die van mij Bupaquote:Op maandag 22 mei 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Maar vooruit:
Die van Dizer is wel tof.
Die van Xcuz-dinges is lelijk.
Die van rena ook. Al weet ik niet meer hoe die eruit ziet. Maar hé, het is van rena, dús is het lelijk.
oOOh kijk naar mij.. ik ben helemaal fan van een rockband.. wooohooeeeee en ik heb een breezah naamquote:Op maandag 22 mei 2006 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In geval van die van Dizer niet zo moeilijk.
natuurlijk. Ik doe dan wel alsof het me niet boeit maar verander het welquote:Op maandag 22 mei 2006 19:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is scherper gewordenJIJ AVATAR EDIT SLET
![]()
Adios.quote:
Zeg eens dat ik moet gaan lerenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef Paltos het volgende:
Hoi.
Dat de mijne tof is, spreekt voor zich natuurlijk!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Maar vooruit:
Die van Dizer is wel tof.
Die van Xcuz-dinges is lelijk.
Die van rena ook. Al weet ik niet meer hoe die eruit ziet. Maar hé, het is van rena, dús is het lelijk.
Ik had het over mezelf.quote:
MB dus vooral.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... misschien zijn WIJ wel gewoon tof![]()
Oh ja.. dat zal het zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... misschien zijn WIJ wel gewoon tof![]()
Ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat je een Belg bent
OF.... hij heeft gelijkquote:Op maandag 22 mei 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat je een Belg bent
De meeste vrouwen zijn kuthoeren.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk ben jij toffer... maar jij bent dan ook vrouw!![]()
Hij doet het inderdaad niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:26 schreef muhammad_ali het volgende:
Doet de usericon van Paltos het niet of ligt het aan mij?
Hmm, nee, dat moet ik gewoon niet zeggen, want het is niet omdat één plant zo doet, dat ze allemaal zo doen.quote:
Ik niet.quote:
* Bupatih gaat het ook maar weer eens luisteren.quote:
Jij wil gewoon weten of Nolius je TTK-hits heeft ingezongen natuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Bupatih gaat het ook maar weer eens luisteren.
Ik weet wel zeker dat hij dat niet heeft gedaan!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij wil gewoon weten of Nolius je TTK-hits heeft ingezongen natuurlijk
Even vragen in GCquote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij dat niet heeft gedaan!
Je hebt ze nét gemist!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij dat niet heeft gedaan!
Ik ben geen HOERquote:
quote:Volgende week maandag, 29 mei 2006, gaat de GTSTclub verhuizen. Na meer dan anderhalf jaar komt er dan een einde aan deze weblog. Momenteel zijn we druk bezig met het opbouwen van onze nieuwe website. De eerste biografien zijn al geplaatst. We hopen jullie volgende week maandag rond de klok van half 9 `s avonds dan ook allemaal op onze nieuwe website te mogen verwelkomen. We hopen dat jullie hier je mening willen geven over onderdelen die jullie op onze nieuwe site ook willen tegen komen. Denk daarbij aan nieuwe afleveringen van de GTSTClubsoap, fotoboeken of kijkcijfer raden. Tevens kun je volgende week screenshots bekijken van de afgelopen twee weken, want die shots hebben wij natuurlijk niet geplaatst op deze web-log. Tot snel op onze kersverse website. De komende week zullen er nog enkele updates op deze web-log volgen. Daarna wordt voorgoed de stekker eruit getrokken
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Ze hebben gewoon mijn Spinvis-parodie voor de helft ingezongen op FOK!Radio.![]()
Die parodie was beter te pruimen dan het origineel!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Ze hebben gewoon mijn Spinvis-parodie voor de helft ingezongen op FOK!Radio.![]()
Whehe. Give me somequote:
Ach gossie, kom jij ook weer even jankenquote:
Boefjequote:
Ja! Hihi.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef rena het volgende:
[..]
Ach gossie, kom jij ook weer even janken?
![]()
Weet je wel hoe lekker Kiri is? Damnquote:Op maandag 22 mei 2006 21:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Bah zo oost europees om kinderen een kaasje te geven in plaats van snoep
Gezelligquote:
Ik elke dag.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ga slapen.
Kwart
over
zes
weer op.
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |