abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:08:23 #151
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_71551708
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ze konden "SciFi" niet copyrighten SyFy wel
OK, makes sense, kinda...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:19:39 #152
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71552044
Ok, snap hem . Ja weet ik het, ik heb al een tijdje verder niks gekeken wat daar op uitgezonden wordt of ik had een rip waar mij dat niet aan opviel .

Verder google ik alleen naar basgitaren .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 augustus 2009 @ 08:44:11 #153
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71702847
Nieuwste ben ik nu aan het binnenhalen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_71706763
Hahahaha! Fargo blijft toch mijn favo. Hij was weer funny.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:52:46 #155
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_71737477
Tess is een goede toevoeging aan de cast.
When all else fails, you always have delusion.
pi_71743367
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:29 schreef PsyCha het volgende:
Hahahaha! Fargo blijft toch mijn favo. Hij was weer funny.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:50:43 #157
17061 mvt
blame Canada
pi_71744104
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]
SPOILER
Het is dat Henry nog zijn herinneringen uit die alternate future heeft en het schip daardoor herkende, maar anders lijkt het me gek dat iemand uit Eureka PRECIES weet waar die vlag zit.
Op een of andere manier (verleden of toekomst) is Henry eerder met het schip in aanraking gekomen.
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:09:02 #158
87680 Mirel
pi_71746919
Leuke theory dat Henry het herkent van iets uit de toekomst waar hij in was. Waarom zouden ze immers hem kiezen als de persoon die er het meest van weet
Het zou logischer zijn als iemand die hoger in de chain of command zit die van het schip zou weten, áls het in deze tijd al bestond, zoals Allison, Tess, of zelfs Thorn.

Lijkt me leuk dus
pi_71749416
Ben zwaar benieuwd wat er uit het ruimteschip komt volgende week!

Vond het echt jammer dat het op zo'n cliffhanger uitliep. Wachten op volgende week!
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:19:33 #160
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71753512
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:38 schreef MakuMaku het volgende:
Ben zwaar benieuwd wat er uit het ruimteschip komt volgende week!

Vond het echt jammer dat het op zo'n cliffhanger uitliep. Wachten op volgende week!
Ook ik heb zooooo een hekel aan dit soort cliffhangers . Wat kan een week dan mighty lang duren zeg
Geniale aflevering echt! Fargo in die achterbak! Geweldig! Hahahaha
Snap alleen ff niet waarom Jo niet in trance ging? Die had toch ook in haar nieuwe auto gereden of heb ik niet goed opgelet?
pi_71753922
Wel een nieuwe auto, maar niet aangesloten op dat auto-pilot netwerk toch ?
Verder wel dikke Subaru product placement deze aflevering
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:14:54 #162
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_71768369
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef tass het volgende:

[..]

Snap alleen ff niet waarom Jo niet in trance ging? Die had toch ook in haar nieuwe auto gereden of heb ik niet goed opgelet?
Wat ik vaag vond, was dat Zane de ene "sessie" in trance ging, maar tijdens het activeren van het apparaat opeens weer helemaal bij bewustzijn bleef... Of had hij een antidote gekregen ofoz?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 augustus 2009 @ 07:14:56 #163
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71809272
Fris me geheugen weer even op plz, Henry in een alternatieve toekomst? Hoe zat dat?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_71809487
Poeh, was dat nou einde eerste of 2e seizoen ? Carter werd wakker en was ineens een aantal jaren in de toekomst, Zoe was bijna klaar met school enzo..

Deze dus :
http://www.film.com/tv/eu(...)-a-lifetime/14868193

Maar blijkbaar dus niet : (van wikipedia, dus betrouwbaarheid weet ik niet)
SPOILER

[ Bericht 67% gewijzigd door dapluiz op 12-08-2009 08:09:17 ]
pi_71809566
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Wat ik vaag vond, was dat Zane de ene "sessie" in trance ging, maar tijdens het activeren van het apparaat opeens weer helemaal bij bewustzijn bleef... Of had hij een antidote gekregen ofoz?
De uitwerking van het wegennetwerk werd in de loop van de tijd pas erger. Dochterlief was de eerste nacht ook nog aanspreekbaar, dat werd ook de komende nachten erger geloof ik dat gezegd werd...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_71811704
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:03 schreef dapluiz het volgende:
Maar blijkbaar dus niet : (van wikipedia, dus betrouwbaarheid weet ik niet)
SPOILER
Hmm... klinkt toch iets minder spannend dan dat ik me in eerste instantie had voorgesteld... Maar wel interessant hoe het verhaal verder gaat.

Note to self: niet altijd op de spoiler knop drukken!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:36:29 #167
17061 mvt
blame Canada
pi_71817450
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 07:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Fris me geheugen weer even op plz, Henry in een alternatieve toekomst? Hoe zat dat?
Even denken.
Dat liefje van Herny was toen vanwege een ongeluk met 'the artifact' dood gegaan. Maar in de toekomst leefde zij nog => tijdsparadox. Doordat de tijdlijn niet klopte en zich probeerde aan te passen moest het weer herstelt worden. Henry en Jack waren de enige die wisten wat er in die alternatieve toekomst gebeurt was. Henry heeft toen een geheugenwisser gemaakt omdat beide met de gedachte van die toekomst zaten (Jack die kinderen had met Allison, etc,etc,etc en Henry die zat met de dood van Kim). Jack ging als eerste, maar Henry deed het niet. Volgens mij hadden ze ook enorme ruzie (om de dood van Kim??)en wilde Henry dit niet vergeten, daarom wiste hij zijn geheugen niet en bleef het Jack ook nog een tijd kwaad nemen ('never forget'). Maar dat is nooit lang bij gebleven.

Maar pin me er niet op vast.

Laatste aflevering seizoen 1. Geheugenwisser kwam dacht ik wat later.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 augustus 2009 @ 13:41:13 #168
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71817586
tnxx mvt, ik herinner het me weer
pi_71898758
Nou, net de recente aflevering gekeken. Wel weer een leuke aflevering, zeker na die cliffhanger van vorige week. Weer een character erbij .

Hoopte een beetje dat Stark terug zal komen, maar deze is net zo goed.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:01:33 #170
17061 mvt
blame Canada
pi_71910726
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef MakuMaku het volgende:
Weer een character erbij .
Erbij is een groot woord.

Toch wel leuk dat die speculatie over Henry, dat hij vanuit de toekomst nog wat weet hier over, totaal niet klopt met deze aflevering, maar toch dat mijn vorige post wel weer 'raakvlakken' heeft hier mee.
pi_71941626
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:01 schreef mvt het volgende:

[..]

Erbij is een groot woord.

Toch wel leuk dat die speculatie over Henry, dat hij vanuit de toekomst nog wat weet hier over, totaal niet klopt met deze aflevering, maar toch dat mijn vorige post wel weer 'raakvlakken' heeft hier mee.
Daar moest ik inderdaad ook aan denken toen 'dat persoon' opeens opdook
pi_71941678
Je mag der naam gewoon noemen hoor, aflevering is al uitgezonden
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:54:46 #173
87680 Mirel
pi_71942572
Misschien gebruikt hij aanhalingstekens omdat het feitelijk geen persoon is.
pi_72095878
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef MakuMaku het volgende:
Nou, net de recente aflevering gekeken. Wel weer een leuke aflevering, zeker na die cliffhanger van vorige week. Weer een character erbij .

Hoopte een beetje dat Stark terug zal komen, maar deze is net zo goed.
En "ze" is weer weg

Verder wel leuke aflevering hoewel ik al die doden een beetje overdreven vind
You dream it, I live it.
pi_72096077
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef Meddo het volgende:

[..]

En "ze" is weer weg

Verder wel leuke aflevering hoewel ik al die doden een beetje overdreven vind
Ja, wie zou er zo onderhand nog in Eureka willen leven?
Je woont nog veiliger in downtown Los Angeles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')