OK, makes sense, kinda...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze konden "SciFi" niet copyrighten SyFy wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:29 schreef PsyCha het volgende:
Hahahaha! Fargo blijft toch mijn favo. Hij was weer funny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Het is dat Henry nog zijn herinneringen uit die alternate future heeft en het schip daardoor herkende, maar anders lijkt het me gek dat iemand uit Eureka PRECIES weet waar die vlag zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een of andere manier (verleden of toekomst) is Henry eerder met het schip in aanraking gekomen.We were to understand there would be pie and punch?
Ook ik heb zooooo een hekel aan dit soort cliffhangers . Wat kan een week dan mighty lang duren zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:38 schreef MakuMaku het volgende:
Ben zwaar benieuwd wat er uit het ruimteschip komt volgende week!
Vond het echt jammer dat het op zo'n cliffhanger uitliep. Wachten op volgende week!
Wat ik vaag vond, was dat Zane de ene "sessie" in trance ging, maar tijdens het activeren van het apparaat opeens weer helemaal bij bewustzijn bleef... Of had hij een antidote gekregen ofoz?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef tass het volgende:
[..]
Snap alleen ff niet waarom Jo niet in trance ging? Die had toch ook in haar nieuwe auto gereden of heb ik niet goed opgelet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door dapluiz op 12-08-2009 08:09:17 ]
De uitwerking van het wegennetwerk werd in de loop van de tijd pas erger. Dochterlief was de eerste nacht ook nog aanspreekbaar, dat werd ook de komende nachten erger geloof ik dat gezegd werd...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat ik vaag vond, was dat Zane de ene "sessie" in trance ging, maar tijdens het activeren van het apparaat opeens weer helemaal bij bewustzijn bleef... Of had hij een antidote gekregen ofoz?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:03 schreef dapluiz het volgende:
Maar blijkbaar dus niet : (van wikipedia, dus betrouwbaarheid weet ik niet)Hmm... klinkt toch iets minder spannend dan dat ik me in eerste instantie had voorgesteld... Maar wel interessant hoe het verhaal verder gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note to self: niet altijd op de spoiler knop drukken!![]()
Even denken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Fris me geheugen weer even op plz, Henry in een alternatieve toekomst? Hoe zat dat?
Erbij is een groot woord.quote:
Daar moest ik inderdaad ook aan denken toen 'dat persoon' opeens opdookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:01 schreef mvt het volgende:
[..]
Erbij is een groot woord.
Toch wel leuk dat die speculatie over Henry, dat hij vanuit de toekomst nog wat weet hier over, totaal niet klopt met deze aflevering, maar toch dat mijn vorige post wel weer 'raakvlakken' heeft hier mee.
En "ze" is weer wegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef MakuMaku het volgende:
Nou, net de recente aflevering gekeken. Wel weer een leuke aflevering, zeker na die cliffhanger van vorige week. Weer een character erbij.
Hoopte een beetje dat Stark terug zal komen, maar deze is net zo goed.
Ja, wie zou er zo onderhand nog in Eureka willen leven?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
En "ze" is weer weg![]()
Verder wel leuke aflevering hoewel ik al die doden een beetje overdreven vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |